Advertentie | |
|
![]() |
|
Ligt eraan wat voor muziek. Met trance en hardstyle in de auto zou ik wel misschien wat harder rijden, of met de beat mee gaan tikken met mijn hand op het stuur, maar echt agressief rijden doe ik niet.
||
Citaat:
Zo ook ik, ik merk dat ik het gaspedaal altijd net wat dieper intrap als ik een lekker nummer op heb staan.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Fiets nooit bij mij in de buurt als ik naar school ga.. of doe alsof je me niet kent dat werkt het beste.. Ik heb elke dag een andere cd op dus de ene keer ga ik lucht drummen en de andere keer dirigeren.. maar het ziet er echt niet uit
![]() maarjah voor de rest hebben stijlen niet echt invloed ofzo :.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik zou trouwens ook niet alleen bandjes en/of CD's met muziek in de auto hebben maar ook bandjes en/of CD's met cabaret. Hehehe, is geinig, gewoon achter je stuur naar Hans Teeuwen of Bertje Visscher luisteren
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Hoe zit jij achter het stuur? Verwijderd | 52 | 23-02-2009 22:06 | |
Verkeer & Vervoer |
Agressie in het verkeer Balance | 137 | 28-09-2007 08:11 | |
Muziek |
muziek en het verkeer Verwijderd | 53 | 26-05-2004 11:18 | |
De Kantine |
Wat vinden jullie van die jonge gassies met die golfies?? Lil' Stef | 181 | 22-01-2004 12:37 |