Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik begrijp je niet goed... je weet niet hoe je het moet vertellen maar waar het op neerkomt is dat je elke dag blowt... je drinkt niet veel maar als je drinkt heb je jezelf niet meer in de hand... je hebt dus gedronken en je ex uitgescholden... en nu vraag je hulp omdat je niet weet hoe of wat??
je zegt toch zelf wat het probleem is: als je veel drinkt heb je jezelf niet meer in de hand. als je dat weet van jezelf moet je daar rekening mee houden he. als elke dag blowen een probleem vormt dan moet je gewoon verminderen of stoppen. als je niet veel drinkt moet het geen probleem zijn om te stoppen met drinken. en stoppen met blowen moet je zeker ook lukken. als je elke dag blowd ben je er wel geestelijk verslaafd aan maar als je echt wilt stoppen dan is het zeker mogelijk. en wat je vriendin betreft, het is toch logisch dat ze je niet meer wilt als je haar uitmaakt voor hoer & slet en als het dan nog niet eens de eerste keer is...
|
Uit je verhaaltje maak ik op dat je pas uit je slof schoot nadat je gedronken had. En aangezien je al niet veel drinkt zal het toch niet een al te groot probleem zijn er totaal mee te stoppen?
|
Ik heb het zelf geprobeert en het is niet gelukt! Ik heb iets of iemand nodig die zegt NEE! want ik doe het niet! Jah ik moet stoppen met die zooi maar hoe? Ik weet niet wat ik moet doen om mezelf zover te krijgen! Ik ben echt van plan die shit nooit meer aanteraken maar ik ben bang dat ik weer niet sterk genoeg ben!
|
![]() |
|
Als je nou eens naar het jip bij je in de buurt gaat en de boel daar vertelt. Die mensen hebben verstand van dit soort dingen en weten hoe ze je kunnen helpen. Dat levert misschien meer op dan het hier te posten.
Je verontschuldigingen bij dat meisje aanbieden en zeggen dat je hulp gaat zoeken -en hoe ook- lijkt me helemaal geen slecht idee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hulp nodig? Jade_Angel | 1 | 21-01-2005 22:47 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Muziek dringend hulp nodig gekkedoozzz | 56 | 14-01-2004 17:05 | |
Software & Hardware |