Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 09:06
xonide
xonide is offline
Ik ben van plan om volgend jaar aan de KMT in hilversum AVM (audiovisuele media) te doen. Nu ben ik bezig in m'n laatste jaar nivo4. Ik vroeg mij af of wiskunde nodig/verplicht was om toegelaten te worden op deze studie aangezien ik nu voor de keus sta om het te laten vallen of niet. Het is nou niet echt bepaald mijn sterke kant, heel aanlokkelijk dus
heeft iemand hier ervaring mee?
Oud 04-09-2003, 10:01
Verwijderd
Zoiets staat vast wel op de site van die opleiding, toch?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 13:01
Jon
Jon is offline
Om toegelaten te kunnen worden tot het propedeusejaar van een van de bacheloropleidingen van de faculteit, moet je voldoen aan de standaardeis voor hbo-opleidingen (diploma havo, mbo, vwo). Verder heb je aantoonbare beeldende creatieve begaafdheid (Bachelor of Design), muzikale begaafdheid (Bachelor of Music) en/of aantoonbare creativiteit op verhalend, beeldend respectievelijk muzikaal gebied én probleemoplossend vermogen (afhankelijk van de bacheloropleiding binnen de Bachelor of Art and Technology).
Oud 07-09-2003, 20:58
xonide
xonide is offline
Ok dat is duidelijk.
Als ik het goed begrijp dan is het voldoende om een nivo4 mbo diploma te hebben ongeacht welke vakken erin zaten. Op nivo 3 is wiskunde wel afgesloten natuurlijk.

Zijn er eignelijk nog meerdere vergelijkbare opleidingen voor het geval dat ik niet toegelaten word?
Reageren

Regels voor berichten