Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar verder weten jullie geen inbreng, of of er werkelijk luchtkanalen voor bestaan die niet al te breed zijn? Het lijkt me gek dat ik een van de weinige ben met dit idee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Is dat nou wel zo'n goed idee? Stel dat het nogal vriest, en jij blaast van die hele koude vochtige lucht je toch redelijk warme PCtje in. Lijkt me dat dat gaat condenseren...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Sja, als je ouders gescheiden zijn, vergeet je der wel eens eentje ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Als je (verzadigde) warme kamerlucht gaat afkoelen, dan kan deze opeens niet meer zoveel water vasthouden en zal dus condens veroorzaken. Maar dat is hier niet het geval.
||
Citaat:
![]() En een sterke fan natuurlijk. Ik draai toch altijd muziek, dus doof ben ik al. ![]()
||
Citaat:
Ga eens langs de Gammel, ze hebben daar van die flexibele luchtkanalen. Neem wel de plastic variant.. Zo'n grote geleider die je uit het raam hangt is misschien wel niet zo handig. Ze hebben volgens mij onder andere 80 en 120 mm.. Ik was van plan zulke dingen intern te gebruiken voor m'n PPro's, maar euh, dat zit ook in de koelkast.
||
Citaat:
![]() Ik zal eens bij de Praxis bij ons gaan rondsnuffelen ![]()
||
Citaat:
![]() Maaar dat mijn stereo's hard kunnen, wil niet zeggen dat ik ze daarop geselecteerd heb.
|
![]() |
|
|