Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet niet precies hoe dat moet in Exchange 2003, maar het kan wel.
Je kan een POP 3 account toevoegen in je exchange en die laten bezorgen in een bepaald postbus. Die postbus kan je ophalen met Web access, dus niet dat outlook de mail doorstuurd. En het werkt trouwens ook niet met IMAP, het werkt via een speciaal protocol voor de Active Directory (X400).
||
Citaat:
je kan een bepaald programma (Exchange pop3) installeren die automatisch je mail ophaald en doorstuurd naar een postbus van je exchange, en die kan je ophalen met web access. btw het werkt wel met IMAP
||
Citaat:
daarom heb ik het volgende probleem ik heb dus een proggie om mijn mails binnen te halen en door te sturen naar mijn exchange server. POP3 loopt helemaal geweldig, iedere minuut wordt mijn postvak nagekeken op eventuele emails, die worden dan gelijk doorgestuurd naar mijn exchange server. Alleen SMTP loopt nog niet goed, ik kan wel mails sturen via web based exchange maar ze hebben allemaal een delay voor onbepaalde tijd, dat houdt dus in dat mijn smtp op mijn exchange server of van mijn proggie niet goed werkt ik laat mijn smtp via poort 8025 naar buiten gaan, alleen werkt dat niet. Heeft iemand tips om dat op te lossen alvast bedankt
|
het volgende is er nu aan de hand,
mijn intern domein heet winserver.local het POP3 gebeuren gaat nog steeds geweldig emails die bestemd zijn voor mijn pop3 email worden keurig doorgestuurd naar mijn administrator mailbox van mijn exchange server. ik kan nu ook mails versturen alleen gaat dat nog niet helemaal zoals ik wil als ik een mail stuur naar bv. mijn hotmail account, dan komt er te staan verstuurd door administrator@winserver.local Het probleem is dus dat winserver.local een intern domein naam is, ik kan dus niet op die naam reply-en, maar ik wil dus dat mijn emails die ik via exchange aanmaak worden verstuurd als mijn pop3 email adres, zodat ik dus gewoon kan reply-en hoe kan ik dat realiseren alvast bedankt
|
nu is het volgende aan de hand
als ik mijn exchange server wil bereiken dus http://<ip-nummer>/exchange dan kom ik daar keurig netjes op na het inloggen. alleen de ene keer kan ik wel mijn mails lezen via mijn exchange. Maar op sommige computers kan hij mijn mails niet inladen. Is daar een oplossing voor. alvast bedankt ps. internet geeft mij geen verdere info hierover alvast bedankt
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wil iemand mijn engels mondeling even nakijken? (A) Loor | 1 | 11-03-2007 22:45 | |
Software & Hardware |
[Exchange] Filteren op header skins | 2 | 29-04-2005 10:09 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? #98762 Sjoerd | 500 | 23-03-2005 15:42 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
KLM en de AEX BiC | 6 | 10-10-2003 10:01 | |
Software & Hardware |
OS'en buiten Windows Verwijderd | 50 | 03-10-2003 04:30 |