Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, oa omdat een meisje dat ik wel heel aardig/leuk vin is gestopt maar toch vooral voor mezelf, gezondheid (zowel lichamelijk als geestelijk), school, en nog meer van dat soort dingen. Ik heb het nog nooit eerder gedaan, maar ik denk dat het wel gaat lukken (HD zowiezo). Wiet zal iets moeilijker worden denk ik, vooral aangezien "me oogst" bijna klaar is, maar wie weet ga ik daar wel sinterklaas me spelen
![]()
|
Verwijderd
|
het was de bedoeling om na de vakantie doordeweeks te stoppen met roken, omdat ut gezonder is en geld bespaart. Ik zit dus nu alweer 2 weken op school en is me nog steeds niet gelukt. Dan heb ik zo'n behoefte en denk ik van schijt, probeer ut morgen wel...
Alcohol minderen heb ik al zoooo vaak over nagedacht, nooit uitgevoerd, te saai met weinig drank...kweetut slecht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja ik zal wel weer vaag zijn |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja.
Ooit was er een tijd dat ik vrij veel heb gebruikt, maar daar ben ik uiteindelijk zelf uitgeklommen, voor mijn omgeving, voor mezelf, voor een jongen. Blowen heb ik toen nog wel een tijd gedaan,d aar ben ik mee gestopt omdat mijn vriend ongerust was. Nu ben ik na 4 jaar opnieuw begonnen. En misschien durf ik ook wel weer es iets anders te gaan gebruiken, het is lang geleden en ik ben sterker nu. Alleen alcohol vormt nog wel eens een probleem... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Geen keuze gemaakt, wel eens over nagedacht...
Ik "zuip" regelmatig te veel...en rook te veel. Is me nu al een paar keer overkomen dat ik bloed moest kotsen, aangezien ik daar vroeger voor geopereerd ben... ![]() En sja roken ![]() Mja het is gewoon te lekker om te laten ![]() Ben wel gestopt met pilletjes enzo na een paar keer goed fout te zijn gegaan... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
omdat het op alle andere gebieden ookflink klote was, maar ik heb ervoor gevochten ![]() Ik zou wel weer eens paddo's of xtc durven nemen. Het waren andere tijden met andere gronden, gevoelens en omstandigheden. Ik durf nu zeker te zijn dat me dat niet meer overkomt, vandaar dat ik ook weer durf te blowen. Andere dingen zal ik niet meer aan beginnen omdat ik nu meer weet dan toen en omdat ze het de moeite waard niet zijn. |
![]() |
||
Ik gebruik geen alcohol of drugs (meer). Zonder die zooi kan ik net zoveel van het leven genieten als met. Op een feest heb ik dus ook geen drugs nodig om gezellig te zijn.
Citaat:
![]()
|
Ik ben zelf ooit 6 maanden gestopt met roken, en toen hak dat ook wel weer gehad (waar is die fuckedsmiley als je em nodig heb) (owh, hier dus:
![]() HD benk nog nooit gestopt, maar dat gaat ook wel lukken ![]() blowen ga ik mee door, maar wel verandwoordelijker en minder enzo ![]()
|
Ja. Na lang gezeur van veel mensen uit me omgeving (onder andere me moeder) ben ik geminderd met alcohol. Stoppen lukte niet. Ze wilde nl naar een afkickcentrum sturen voor een gesprek
![]() ![]() ![]() ![]() Grootste motivatie: wil niet worden als me vader die ik nauwelijks ken. Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 07:06. |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik heb al veel verschillende redenen gehad om te stoppen met drugs. de eerste keer omdat ik verplicht naar een afkickcentrum moest. kort daarna om nog bij mijn ouders te mogen wonen. paar keer omdat ik het lichamelijk en geestelijk niet meer aankon. ook eens voor een meisje waar ik verliefd op was. en de laatste keer omdat ik geen woning meer had, geen inkomen en depressieve ouders die me niet meer wilden zien.
||
Citaat:
|
3 weken gestopt met blowen omdat ik niet anders kon..
nja daarna meteen weer begonnen met dagelijks blowen. doe ik nog steeds. ik denk er nog wel eens aan om zeker te gaan minderen, alleen makkelijker gezegd dan gedaan. nja kvind het wel chill zo alleen kmoet er erg op letten niet meer te gaan spijbelen voor wiet. maar daar ben ik nu ook wel overheen.
||
Citaat:
maar heeeeel af en toe een jointje in de pauze is wel leuk ![]()
|
![]() |
Ik ben gestopt met cocaine en ben geminderd met roken. De reden is simpel: ik raakte ongeveer geestelijk verslaafd aan de sneeuw en takelde uiteindelijk lichamelijk ook af, het beheerste mijn hoofd, m'n leven en wat ik nog het meest erge vind als ik nu terugkijk: hoe walgelijk egocentrisch ik ervan werd.
Ik rookte minimaal een pakje per dag, nu rook ik tussen de 3 en 4 pakjes per week. Van de coke ben ik nu vijf weken af en al vind ik het soms erg klote en scheld ik mezelf kapot, toch ben ik blij dat ik ermee gestopt ben en weer gezond ben. Blowen heb ik nooit lekker gevonden en op XTC flipte ik, dus dat is makkelijk afblijven.
||
Citaat:
Joyce (But i'm not an addict ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Johannes de Doper [Komedie] Green Day | 11 | 15-08-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Humor: Johannes de Doper Green Day | 9 | 09-08-2005 21:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 |