Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2003, 11:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben momenteel snipverkouden en ik moet constant mijn neus snuiten omdat het er anders uitloopt maar als ik dan mn neus snuit dan doet mn kies pijn, ik heb al gevoeld maar als ik bijv. met mn nagel voel dat doet het geen pijn ofzo. Soms doet het wel uit zich zelf pijn zonder dat ik mn neus snuit maar dat is niet altijd.

Is het nu een gaatje? Ik heb 9 oktober een afspraak bij de tandarts dus dat kan toch wel wachten tot dan?
Oud 06-09-2003, 14:27
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zo heb ik ook weleens van die stomme dingen..
vorige week wo heb ik 2 gaatjes laten vullen.. eerste dag erna nergens last van en gister gewoon gegeten en gekauwd aan die kant geen pijn ofzo...
savonds at ik nog iets en ik ging echt kapot vna de pijn.. (nu nog steeds )
woensdag moet ik sowieso trug voor n ander gaatje aan de andere kant.,dus hoop nie dat dit ook over moet want dan moet ik weer trugkomen ivm verdoving...(doet ie nie aan twee verschillende kanten in een keer)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 14:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 06-09-2003 @ 15:31:
Verdoving voor gaatjes vullen
Dat is bij ons ook niet
Oud 06-09-2003, 15:18
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 06-09-2003 @ 15:31:
Verdoving voor gaatjes vullen
Ja, dat kan hoor. Heb ik bij mijn ene gaatje ook gedaan.

Kwas doodsbang voor de pijn en dus kreeg ik even een prikje. En ik heb niks gevoeld. Maar heb nog wel een halve dag met een scheve bek gelopen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 22:18
Verwijderd
Klinkt alsof er een ontsteking onder zit. Als jij je neus snuit, oefen je behoorlijk wat druk uit op je keel-, neus- en oorholten. Daardoor raakt de ontsteking die daar waarschijnlijk zit geïrriteerd en gaat hij pijn doen.

Als je toch binnenkort een afspraak hebt gewoon even melden.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:04
Jampot
Jampot is offline
als ik erg verkouden ben heb ik ook altijd het gevoel dat mijn tanden eruit vallen. mijn moeder zei dat dit kwam doordat er een boel druk uitgeoefend wordt op de holtes boven je tanden, omdat het gewoon allemaal verstopt zit..

met snuiten kan het zijn dat je deze druk opvoert.. en dat het dus een stukkie meer pijn doet, maar de verkoudenheid is waarschijnlijk de oorzaak van je kiespijn.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 10:15
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Verkoudheid gaat meestal wel samen met hoofdpijn, keelpijn en tandpijn. Het voelt inderdaad net alsof alles los zit en eruit gaat vallen, maar dat is heel normaal.

Ik wed dat het op 9 oktober al voorbij is.

Regels voor berichten