Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik wil er wel graag een beetje goed uitzien, maar ik ben er echt niet de hele dag mee bezig. er is niks mis mee om goed voor jezelf te zorgen, en als ik aandacht aan mn uiterlijk besteed voel ik me ook veel beter. als het zo ver gaat dat de manier waarop je eruitziet je leven beheerst is dat niet echt gezond denk ik
![]() |
![]() |
|
Ben wel een beetje eidel. Voel me wel goed als ik in de spiegel kijk en ik vind dat ik er goed uit zie. Hou me trouwens niet meer dan nodig bezig met mijn uiterlijk. 's ochtends douchen, haar fohnen en borstelen. Soms heel klein beetje make-up, maar meer als versiering. Verder draag ik wel kleding die niet super gekreukd of vies is en kledingstukken die me een beetje staan en bij elkaar passen. Niks bijzonders dus. Als toevallig net alles in de was zit wat ik mooi vind doe ik ook wle iets aan dat ik minder mooi vind (of bij elkaar vind passen)
Vind innerlijk belangrijker maar uiterlijk telt ook mee.
|
Black Sugar, je kan je sig wel weer veranderen
![]() Ik besteed niet ontzettend veel tijd aan m'n uiterlijk, maar natuurlijk let ik er wel op. Het verschilt van dag tot dag. Als ik een afspraak heb of uitga, besteed ik meestal wat extra tijd aan m'n uiterlijk. Make-up houd ik meestal beschaafd en naturel, dat vind ik mooier, makkelijker en het kost minder tijd ![]()
|
Verwijderd
|
het maakt me wel uit hoe ik er uitzie, maar om mn leven er door te laten leiden, neej.. ik gebruik wel make-upjes enzo, vind het ook leuk om te makeuppen, maar ik sta s'ochtends gen uren voor de spiegel om te kijken of alles wel perfect zit en of mn haar wel goed zit en bladebla.. ik sta s'ochtends eigenlijk helemala niet voor de spiegel, nooit tijd voor
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik kan net zo makkelijk een uur voor de spiegel zitten ..haartje voor haartje tot alles *perfect* zit ..en dan telkens allerlei kleding passen om dat *juiste* combinatie te vinden
en andere dagen spring ik uit bed direct de deur uit bij wijze van spreken ik heb ijdelheid vooral met buien
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
nja, ik heb eigenlijk hetzelfde als de rest... mijn haartjes gooi ik 's morgens omhoog (het is te kort afgeknipt, als ik het niet omhoog gooi ben ik net een jongetje ![]() ![]() ![]() ik vind mezelf niet ijdel. ik ken wel van die mensen op school, die gaan elke pauze kijken of hun make-upjes nog goed zitten en als er een vlekje in de kleertjes zitten gaan ze 'ziek' naar huis. dat vind ik gewoon triest, want zoveel zou dat niet uit moeten maken.
|
uhm ik ben zwaar zondig?
uiterlijk is heel belangrijk ik denk ook dat veel mensen denken dat ik zwaar oppervlakkig ben..want eigenlijk ben ik nog meer met uiterlijk bezig dan je zou denken ![]() ik hou ervan veel veeeeel make up op te doen voor mezelf anders stoor ik me de hele tijd aan mn spiegelbeeld en geloof me wanneer ik maar kan kijk ik in spiegel, om mn haar goed te doen, om te zorgen dat er nergens velletjes zitten of wat dan ook..nja beetje triest.. soms is het ook alleen maar uit verveling hoor..je moet toch wat doen..
|
![]() |
Ik denk dat iedereen een beetje ijdel is .. sommige meer dan anderen .. En ik denk niet dat er iemand hier zegt Het kan mij nie schelen hoe ik eruit zie .. iedereen is bezig met zijn "look" .. je probeert iets uit te stralen .. de manier waarop jezelf kleed , je haar .. enz enz .. laat een stukje zien van wie je bent ??
Je hebt natuurlijk ook mensjesss die nogal overdereven bezig met hun uiterlijk zijn in de zin van .. ooohh zit mijn mascara nog goed ,. ohhh kijk ik zie een scheef haartje boven aan mijn wenkbrauw zitten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
10 geboden versus 7 hoofdzonden juno | 113 | 15-04-2005 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
leesbaar? hap | 12 | 11-10-2004 19:38 | |
Lifestyle |
Een van de zeven zonden: ijdelheid Verwijderd | 45 | 06-04-2004 17:12 | |
De Kantine |
Aan welke van de 7 hoofdzonden maak je jezelf het meest schuldig? Remqo | 108 | 03-11-2003 01:18 | |
Lifestyle |
Een van de zeven zonden is: Ijdelheid rodina | 28 | 28-12-2002 18:40 |