![]() |
|
![]() |
Mijn pa heeft voor mn broertje Ps1 spellen meegenomen uit Indonesie. Deze kunnen niet op zijn PS1 gespeeld worden..
een vriend vertelde dat zijn PS1 moest worden omgebouwd. (vlgns hem via een soort chip) waar haal je die chip ergens en hoe duur is dat ongeveer? zoiets?: http://infobind.psxshop.nl/ShowNewsP....asp?NewsID=47 Alvast bedankt!
|
![]() |
|
Dat ombouwen kun je niet zelf, tenzij je goed bent in solderen e.d.
Ik heb m'n psx toentertijd gewoon besteld op zo'n website. Die verkochten gewoon nieuwe psx', alleen dan omgebouwd. Kostte me iets meer dan een nieuwe in de winkel. Ik geloof dat ik 'm hier toen besteld heb. Ik kan zo snel geen link vinden met een handleiding. Alle sites zijn zo wat offline. Zal wel komen doordat de psx alweer zo oud is.
|
Vroeger waren er van die idioten die varieerde met prijzen van 50 tot 150 gulden, maar dat vond ik toen wel erg veel voor een idioot pic chipje van nog geen 10 gulden. Ik heb alleen geen idee hoeveel dat nu nog kost, beste wat je kunt doen is proberen te kijken of er gewoon iemand in jouw omgeving is die die krengen nog ombouwd, maar ze zijn schaars tegenwoordig. Misschien dat zoeken op marktplaats wat oplevert.
Persoonlijk emuleer ik die shit toch op m'n PC, gewoon in oude 'retro' gortige stijl, dat scheelt weer want ik heb al zat consoles onder m'n tv staan ...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Playstation 2 of Playstation 3? Saarah | 47 | 18-12-2005 13:04 | |
Lifestyle |
Fototopic Augustus Deux Eresh'kigål | 397 | 01-09-2005 14:58 | |
Software & Hardware |
[Console]Playstation 2, waard om te kopen? tommiegun | 18 | 15-08-2004 15:19 | |
Software & Hardware |
playstation en films kijken very drunk driver | 6 | 17-05-2003 17:03 | |
Games |
Het "Ik zoek een spel" topic micra | 47 | 13-04-2003 14:27 | |
Software & Hardware |
PS2 mod L@CuTu$ | 0 | 08-02-2002 16:41 |