Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
de show in vera was geweldig!
2 uur lang voor 6 nummers, als je de show op Pukkelpop of LL hebt gezien weet je dus wat je kunt verwachten - een nummer uitgesponnen over 20 minuten, aangevuld met lange jams - maar o zo gaaf! je gelooft et niet maar er waren mensen die die jams saai vonden ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Yep in de Melkweg ook weer 2 uur muziek met 6 nummers.
Ik dacht : Roulette Dares (The Haunt Of) Drunkship Of Lanterns Concertina Cicatriz E.S.P. Televators Take the veil cerpin taxt Stukken beter dan de 2 festivaloptredens. Band was erg gedreven,vooral Cedric weer is. Contact onderling was er zeer veel(cool om te zien), contact met publiek was er vrij weinig. Toppunt van de avond was het laatste nummer: Take the veil cerpin taxt met soms naar atdi neigende stukjes. Erg gaaf optreden dus,komt zeker in de top 5 van dit jaar. Gezien: Danique xx Belle xx Konflict Deadnation Machina82 Roxy(dat jij dat vol houdt tegen die pompende box aan?) Zanger van Green Lizard Gitarist van Incense Bassist van Face Tomorrow Merch gekocht: 1 shirt met het gouden hoofd 1 Tremulant EP 1 button die ze buiten uit deelden. Willem is weer helemaal tevreden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja geniaal, echt walgelijk goed gewoon. Tis maar goed dat ik op jongens niet zo vaak verliefd word als op bands want pfff ik heb echt meer dan anderhalf uur (want toen moest ik weg
![]() Ik heb Lateralus gezien en verder niemand. En die box was niet zo erg hoor ik sta altijd rechtsvooraan..
|
Ik heb een setlist gekregen dit stond erop:
Roulette Double Dare Drunkship Driver Concertightly Cicatriz Set Ahari Televation Veal Yum! ------------- Ca Ca Poo Poo Je ziet dus duidelijk dat bepaalde jamstukken ook namen hebben. Verder geniaal, alleen voor aan het podium was het soms beetje link met rondvliegende afro's en microfoononderdelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou dat heb je knap ontcijferd hoor. petje af.
<zeikmode>Anyways het was tof, maar die improvisaties gingen soms echt nergens over. Cicatriz was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste lang(en saai op bepaalde punten). Heb ook een beetje t idee dat die improvisaties/jamstukken/whatever gewoon een vehikel zijn voor Omar om eens goed rond te kloten. Die band moet oppassen dat ze niet verzanden in ellenlange "jams" met overmatige interessantdoenerij en nog meer noise. De jongens kunnen erg goed spelen en gaven een goede show weg, maar dat iedereen alles maar brilliant vind is gewoon echt het hypesyndroom geloof ik. Omar zat er soms goed naast. En die "bassolo"...nigga please</zeikmode> Verder was t een erg goede show en hebben ze m'n verwachtingen waar gemaakt.
||
Citaat:
En soms jammen ze iets te lang, maar bands als the gratefull dead jamde nog veel langer.
|
het was echt goed, vond ik. de jamsessies waren af en toe iets te lang maar als ik dan weer iets bekends hoorde was m'n aandacht terug. het leek wel wat op 't oude pink floyd zelfs.
verder gedreven technische muzikanten, vooral die toetsenist, met af en toe wat rhodes of hammond stukjes erdoorheen. erg cool. |
![]() |
|
jep was zeker cool! heb echt de hele tijd staan genieten. Vond het 1e en het laatste nummer het mooist (indd beetje in de richting van atdi)
ik vind dat drumstel trouwens echt gaaf! zo helemaal doorzichtig, heel speciaal. en ik heb nog een plectrum gekregen! oranje met een schildpad erop, is wel cool iig. forummers gezien: Roxy (like duh ![]() en misschien deadnation (wist ik niet zeker, had jij een wit shirt met een rode kraag aan? of ben ik nou in de war?) en bij deze gaat mijn ubergrote dank uit naar Glow voor het doorverkopen van z'n kaartje. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
verdomd ranzige whiskey trouwens ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
bands of artiesten waar aan je een hekel hebt Not Fade Away | 213 | 28-01-2005 17:38 |