Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb dat met m'n ex gehad. Ze heeft me meerdere keren gezegd dat ze me niet vertrouwde. Niet dat ze daar enige reden toe had, ze was gewoon ontzettend jaloers. Dat is een van de redenen dat het uit is, als er in een relatie geen vertrouwen is, is IMHO de relatie een beetje zinloos.
|
![]() |
|
![]() |
tacidvs:
Hoe oud is ze? > 17 (1/2) [DORIEN], Ironic15, zootjuh, smuidra .. heeeel verhaal.. ![]() > Heel erg bedankt.. Ik zal zoveel mogelijk proberen mijn best te doen en alle tips onthouden. Ik zal het ook wel niet altijd allemaal even goed doen, maar mijn best doen is toch het minst ![]() Scatterheart Bij haar blijven > Was ik ook zeker wel van plan ![]() ![]() Chimera Ik heb dat met m'n ex gehad. Ze heeft me meerdere keren gezegd dat ze me niet vertrouwde. Niet dat ze daar enige reden toe had, ze was gewoon ontzettend jaloers. Dat is een van de redenen dat het uit is, als er in een relatie geen vertrouwen is, is IMHO de relatie een beetje zinloos. > Ik snap je punt wel hoor, maar als er geen vertrouwen is dan ga je daar aan werken en probeer je dat op te bouwen toch :? Als het dan nog niet lukt ok, dan heb je een erg moeilijk probleem idd .. FOOIJDONK GEWOON FF FLINK BUITEN DE DEUR NEUKEN!! Als je niets beters te zeggen hebt, ga je tijd dan wat nuttiger besteden ofzo joh! ![]() |
![]() |
|
*Fooijkdonk is triest, die vindt zichzelf behoorlijk grappig, want op elk topic reageert hij ontzettend lullig
![]() Ontopic: Hmm... ik wilde eerst zeggen: praat er met haar over, misschien kan ze er zo achter komen waarom ze zo onzeker is, maar ik maak uit je andere posts op dat je het er al vaak genoeg over hebt... Dan kun je verder niet veel doen, denk ik. Ga nu niet andere meisjes negeren, want dat heeft absoluut geen zin. Ik denk niet dat jij het je hele leven volhoudt om niet met andere meisjes te praten omdat je een erg onzekere vriendin hebt. Stuur haar iets vaker dan gewoonlijk lieve smsjes, laat onverwachts lieve briefjes achter, kijk naar haar als je met anderen staat te praten... misschien dat ze zo iets meer zelfvertrouwen krijgt?
|
![]() |
Ik vind eerlijk gezegd vaak dat je niet té veel toe moet geven aan hele erge jaloezie. Het slaat nergens op dat je meisjes zou moeten negeren of er helemaal niet mee zou mogen praten, dat gaat gewoon veel te ver, er komt nog bij dat zij daar ook helemaal niet mee geholpen is. Zij wordt zo alleen maar bevestigd in het idee dat haar wantrouwen terecht is en dat praten met een meisje inderdaad iets heel bedreigends is, zodra je het dan een keertje wel doet, of eens niet een meisje negeert, is dat nog veel erger. De grenzen worden dan ook alleen maar strakker, ze zal steeds meer bevestiging nodig hebben.
Het wantrouwen zit toch in haar hoofd, dus zij zal er zelf aan moeten werken. Je kunt je toch niet compleet isoleren, om het maar eens extreem te stellen, om haar tevreden te houden. Er wordt nu vanalles van jou verwacht, terwijl het werkelijke probleem bij haar ligt (en dat heeft ze kennelijk zelf ook wel door). Het gaat niet over als er steeds maar aan haar jaloezie wordt toegegeven. Het lijkt me heel erg als je zo jaloers en onzeker bent en voor jou is het ook gewoon vervelend, ik hoop voor haar dat ze zich beetje bij beetje toch steeds meer over die gevoelens heen kan zetten en dat het snel beter gaat.
||
Citaat:
![]() Je hebt ook mensen waarmee iets gebeurt is waardoor ze je niet goed meer kunnen vertrouwen (of niet 'willen'). En dan moet je ze de tijd geven om te herstellen wat heel erg lang zou kunnen duren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic - 172 Verwijderd | 500 | 14-08-2015 09:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger of niet? meneeranoniem1 | 93 | 07-12-2010 21:36 | |
Liefde & Relatie |