Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar er zijn ook exen die ik nog wel zie, en waarmee ik gewoon goed op kan schieten, en exen die ik nooit meer zie, maar toch best eens terug zou willen zien, om gewoon eens bij te praten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Kzie der veels te vaak, ze zit namelijk bij me in de klas. (By the way, als ik jullie was zou ik nooit met iemand uit je klas nemen, want het wordt al snel irritant en het zuigt enorm als het uitgaat) Kan verder nog wel goed met haar opschieten, dus als ik der ergens zie ga ik zeker even met haar praten. Maar ik kan me ook enorm aan der ergeren, t lijkt wel of ze ineens ontzettend giechelig is geworden, erg vervelend... Maarja, kzal niet te ver afdwalen.
|
![]() |
Ik zie ieder weekend tijdens het uitgaan 2 of 3 exen. Met eentje heb ik 2 maanden iets gehad, das alweer een paar jaar geleden. Tis echt een zielige macho maar met zijn vrienden kan ik het super vinden. Hij negeert me meestal een beetje maar daar kan ik niet echt mee zitten. Met de andere ex, die komt niet zo vaak, heb ik 2 x iets gehad een paar maanden. We hebben een vrij speciale band en soms is het best lastig hem daar te zien. Ex nr. 3 (jaja) daar heb ik 10 maanden iets mee gehad en dat is bijna 2 maanden uit. Hij komt echt iedere week en ik ook dus als hij met een ander meisje zou gaan zoenen oid zou ik dat meteen mee krijgen. Tja, leuk is anders maar ik kan er wel tegen. Het is goed dat het uit is en ik heb er vrede mee. We gaan wel nog gewoon tof met elkaar om
![]() Die plek is de enigste in mijn woonplaats waar ik leuk uit kan gaan dus ik ga me niet door mijn 3 exen laten tegenhouden ![]() |
![]() |
|
Ligt eraan, sommige exen praat ik gewoon mee, maar ik weet niet of je die wel ex kunt noemen, enkele weken mee gegaan of zo.
Tot voor kort kon ik gewoon praten met mn ex als ik die tegenkwam ( 2 jaar mee gegaan) maar kheb dr ruzie mee gekregen dus als ik m nu tegen zou komen zo ik extra arrogant doen denk ik. |
![]() |
|
![]() |
Toen mijn ex bij mij naar school kwam, was het juist uit!!
Ik ben gewoon "hoi"en "hoe is't" blijven zeggen, toen hij zijn hoofd begon om te draaien was het met mijn vriendelijk zijn ook over! Ik heb geen woord meer tegen hem gezegt sinds die dag! Toen we elkaar eens tegenkwamen op een fuif, kwam hij naar mij en wou hij een babbeltje slaan, moest het me toch van het hart, dat hij nu niet vriendelijk moest beginnen doen alsof we elkaar al jaren kennen en er nog nooit een ruzie is geweest... NO WAY! Heb hem toen gezegt dat ik niet kwaad op hem was, maar dat ik er niet tegenkan dat mensen hun hoofd omdraaien als je ze tegenkomt...(hij was op die fuif wel goed beschonken!) Nu is het toch al iets vriendelijker... maar toch.. er is nog steeds iets fout... MIJN RAAD : als je hem ziet(en hij draait zijn hoofd niet weg!) zeg gewoon "hoi"of "hoe is't?" Draait hij zijn hoofd is het duidelijk dat hij NIET tegen jou wil spreken,en zou ik ook niet de moeite doen! GOOD LUCK!
|
![]() |
2 weken geleden toenk hem zag, wask met vrienden, wat eerst ook zijn vrienden waren, en ik heb toen niks tegen hem gezegt of hem aangekeken..
4 dagen later hadden we wat afgesproken, en was t gewoon heel gezellig, eigelijk om te praten hoe we erover dachten enzo.. en vorige week, hebk hem weer gezien, toen hebben we ook weer gezoent.. maar nu is t weer een week verder, en nu weekut niet meer, hij zij datie nog wat met me wou proberen, maar laat ie niks van merken, en xie hem binnenkort met uitgaan wel weer denk ik... dus beetje vaag allemaal |
![]() |
|
Mjah, 't liefst wil ik ze niet meer zien... De een hoef ik niet te zien. Elke keer als ik aan hem denk of wat over hem hoor, voel ik me van binnen zo kwaad worden. En de ander, mjah, daar ben ik nog niet overheen, is ook niet echt fijn dus. Maar als ik ze zie, dan zeg ik wel hallo ofzo...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat zou ik moeten doen? Faithinwhat | 10 | 21-06-2013 00:09 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap geen enkele kut meer van wat ze wil help? DJLAD | 36 | 10-05-2013 10:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Zou u dit eens willen lezen en quoteren?? lestat080 | 7 | 12-10-2004 15:51 | |
Flora & Fauna |
Vraagje over een ex-tuigpaard Eend | 21 | 25-05-2004 12:04 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |