Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2003, 13:07
Eurydice
Eurydice is offline
Oké, er is een jongen die ik heel erg leuk vind, maar ik weet ff niet zo goed meer wat ik moet doen. Vorige week was ik bij hem blijven slapen en toen zei hij dat hij me het hele jaar al leuk vond. De dag erop heb ik um maar ff verteld dat ik hem echt heel leuk vindt en dat was wederzijds zei hij. Deze week heb ik met hem afgesproken en is hij bij mij blijven slapen. Het was echt heel gezellig en leuk. Maar nou heeft een vriendin van mij gister gevraagd wat hij nou van me vond en toen antwoordde hij dat hij me echt heel erg leuk vindt maar geen relatie wil. Is dit niet een beetje tegenstrijdig? Je gaat iemand toch niet eerst vertellen dat je hem/haar heel leuk vindt terwijl je zelf ook wel weet dat je niks wil? Dan zeg je dat toch meteen? Of mijn part zeg je niks..

Probleem is dat ik me nu een beetje afgeremd voel om enthousiast tegen hem te gaan doen of hem weer mee uit te vragen. Aan de andere kant denk ik; als we elkaar nou heel leuk vinden kan dat toch groeien? Dus zou ik gewoon op dezelfde voet door moeten gaan. Of toch niet?
Oud 05-09-2003, 13:45
Firestone
Firestone is offline
bah.. vriendinnen..

op zich lijkt het me een goed iets om het hem zelf eens te vragen, na wellicht enige opbouw als je je daar zekerder door gaat voelen. Op zich lijkt het mij ook raar als je iemand leuk vindt dat je dan niks met diegene zou willen..

in elk geval veel succes!

Offtopic: dit stuk heb ik blind getypt, joy
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 13:47
Commondude
Commondude is offline
Ja, dat zeggen vrouwen ook heel vaak tegen mij. Ik denk dat 'heel leuk' in deze zin betekent dat hij je heel leuk vindt, maar niet geschikt voor een relatie.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 13:49
pessimistje
pessimistje is offline
De jongen doet alsof, hij wil je alleen maar in de koffer krijgen!
Je moet het zelf weten wat je doet, maar dit is gewoon een manier of even snel zijn zaad te lozen!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 14:16
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 05-09-2003 @ 14:49:
De jongen doet alsof, hij wil je alleen maar in de koffer krijgen!
Je moet het zelf weten wat je doet, maar dit is gewoon een manier of even snel zijn zaad te lozen!
ik heb wel genoeg mensenkennis om te zien of iemand wel of geen player is en hij is het duidelijk niet nog andere opties?
Oud 05-09-2003, 14:18
Angeles
Angeles is offline
Misschien voelde hij zich een beetje onder druk gezet door die vriendin, alsof hij uitgehoord werd of zo, of misschien heeft je vriendin het wel verkeerd begrepen, of heb jij het verkeerd begrepen. Dingen die je via via hoort komen wel vaker verkeerd of vervelender aan. Misschien heeft hij het wel net iets anders gezegd en heeft zij het anders opgevat.

Vraag anders aan hemzelf wat hij precies met die opmerking bedoelde. Het komt ergens wel een beetje ongelukkig uit, veel mensen vinden het benauwend om, als ze iemand nog maar kort kennen, meteen antwoord te moeten geven op vragen als of er een relatie inzit of niet, maar in dit geval is het misschien beter om toch wel te vragen wat hij precies bedoelde omdat jij anders met dat gevoel blijft rondlopen, terwijl je het via via hebt.

Je vriendin kan zich er beter niet zo mee bemoeien, denk ik. Het zijn gewoon dingen die tussen jullie zijn, al dat 'van horen zeggen' heeft zelden een goede uitwerking.
Oud 05-09-2003, 14:22
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Angeles schreef op 05-09-2003 @ 15:18:
*verhaal*
dankje, persoonlijk dacht ik dat ook wel maar tis toch fijn om dat nog van iemand anders te horen (iemand die niet half verliefd is en dus nog objectief kan zijn ).. Na een week valt er natuurlijk heel weinig te zeggen en ik zou het ook benauwend vinden als iemand die ik niet zo goed ken me zo uit zou horen.. Tnx dus
Oud 05-09-2003, 14:51
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Commondude schreef op 05-09-2003 @ 14:47:
Ja, dat zeggen vrouwen ook heel vaak tegen mij. Ik denk dat 'heel leuk' in deze zin betekent dat hij je heel leuk vindt, maar niet geschikt voor een relatie.
oké, maar dat ga je dan toch niet zo vaak zeggen?! Ik neem aan dat hij ook niet achterlijk is en dat hij ook wel begrijpt dat als hij dat zo vaak herhaalt ik *hoop* ergens op krijg.. Bovendien, in welke zin niet geschikt? Kun jij als man zijnde me dat niet ff uitleggen want ik begrijp echt het verschil niet..

Bovendien ik heb nooit gezegd dat ik nu à la minute iets met hem wil (ik heb daar überhaupt niks over gezegd en die vriendin zei dat ze niet wist wat ik wou), want dat slaat ook nergens op na een week, maar het lijkt mij dat je een optie openlaat. Maar goed, dat denk ik.
En ja, ik zou het aan hem moeten vragen, maar dan lijkt het net of ik iemand op hem af heb gestuurd om hem uit te horen, wat niet zo is. Plus dat ik het te vroeg vind om over zoiets als relaties te beginnen
Oud 05-09-2003, 15:05
Last Resort
Last Resort is offline
Die gast wil gewoon sex.......
Oud 05-09-2003, 15:22
Angeles
Angeles is offline
Dan laat je het even op z'n beloop. Misschien vond hij het ook wel te vroeg om over relaties te beginnen, maar had hij geen zin om met die vriendin in discussie te gaan.

