Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2002, 10:21
jeroen_poepschoen
jeroen_poepschoen is offline
Hallo,

Mijn vriendin en ik maken ons nogal zorgen want zij is nu bijna twee weken overtijd. We hebben vlak voordat ze ongesteld moest worden "veilige" sex gehad met condoom en zover wij weten is er in ieder geval niets missgegaan.... er is geen sperma met haar in contact gekomen...

Ik las dat je menstruatie later kan komen door stress (ze zit nu met examens enzo..en doordat ze misschien zwanger is schiet je ook meer in de stress) en dat soort dingen maar hoe groot is nou de kans dat zij zwanger is?? (Zij zegt dat ze wel aan zichzelf merkt dat ze ongesteld moet worden)

Wij hopen natuurlijk niet dat er iets is gebeurd want er is volgens ons gewoon helemaal niets missgegaan maar dat weet je natuurlijk niet zeker............

En als laatste, wanneer kan zij nou een zwangerschapstest doen om het zeker te weten??

Thnx allemaal

[edit: verkeerde forum, graag verplaatsen!]
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:23
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
jeroen_poepschoen schreef:
Hallo,

Mijn vriendin en ik maken ons nogal zorgen want zij is nu bijna twee weken overtijd. We hebben vlak voordat ze ongesteld moest worden "veilige" sex gehad met condoom en zover wij weten is er in ieder geval niets missgegaan.... er is geen sperma met haar in contact gekomen...

Ik las dat je menstruatie later kan komen door stress (ze zit nu met examens enzo..en doordat ze misschien zwanger is schiet je ook meer in de stress) en dat soort dingen maar hoe groot is nou de kans dat zij zwanger is?? (Zij zegt dat ze wel aan zichzelf merkt dat ze ongesteld moet worden)

Wij hopen natuurlijk niet dat er iets is gebeurd want er is volgens ons gewoon helemaal niets missgegaan maar dat weet je natuurlijk niet zeker............

En als laatste, wanneer kan zij nou een zwangerschapstest doen om het zeker te weten??

Thnx allemaal
ze kan nu denk ik al wel een zwangerschaps test nemen..
en ja je kan ook later ongesteld worden door de stress!
is ze aan de pil????

als je je zorgen maakt moet je gewoon een zwangerschaps test halen!!!
ook al lijkt me het niet dat ze zwanger is
Oud 05-05-2002, 10:26
jeroen_poepschoen
Ze is nog niet aan de pil, dat was het plan om net bij deze menstruatie mee te beginnen. Maar ik denk dat we dan toch maar zown test moeten gaan doen (of ze moet heeeel snel ongesteld worden)

Maar het lijkt je dus niet dat ze zwanger is (ons ook niet) maar komt dit dan wel eens vaker voor bij meisjes?? (zown lange tijd bedoel ik)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:30
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Ze is nog niet aan de pil, dat was het plan om net bij deze menstruatie mee te beginnen. Maar ik denk dat we dan toch maar zown test moeten gaan doen (of ze moet heeeel snel ongesteld worden)

Maar het lijkt je dus niet dat ze zwanger is (ons ook niet) maar komt dit dan wel eens vaker voor bij meisjes?? (zown lange tijd bedoel ik)
ja..
hoelang is ze al ongesteld???

bij mij is het welleens een paar maanden weggeweest
Oud 05-05-2002, 10:36
jeroen_poepschoen
Citaat:
hoelang is ze al ongesteld???
Bedoel je vanaf welke leeftijd?? Dan is ze ongeveer drie jaar al, dus een echt onregelmatige cyclus kan je dan toch niet hebben?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:44
youriw
youriw is offline
in principe is er natuurlijk een klein kansje dat ze wel zwanger is, dus ik zou zeker een zwangerschapstest halen!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:46
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
youriw schreef:
in principe is er natuurlijk een klein kansje dat ze wel zwanger is, dus ik zou zeker een zwangerschapstest halen!
JA gewoon doen... dan ben je meteen gerust als het niet zo is
Oud 05-05-2002, 11:01
jeroen_poepschoen
Maakt dat uit wanneer je die test doet? Ze is nu dus bijna twee weken overtijd en kan dat dan gewoon nu?? of moet je dan weer wachten tot de volgende datum dat ze ongesteld moet worden?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:05
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Maakt dat uit wanneer je die test doet? Ze is nu dus bijna twee weken overtijd en kan dat dan gewoon nu?? of moet je dan weer wachten tot de volgende datum dat ze ongesteld moet worden?

volgensmij kan je er gewoon 1 halen hoor
Oud 05-05-2002, 11:07
youriw
youriw is offline
gewoon eentje halen, kan altijd, dat ding kan altijd vertellen of ze zwanger is
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten