![]() |
|
![]() |
Ik heb het een keer gehad toen ik 17 was, het was een soort heel pijnlijke uitslag in mijn hals. Het zat niet rond mijn mond trouwens. Het was bij mij gekomen omdat ik me juist te veel waste en daardoor het beschermende laagje van mijn huid had aangetast. Ik douchte namelijk twee keer per dag heel uitgebreid. Het is in elk geval een heel nare infectie, ik ben er bijna twee weken ziek van geweest, ik had ook verhoging en die uitslag deed ontzettend veel pijn.
Ik had zowel zalf als pillen van de dokter, heb halverwege sterkere medicijnen gekregen omdat het niet snel genoeg wegging. Het is in elk geval wel besmettelijk, daar waarschuwde de dokter ook nog voor, dus als hij die uitslag op zijn mond had en jij hebt uit zijn glas gedronken kun je het beste nu zelf even langs de dokter gaan. Hij kan je het beste vertellen wat je kunt doen. Schaam je er niet voor, dat deed ik toen wel - maar het heeft niks met vies te maken, het kan iedereen gebeuren. Sterkte! |
![]() |
|
Ik heb het nu, op een nogal genante plek. Ik heb het van mijn zusje gekregen, die het op haar beurt weer van een van haar oppaskleutertjes heeft gekregen.
Het zit op mijn kont in elk geval, doet vrij veel pijn met dingen als fietsen etc, en ik voel het altijd jeuken. Toch maar eens een afspraak maken met de dokter
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Thong Song van Saaisqo! #1338 Trimm Trabb | 500 | 12-03-2011 00:25 | |
De Kantine |
Saai op het strand, lig je daar met je schone lijf, kop op en geniet #818 Verwijderd | 500 | 15-01-2010 23:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Krentenbaardachtige uitslag door fietsen. Oezem | 5 | 08-09-2008 20:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Witte blaasjes op lip Verwijderd | 14 | 08-08-2006 11:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
krentenbaard TIEN | 13 | 26-02-2005 08:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
rode vlek goodfella | 14 | 20-06-2004 21:05 |