Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik herken het helemaal. Heb net een relatie van 2 jaar achter de rug die niet zo leuk is verlopen. Soms kon ik daar dagen om hilen en kreeg ik bij de kleinste dingen al tranen in mijn ogen. Toen ik hoorde dat mijn opa kanker heeft en dat het niet meer te verhelpen is kon ik daar gewoon niet om huilen (hoewel ik heel veel van hem houd en ook bij hem in huis woon)
Ik voel me daar best schuldig over want het lijkt net of het me dan helemaal niks kan schelen hoewel dat niet zo is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik kan het zo op mijn heupen krijgen van mensen die vooroordelen hebben. Laat mensen denken, JIJ en alleen JIJ weet hoe je je ECHT voelt. Tuurlijk er zullen wel mensen zijn waar je heel open tegenover bent, maar je begrijpt mijn punt hoop ik. ![]() Ik weet niet of je er iets aan hebt dus sorry als het nutteloos is.
|
Verwijderd
|
Waarom noem je jezelf raar? Je bent gewoon jezelf, wees daar trots op! Als je toevallig anders reageert als de meeste mensen, ben je nog niet raar...elk mens is uniek, gelukkig. Ik vind het wel knap dat je gewoon doet hoe je je voelt. Het is niet verplicht te huilen als er iemand sterft, en het is ook niet verplicht om je tranen tegen te houden als je ruzie hebt ofzo...
Zelf herken ik het wel een beetje, ik kan om hele kleine dingen al huilen. Toen mijn opa stierf huilde ik niet, tenminste niet toen ik het hoorde. Toch raakte het me heel diep maar ik had gewoon even geen behoefte om te huilen... |
![]() |
|
[QUOTE]bugge schreef op 07-09-2003 @ 13:10:
[B]Ik vind het wel knap dat je gewoon doet hoe je je voelt. [QUOTE] Wat vind je daar zo knap aan? Ik kan mij uren kut voelen om iets heeeeeeeel doms, maar het kan mij bijvoorbeeld totaal niks schelen dat mijn tante op dit moment voor de zoveelste keer int ziekenhuis ligt. Ik ben daar heel eerlijk in, ook hier thuis, da raakt mij ni. Ik ben mezelf. Ik KAN geen komedie spelen en dat is goed. Maar dat is ook nadelig als ik me echt rot voel want dan is het ook heeeeel moeilijk om me op te vrolijken. Groetjes Magicflower
||
Verwijderd
|
[QUOTE]magicflower schreef op 07-09-2003 @ 13:33:
[B][QUOTE]bugge schreef op 07-09-2003 @ 13:10: Ik vind het wel knap dat je gewoon doet hoe je je voelt. Citaat:
Zo voel jij je gewoon. Accepteer dat. Ik weet ook niet precies hoe ik het uit moet leggen ![]() Gewoon je gevoel. Maarja misschien vind je het zelf wel raar. Ik niet... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |
Liefde & Relatie |
een gezond mens die echt verliefd is op een verstandelijk gehandicapte lovetear | 61 | 21-03-2005 14:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Rariteiten in het Communisme - Ook in het Kapitalisme? hhendrikxx | 52 | 16-03-2005 13:01 | |
Software & Hardware |
[Virus] notepad.exe geinfecteerd Purgatori | 3 | 11-08-2004 21:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Een mythe SiemdeCyper | 25 | 13-07-2004 22:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Jezelf terugvinden in een treincoupe...:p Verwijderd | 0 | 30-11-2002 18:38 |