Zij had zich er gewoon niet mee moeten bemoeien. Ik denk dat je er niet te veel waarde aan moet hechten.
Oud 05-09-2003, 15:51
oneMen
oneMen is offline
Hij kan je toch leuk vinden, maar niet meteen een relatie willen? Die mensen die hier gelijk om sex roepen snappen het zelf nog niet helemaal.. als ik iemand tegen kom, hoe leuk ik die ook vind, wil ik niet meteen een vaste relatie, maar liever de kat uit de boom kijken. Na een aantal relaties ben ik wat voorzichtiger geworden.. vandaar. Misschien heeft hij ook zoiets.
Oud 05-09-2003, 23:54
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Angeles schreef op 05-09-2003 @ 16:22:
Zij had zich er gewoon niet mee moeten bemoeien. Ik denk dat je er niet te veel waarde aan moet hechten.
Ik was er idd ook niet zo blij mee toen ik hoorde dat ze het over mij had gehad met hem, maar oke. Kan ik er dan het beste er niet over beginnen en gewoon doen alsof ik van niks weet? De onwetende spelen dus en um gewoon mee uit vragen (of is dat opdringerig)?
Oud 06-09-2003, 00:44
Angeles
Angeles is offline
Je moet gewoon doen waar je je lekker bij voelt. Als je er heel erg mee in je maag zit kan je er wel over beginnen, misschien een beetje luchtig, zo van "Goh, ik hoorde dat je X gesproken hebt" of zo, misschien dat hij er dan zelf wel verder over vertelt.

Je kunt het ook even op z'n beloop laten, er kan nog zo veel gebeuren. Hem mee uitvragen is niet opdringerig in elk geval.
Oud 06-09-2003, 07:44
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
dunno

vorig jaar zijn mijn potentiële lover ook "ik zie je te graag om een relatie met je te beginnen"

bindingsangst ofzo
Oud 06-09-2003, 11:38
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Commondude schreef op 05-09-2003 @ 14:47:
Agree
Oud 06-09-2003, 18:36
Kadaver
Kadaver is offline
Ik heb dit zo vaak meegemaakt. Ik heb een aantal meisjes erg leuk gevonden en andersom...maar ik heb totaal geen behoefte aan een relatie...en dat zeg ik dan ook meteen eerlijk. Dit is vrij verwarrend inderdaad voor het meisje in kwestie.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 21:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 06-09-2003 @ 12:38:
Agree
me too.

hij is niet duidelijk tegen je geweest en dat siert hem niet. vraag hem zelf om duidelijkheid. dan zal je het zeker weten.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 15:02
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 06-09-2003 @ 22:15:
me too.

hij is niet duidelijk tegen je geweest en dat siert hem niet. vraag hem zelf om duidelijkheid. dan zal je het zeker weten.
zou jij je als je hem was dan niet een btje opgejaagd voelen?? na n week al over relaties beginnen vind ik wel erg snel
Oud 07-09-2003, 16:17
Gatara
Gatara is offline
Misschien is je vriendin jaloers en vertelde ze een leugentje
En anders kan de jongen in kwestie misschien bindingsangst hebben of domweg gewoon niet aan een relatie toe zijn.
Oud 07-09-2003, 17:28
Madita
Madita is offline
Ik denk dat je het beste zo duidelijk mogelijk moet zijn. Vraag het hem zelf, zeg hem wat je voor hem voelt.
En vraag hem hoe hij verder wil in jullie relatie...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 18:45
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Ik vind het idd wel een btje snel om na zo'n korte periode over een relatie te beginnen. Dan weet je toch helemaal nog niet goed hoe iemand is en of je daarmee zou kunnen leven? Ik denk eerder dat hij dat bedoelde. En als ik merk dat ik uitgehoord word zou ik ook niet precies zeggen wat ik denk, zeker als ik mijn *uithoorster* niet goed ken. Bovendien is het altijd anders dan als je er zelf bij bent. Heb je hem sindsdien nog gezien of gesproken en zoja, hoe deed hij? Daar kun je denk ik ook wel wat van afleiden. Succes meis!
Oud 07-09-2003, 19:48
Verwijderd
Als je echt iets wilt weten moet je het zelf aan de persoon in kwestie vragen en niet via via, want niemand is in principe 100% te vertrouwen. Dus ook niet degenen om wie het gaat, maar ja je moet toch wat. Dus gewoon hem ff zelf flink aan de tand voelen, desnoods met een waterpomptang
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 13:27
Naz
Naz is offline
Citaat:
Wes schreef op 07-09-2003 @ 20:48:
Als je echt iets wilt weten moet je het zelf aan de persoon in kwestie vragen en niet via via, want niemand is in principe 100% te vertrouwen.
mwah.. ik weet niet of ik het aan hem zou vragen hoor.. Je hebt in principe wel gelijk, Wes, dat je zegt dat via via nooit een goede optie is omdat het altijd verkeerd of iig anders overkomt. Maar ik zou het allemaal maar een beetje doodzwijgen en doen alsof mn neus bloedt. Je kunt hem wel gewoon mee uitvragen, anders komt je bloedende neus een beetje ongeloofwaardig over
Oud 08-09-2003, 17:42
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 05-09-2003 @ 15:16:
ik heb wel genoeg mensenkennis om te zien of iemand wel of geen player is en hij is het duidelijk niet nog andere opties?
ja je ziet niet aan hem dat hij een player is.
een player hoeft niet altijd een goeie player te zijn, maar gewoon seks en voor de rest niks.
erg?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten