Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2002, 18:51
LittleMouse
LittleMouse is offline
laatste toen t uit was zei hij dat hij in mijn buurt moest autorijden voor leger...hij woon normaal in heerlen...nu is t uit...heb pesthekel aan hem maar toen t uit was heb ik niet met hem gepraat...mijn ma kwam hem laasts tegen in een legerauto hij doet alsof hij haar niet ziet en me vriendin heeft hem ook al gezien...ik vond t vreeeeeselijk dat hij in mijn buurt is stel..dat ik heb tegekomt????dan weet ik niet wat ik doe/kijk/reageer..blabla...en jullie dan???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2002, 19:10
Verwijderd
bij de ene zou ik gewoon gaan praten daar ben ik nog mee bevriend.

en bij de andere zou ik pissig kijken alsof ie niet meer is dan een hoopje strond, en meer weet ik niet,ligt aan het moment
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 19:24
Piccola
Piccola is offline
Dan ga ik er een praatje mee maken! Ben namelijk nog goed bevriend met hem!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 19:35
Chimera
Chimera is offline
Zou m'n mond openvallen. De kans dat ik die nog 'es terugzie is bijzonder klein
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 21:42
Esmée
Esmée is offline
Wat ik doe als ik mn ex zie? Me kut voelen?
Neej ach, ik kan nog steeds goed met hem opschieten, ik zie/spreek hem alleen nog maar heel weinig de laatste tijd. En dat vind ik aan de ene kant jammer, aan de andere kant is het beter, want telkens als ik hem zie/spreek ga ik me weer kut voelen omdat ik dan weer zo'n steek krijg van waaaaaaroooom is het uit!!
Oud 24-04-2002, 21:54
Dark Angel
Dark Angel is offline
*HUG* !!

'k zie 'm practisch nooit, hij woont in Londen... als we elkaar een keer zien vliegen we elkaar gelijk in de armen

(Dat hij m'n partner niet meer is betekent toch niet dat ik hem ook uit m'n leven moet bannen? We kunnen het nog prima vinden..)
Oud 24-04-2002, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Zou m'n mond openvallen. De kans dat ik die nog 'es terugzie is bijzonder klein

Wat ik doe wanneer ik mijn ex zie? Dansen
Maar dat is niet omdat ik zo blij ben om hem te zien dat ik ga dansen hoor...
Het is omdat wanneer ik ga dansen, is het vaak in de disco waar hij DJ is.. Dus dan zie ik hem wel..

Maar hij boeit me niet, dus besteed ik er weinig aandacht aan
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 00:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Maar hij boeit me niet, dus besteed ik er weinig aandacht aan
Afhankelijk welke ex het is. M'n laatste ex wil ik van m'n leven niet weer terugzien. Hebben een mooie tijd gehad, maar ze heeft dingen gedaan die ik d'r nooit zal vergeven. Ze was gewoon nogal fout.

Maar er zijn ook exen die ik nog wel zie, en waarmee ik gewoon goed op kan schieten, en exen die ik nooit meer zie, maar toch best eens terug zou willen zien, om gewoon eens bij te praten.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

Afhankelijk welke ex het is. M'n laatste ex wil ik van m'n leven niet weer terugzien. Hebben een mooie tijd gehad, maar ze heeft dingen gedaan die ik d'r nooit zal vergeven. Ze was gewoon nogal fout.

Maar er zijn ook exen die ik nog wel zie, en waarmee ik gewoon goed op kan schieten, en exen die ik nooit meer zie, maar toch best eens terug zou willen zien, om gewoon eens bij te praten.
ik kan het niet op 2 handen tellen meer hoor
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 08:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
siNix schreef:

ik kan het niet op 2 handen tellen meer hoor
Dan mis je twee vingers
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 09:09
Verwijderd
Ééntje zie ik nog wel eens in de stad, maar die zou ik nog niet aanspreken van tien meter afstand.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 09:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ééntje zie ik nog wel eens in de stad, maar die zou ik nog niet aanspreken van tien meter afstand.
Je kunt er een duif naartoe smijten. Je wil niet weten wat voort ziektes die beesten dragen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Je kunt er een duif naartoe smijten. Je wil niet weten wat voort ziektes die beesten dragen
Nee, maar zo rancuneus ben ik nou ook weer niet, bovendien loop ik dan zelf het risico op een ziekte en dat is ze nou ook weer niet waard
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 10:17
Cameo
Cameo is offline
ik maak meestal ff een social chat (alles goed??) en ga weer verder. Niet veel behoefte aan ook. ja..met 1 ga ik nog wel eens te sstappen..die is nu gewoon een goeie vriendin
Oud 25-04-2002, 11:40
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Kzie der veels te vaak, ze zit namelijk bij me in de klas. (By the way, als ik jullie was zou ik nooit met iemand uit je klas nemen, want het wordt al snel irritant en het zuigt enorm als het uitgaat) Kan verder nog wel goed met haar opschieten, dus als ik der ergens zie ga ik zeker even met haar praten. Maar ik kan me ook enorm aan der ergeren, t lijkt wel of ze ineens ontzettend giechelig is geworden, erg vervelend... Maarja, kzal niet te ver afdwalen.
Oud 25-04-2002, 11:51
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik zie ieder weekend tijdens het uitgaan 2 of 3 exen. Met eentje heb ik 2 maanden iets gehad, das alweer een paar jaar geleden. Tis echt een zielige macho maar met zijn vrienden kan ik het super vinden. Hij negeert me meestal een beetje maar daar kan ik niet echt mee zitten. Met de andere ex, die komt niet zo vaak, heb ik 2 x iets gehad een paar maanden. We hebben een vrij speciale band en soms is het best lastig hem daar te zien. Ex nr. 3 (jaja) daar heb ik 10 maanden iets mee gehad en dat is bijna 2 maanden uit. Hij komt echt iedere week en ik ook dus als hij met een ander meisje zou gaan zoenen oid zou ik dat meteen mee krijgen. Tja, leuk is anders maar ik kan er wel tegen. Het is goed dat het uit is en ik heb er vrede mee. We gaan wel nog gewoon tof met elkaar om
Die plek is de enigste in mijn woonplaats waar ik leuk uit kan gaan dus ik ga me niet door mijn 3 exen laten tegenhouden
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 13:33
D1984
D1984 is offline
Al zou ik m'n ex zien zou ik haar gaan uitlachen om haar uiterlijk, of olifantje roepen ofzo! Ja sorry, ik kan een enorme klootzak zijn...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 13:36
miro
miro is offline
Ligt eraan, sommige exen praat ik gewoon mee, maar ik weet niet of je die wel ex kunt noemen, enkele weken mee gegaan of zo.

Tot voor kort kon ik gewoon praten met mn ex als ik die tegenkwam ( 2 jaar mee gegaan) maar kheb dr ruzie mee gekregen dus als ik m nu tegen zou komen zo ik extra arrogant doen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 14:25
Aurora
Aurora is offline
Nah, als ik mn ex zie dan babbelen we ofzow..zie hem elke dag duzja En de andere... hmmmzz that's a good one.. kweetnie wat ik zou doen..
Oud 25-04-2002, 14:49
baz123
baz123 is offline
Huilen, ik mis haar ontzettend
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 17:10
Janet
Janet is offline
leg eran hoe hij reageert,meestal doe ik heel nnormaal!!!
Oud 25-04-2002, 17:20
lieve
lieve is offline
Toen mijn ex bij mij naar school kwam, was het juist uit!!
Ik ben gewoon "hoi"en "hoe is't" blijven zeggen, toen hij zijn hoofd begon om te draaien was het met mijn vriendelijk zijn ook over! Ik heb geen woord meer tegen hem gezegt sinds die dag!
Toen we elkaar eens tegenkwamen op een fuif, kwam hij naar mij en wou hij een babbeltje slaan, moest het me toch van het hart, dat hij nu niet vriendelijk moest beginnen doen alsof we elkaar al jaren kennen en er nog nooit een ruzie is geweest... NO WAY!
Heb hem toen gezegt dat ik niet kwaad op hem was, maar dat ik er niet tegenkan dat mensen hun hoofd omdraaien als je ze tegenkomt...(hij was op die fuif wel goed beschonken!)
Nu is het toch al iets vriendelijker... maar toch.. er is nog steeds iets fout...
MIJN RAAD : als je hem ziet(en hij draait zijn hoofd niet weg!) zeg gewoon "hoi"of "hoe is't?"
Draait hij zijn hoofd is het duidelijk dat hij NIET tegen jou wil spreken,en zou ik ook niet de moeite doen!

