Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Misschien voelde hij zich een beetje onder druk gezet door die vriendin, alsof hij uitgehoord werd of zo, of misschien heeft je vriendin het wel verkeerd begrepen, of heb jij het verkeerd begrepen. Dingen die je via via hoort komen wel vaker verkeerd of vervelender aan. Misschien heeft hij het wel net iets anders gezegd en heeft zij het anders opgevat.
Vraag anders aan hemzelf wat hij precies met die opmerking bedoelde. Het komt ergens wel een beetje ongelukkig uit, veel mensen vinden het benauwend om, als ze iemand nog maar kort kennen, meteen antwoord te moeten geven op vragen als of er een relatie inzit of niet, maar in dit geval is het misschien beter om toch wel te vragen wat hij precies bedoelde omdat jij anders met dat gevoel blijft rondlopen, terwijl je het via via hebt. Je vriendin kan zich er beter niet zo mee bemoeien, denk ik. Het zijn gewoon dingen die tussen jullie zijn, al dat 'van horen zeggen' heeft zelden een goede uitwerking.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Bovendien ik heb nooit gezegd dat ik nu à la minute iets met hem wil (ik heb daar überhaupt niks over gezegd en die vriendin zei dat ze niet wist wat ik wou), want dat slaat ook nergens op na een week, maar het lijkt mij dat je een optie openlaat. Maar goed, dat denk ik. En ja, ik zou het aan hem moeten vragen, maar dan lijkt het net of ik iemand op hem af heb gestuurd om hem uit te horen, wat niet zo is. Plus dat ik het te vroeg vind om over zoiets als relaties te beginnen ![]()
|
![]() |
Dan laat je het even op z'n beloop. Misschien vond hij het ook wel te vroeg om over relaties te beginnen, maar had hij geen zin om met die vriendin in discussie te gaan.
Zij had zich er gewoon niet mee moeten bemoeien. Ik denk dat je er niet te veel waarde aan moet hechten.
|
Hij kan je toch leuk vinden, maar niet meteen een relatie willen? Die mensen die hier gelijk om sex roepen snappen het zelf nog niet helemaal.. als ik iemand tegen kom, hoe leuk ik die ook vind, wil ik niet meteen een vaste relatie, maar liever de kat uit de boom kijken. Na een aantal relaties ben ik wat voorzichtiger geworden.. vandaar. Misschien heeft hij ook zoiets.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Je moet gewoon doen waar je je lekker bij voelt. Als je er heel erg mee in je maag zit kan je er wel over beginnen, misschien een beetje luchtig, zo van "Goh, ik hoorde dat je X gesproken hebt" of zo, misschien dat hij er dan zelf wel verder over vertelt.
Je kunt het ook even op z'n beloop laten, er kan nog zo veel gebeuren. Hem mee uitvragen is niet opdringerig in elk geval.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vind het idd wel een btje snel om na zo'n korte periode over een relatie te beginnen. Dan weet je toch helemaal nog niet goed hoe iemand is en of je daarmee zou kunnen leven? Ik denk eerder dat hij dat bedoelde. En als ik merk dat ik uitgehoord word zou ik ook niet precies zeggen wat ik denk, zeker als ik mijn *uithoorster* niet goed ken. Bovendien is het altijd anders dan als je er zelf bij bent. Heb je hem sindsdien nog gezien of gesproken en zoja, hoe deed hij? Daar kun je denk ik ook wel wat van afleiden. Succes meis!
|
Verwijderd
|
Als je echt iets wilt weten moet je het zelf aan de persoon in kwestie vragen en niet via via, want niemand is in principe 100% te vertrouwen. Dus ook niet degenen om wie het gaat, maar ja je moet toch wat. Dus gewoon hem ff zelf flink aan de tand voelen, desnoods met een waterpomptang
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
een player hoeft niet altijd een goeie player te zijn, maar gewoon seks en voor de rest niks. erg? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |