Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja, heel erg leuk! ![]() Ga ik ook doen! Man, ik neem even aan dat je dit niet meent... Anders had ik je toch echt te hoog ingeschat. Die sirenes hebben een functie. |
![]() |
|
Fijn dat ik het even weet, dan kan ik me erop voorbereiden.
![]() Eén keer in het jaar vond ik ook wel wat weinig, maar één keer in de maand is wel weer erg veel. Doe dan één keer in de twee of drie maanden, dan horen mensen het ook genoeg en raken ze er ook wel weer gewend aan. De voornaamste reden om het niet één keer per maand te laten horen, is, zoals al vaker gezegd is, dat mensen op een gegeven moment niet meer weten of het nou nep of écht is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je had me blijkbaar hoog ingeschat! ![]() En nee, natuurlijk meen ik dat niet, plannen maken is leuk, maar ze uitvoeren is heel wat anders. Geen idee hoe we op het dak van die fabriek (wat ze maken is mij na een jaar nog steeds onduidelijk) zouden moeten komen, dus maak je niet druk. De "domme studenten"-acties die ik met mijn vrienden uithaal zet ik trouwens niet op internet, doorgaans. Veel verder dan tuinkabouter omwisselen gaan ze ook niet. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In theorie leuk, in de praktijk zitten hier alleen maar economie- en/of rechtenstudenten (en één verdwaalde psychologiestudent) in huis. Ik ken een jongen die elektrotechniek studeert, misschien dat die er wat van weet. Het idee is wel ![]() @FA: het idee, hè, het idee. Ik zei niets over uitvoering ![]() |
![]() |
|
|