GOOD LUCK!
Oud 25-04-2002, 17:21
RED
RED is offline
ik doe dan net of hij niet bestaat.
Oud 25-04-2002, 18:25
KazzZ
KazzZ is offline
kzou heel raar opkijken, aangezien ik nooit meer contact met hem heb
had ik laatst trouwens wel... kwam ik hem na ruim een jaar tegen op het station! Hij liep vrolijk naar me toe om een praatje te maken... had ik niet verwacht vonnik wel lief.
Oud 25-04-2002, 18:28
Q
Q is offline
Me afvrage hoe ik in hemelsnaam daar in de buurt kom
Of nie op reageren
Of een praatje maken

Dus bij elke verschillend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2002, 18:57
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
1 ex doe ik net of ik hem niet ken, doet ie namelijk ook bij mij.
de anderen praat ik nog gewoon mee.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 18:57
lake bodom
lake bodom is offline
2 weken geleden toenk hem zag, wask met vrienden, wat eerst ook zijn vrienden waren, en ik heb toen niks tegen hem gezegt of hem aangekeken..
4 dagen later hadden we wat afgesproken, en was t gewoon heel gezellig, eigelijk om te praten hoe we erover dachten enzo..
en vorige week, hebk hem weer gezien, toen hebben we ook weer gezoent.. maar nu is t weer een week verder, en nu weekut niet meer, hij zij datie nog wat met me wou proberen, maar laat ie niks van merken, en xie hem binnenkort met uitgaan wel weer denk ik... dus beetje vaag allemaal
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:07
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik zeg nog tegen al mijn ex-en hoi. Met de een ga ik even praten, met de ander niet... Maar ik negeer geen enkele ex van me
Oud 25-04-2002, 21:14
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ik zeg hoi ofzow.. negeer ze niet, maar het zijn ook niet mn beste vrienden geworden

kus
Oud 25-04-2002, 23:39
Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Mjah, 't liefst wil ik ze niet meer zien... De een hoef ik niet te zien. Elke keer als ik aan hem denk of wat over hem hoor, voel ik me van binnen zo kwaad worden. En de ander, mjah, daar ben ik nog niet overheen, is ook niet echt fijn dus. Maar als ik ze zie, dan zeg ik wel hallo ofzo...
Oud 26-04-2002, 13:56
LittleLucille
LittleLucille is offline
Nou als ik hem tegen zou komen zou ik gewoon een praatje met hem maken als vrienden maar jah dat ligt er ook aan in wat voor omgeving ik hem tegen kom bijvoorbeeld in een parkje of op een feest ...
greetzzzzzzzz
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:03
Verwijderd
SLAAN (als ik boos op d'r ben dan)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:45
Verwijderd
Die woont 160km van me vandaa dus die zie ik niet
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:50
Bienie
Bienie is offline
ik zie ze nooit, wonen ver weg
Oud 26-04-2002, 17:05
Cerberus
Cerberus is offline
ik heb geen hekel aan mijn ex-en. als ik ze zie gaan we gezellig een praatje maken ofzo iets.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:08
phoebe4000
phoebe4000 is offline
nix, gewoon gedag zeggen... het heel niet voor niets EX, je hebt verder nix met diegene te maken toch??
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:11
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
phoebe4000 schreef:
nix, gewoon gedag zeggen... het heel niet voor niets EX, je hebt verder nix met diegene te maken toch??
hoezo?? het hoeft echt niet zo te zijn dat als het uit gaat met je vriend of vriendin je geen vrienden meer kan zijn. ik kan gewoon nog heel goed met ze opschieten.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 20:18
Black Reina
Black Reina is offline
knuffowl en kus
prate enzow, uitgaan

(zie m ongeveer 1 keer in de maand en dan slaap k ook bij m en ze zussie, hij woont namelijk aan andere kant van nederland, tis me vakantie adresje)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten