![]() |
|
Poll: Waar sta jij politiek gezien ?[*]Extreem-Rechts[*]Extreem-Links[*]Vrij Rechts[*]Vrij Links[*]Midden
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nu, zoals ik al zei, extreem links of extreem rechts is in Nederland niets om trots op te zijn, maar zonder een goede 'extreme fundering', kom je sowieso nergens. Een land kan niet draaien op slechts de conservatieven. Ik denk trouwens dat ik extreem midden ben. Turbo-centraal, ofzo. Ahm. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben extreeeeeeem rechts iedereen mag het weten ik "WAS" en zou altijd voor Pim Fortyun blijven en vooral om zijn ideeen, maar dat er nu net zo'n gek van een Volkert van de Graaf onze Pim moet vermoorden vind ik tog egt te gek!!
![]() ![]() HOLLAND=VOL-LAND DUS EEN VOLK, EEN RAS, EEN KLEUR!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
TobbertNL, leuke sig heb je, dat riep de NSDAP vroeger ook
![]() Citaat:
Neem nou integratie. Een rectso roept, het kost veels teveel geld van de nederlandse belasting betaler. Een linkso zal het meer op het humanitair en menselijke aspect gooien, wat veel moeilijker te verwoorden is. |
![]() |
|
Extreem-het maakt me geen fuck uit, staat er niet bij
![]() En verder quote ik uit de FAQ: Hoe maak ik polls aan, en hoe stem ik? Het is je misschien al opgevallen dat sommige berichten een plek bevatten waar je kan stemmen over een bepaalde kwestie of vraag. Zo'n ding noem je een 'poll'. Het aanmaken van polls is voorbehouden aan de forumbazen. Om te stemmen kan je de optie kiezen waar jij op wilt stemmen en klik op de [Stem!] knop. Voor het stemmen kan je ook de tussenstand van de poll bekijken, door op de 'bekijk resultaten' link naast de [Stem!] knop te klikken. Normaal gesproken kan je je stem achteraf niet aanpassen, dus denk er eerst goed over na! ----------- Als je dus desperaat een peiling wilt houden, PM je maar 1 van de forumbazen en die besluiten dan of het nuttig is om een peiling te houden (nuttig: 1. wanneer het niet al 10 keer voorbijgekomen is, 2. wanneer het actueel is, 3. wanneer het inhoud heeft (en dat is bediscussieerbaar, maar dat doe je maar in een PM)) Slotje dus.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |