oke, ikzelf denk dat deze actie van mij behoorlijk overdreven is..maar goed, k zal het ff gaan uitleggen
Zelfmoord is voor mij altijd al een gevoelig/ moeilijk onderwerp geweest, niet omdat k dr nu zelf mee bezig ben maar omdat mijn oma het gedaan heeft en mijn zus meerder pogingen ondernomen heeft.
Nu de situatie:
Donderdag had k weer de 1e les engels, en naja, k vind het echt een kutvak maar goed, dat heeft dr weinig mee te maken.
We begonnen het hoofdstuk zoals altijd met een tekst, deze tekst ging over een onderzoek naar het aantal zelfmoorden en zelfmoordpogingen.

nou, k zit bij een engelse les al niet echt op mijn gemak maar toen al helemaaal niet.
Het was de eerste keer sinds lange tijd dat dit onderwerp weer in een les ter sprake kwam. Helaas, ging die lerares dr ook nog een beetje op in(voor mij gevoel natuurlijk heel erg)
Wel ben k ontzettend blij dat k niet mijn lerares van vorig jaar had want die maakt echt overal grapjes over. Zo ook deze keer hoorde k later(dat vind k wel zo slecht) maar goed, daar was k toch niet bij dus dat doet dr ook nie toe.
Gelukkig hoefde we voor de volgende les de opdrachten bij de tekst te maken. En dus niet gelijk
Helaas was die les al vrijdag, het 1e uur.
Ik zag dr niks in om het al gelijk aan haar te zeggen maar k was zeker niet van plan om naar die les te gaan.
En dat heb k dus ook nie gedaan. Ik heb het de coordinator uitgelegd enz.
Hij begreep het echt heel goed, en zei van: Als je dat onderwerp al moeilijk vind moet je het idd ook niet opzoeken.
Hij heeft het dus waarschijnlijk ook uitgelegd aan die lerares
Nou heb k morgen weer engels en ben k best bang dat ze dr nog op terug komt. Maar goed daar gaat het ff niet om, ik vraag me af wat jullie van deze reactie vinden(het niet naar de volgende les gaan) mijn vriendinnen(die k het heb uitgelegd) begrijpen mij. Maar ergens denk k zelf toch, wat ben k weer een zeikerd.
Ook vraag k me af of jullie weleens van die situaite's hebben gehad, k ben bang dat het mij de volgende keer weer gaat overvallen(wat het nu wel deed,maar k hield mij nog goed)
ik ben dan niet zo'n held om uit de klas weg te lopen, heeft misschien iemand enig idee wat je op zo'n moment kan doen?
Op zich is dit niet echt iets waar ik nu ontzettend mee zit, maar k vraag me af hoe andere met zulke situatie's omgaan..
kuzzies mir