Advertentie | |
|
![]() |
|
die stoppen bij ons vrij snel.
wij zijn een behoorlijk hecht team (zijn ook maar met een man of 10), dus wanneer iemand echt irritant is dan voelt ie wel dat ie niet binnen het team past. Ze nemen dan vanzelf ontslag. En als iemand écht irritant heeft, maar zelf niks door heeft, dan wordt diegene wel ontslagen door m'n baas. (Behalve als we een onderbezetting hebben zoals nu ![]()
|
![]() |
tja ik zie nu bijna nooit collega's, maar toen ik ze nog wel zag..
negeren, af en toe een opmerking terugmaken (maar niet teveel, het kan er ook erger door worden) en je vooral niet van je stuk laten brengen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Hoe lang wwwerk je hier nou?" Waarmee hij dus wil zeggen dat ik daar veel korter werk en dat hij dus meer recht van spreken heeft. Als hij al 30 jaar lang zijn werk op deze manier doet, vind ik dat hij niet zo hoog van de toren moet blazen. Verder heb ik een baan waarin je door moet werken. Er is helemaal geen tijd om te kleppen. Maar dan gaat hij 5 minuten stil staan om iets hatelijks te zeggen. En collega's die wél de handen uit de mouwen steken zijn allemaal t-t-tuttebellen, stresskippen en bijdehandjes. Bovendien kan ik hem niet negeren want we zijn maar met 5 mensen en iedereen heeft zijn eigen taken. Soms moet je wel tegen elkaar praten. Hij werkt echt ontzettend op mijn zenuwen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 92 Thee Muts | 500 | 29-10-2008 14:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lifestyle |
het wtf heb je gedaan vandaag-topic grandmommy | 500 | 07-05-2006 14:31 | |
Psychologie |
Steekwoordentopic nieuwe stijl - nummer 2 Verwijderd | 500 | 07-10-2004 21:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Irritante bazen Thinker | 4 | 29-07-2004 16:37 | |
Psychologie |
Het grote steekwoorden topic #3 Verwijderd | 499 | 23-03-2003 12:49 |