![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In die andere topic had je het er al over dat je niet goed tegen suiker ed kan, misschien heeft dat hier iets mee te maken? Van voedselallergie/-intolerantie kun je enorme buikpijn hebben. En ook afvallen kan daar door komen (dit is ook bij bv. coeliakie (overgevoeligheid voor gluten (zit in granen ed)) vaak het geval). 't lijkt me iig zeker een bezoekje aan de dokter waard. |
![]() |
|
Ik was toen ik 15 waqs 1.63 en ik woog 63 kg.
10 kg teveel dus! nu bven ik 16 en ben ik 1.78 en weeg ik 57 kg. dus maak je er niet druk om! het komt vanzelf weer goed, want je lichaam verandert. ik kan nu eten wat ik wil en kom niet aan! ik maakte me er ook heel erg druk om! \succes kusje
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
*zwaai*
Hey lieverd. We hebben het hier samen ook al eens over gehad en misschien is het toch (omdat je continu buikpijn hebt en er ook 's nachts niet van kan slapen enzo) eens te onderzoeken of je niet een of andere voedselallergie hebt. (en dat je dan ook nog eens zo afvalt is niet goed) En ik dacht dat het wel wat meer over was nu je weer wat meer dronk ![]() Maar je zult nu toch snel er wat aan moeten gaan doen want dit is niet goed ![]() *zorgen maak* ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaituurwinkel brood is lekker! #1103 Lorelei | 500 | 01-09-2010 08:52 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Basiscursus zwaar? Filia Aquilae | 15 | 19-05-2006 19:35 | |
Lifestyle |
hoe zwaar til jij aan kledingvoorschriften e.d? Susanne | 19 | 18-09-2004 15:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoger straffen werkt wel. Verwijderd | 81 | 27-06-2004 20:12 | |
Algemene schoolzaken |
Profielkeuze --> NT+NG zwaar? Verwijderd | 52 | 27-01-2004 22:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
gehandicapt elledc | 39 | 25-07-2003 20:51 |