![]() |
||
Wow, dat is al weer lang geleden...
9 delen gehad, en counting. Eerst: [deel 1] [deel 2] [deel 3] [deel 4] [deel 5] [deel 6] [deel 7] [deel 8] [deel 9] Furthermore: Voor de mensen die nog niet weten hoe het werkt: het gegeven zinnetje/de gegeven zinnetjes moeten uitgewerkt worden tot een gedicht. Je bent vrij om de zinnetjes naar elke taal te vertalen, zolang het maar voor het merendeel van de DoP'ers begrijpelijk blijft (chinees is bijv geen keuze ![]() En ja, ik weet dat bovenstaande letterlijk gecopy-paste is van [deel 7] en [deel 8], maar momenteel is het al zo lang geleden dat ik echt niet meer weet wat en hoe ik alles uitgelegd had. En zo kan het natuurlijk ook ![]() Mensen, ajuus, welterusten, en suc6. Breek je hoofd maar even over dit kleine zinnetje, waar je o zo veel mee kan: Citaat:
|
![]() |
|
Ik zag het gisteravond staan, en heb vanochtend even iets gemaakt:
Wanneer de wereld haar verhaal verteld heeft, en dingen zijn gebeurd Als alle zorgen, alle ruzies, alle branden zijn geblust, Volgt aansluitend nog die liefde, waar de mens zo vaak om treurt Een laatste kus, een laatste stilte en dan de ultieme rust Een laatste kus om nog te zeggen; je betekent wat voor mij Een laatste stilte laat je weten, je blijft in mijn gedachten Ultieme rust is onontkoombaar, maar ’t verdriet gaat vaak voorbij, Hoewel je zelden wordt vergeten, zal er niemand op je wachten Ik vind het wel een leuk idee, zo'n schrijfopdracht ![]()
Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 08:59. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kreeg er een beetje een LOTR gevoel bij, waarom weet ik niet, maar... Ja, rustig ![]() Mooi.
||
Citaat:
Type, bedankt ![]()
|
Heel lang geleden dat ik gedicht heb... ik heb het gemist, maar geen inspiratie, maar dit zinnetje liet de woorden weer komen...
Een laatste kus, een maand terug, een afscheid, wat ik toen nog niet wist. Een laatste stilte, geen laatste blik, ik durf niet te kijken, ik weet niet wat mist. Dan de ultieme rust, twee levens apart, nooit meer verbonden, maar ik heb me niet vergist...
|
![]() |
|
|