![]() |
|
www.themurderof.co.uk
heel spannende band uit engeland. Beetje metal, hardcore, noise... op de site is 1 mp3 te halen, zou ik zeker doen! Heel erg de moeite! Remember this name. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet je of er iets van hen verkrijgbaar is ergens in Nederland..? (of zal zijn)
|
Het spijt me, ik kan met 100% zekerheid zeggen dat dat niet het geval is. TMoRL is nog heel erg een demo-band, een beginnende band. Ze hebben nog geen platencontract, maar ik geloof dat dat wel goed komt. Ik denk dat we niet lang meer op een heel album hoeven te wachten, hoewel ze wel kieskeurig zijn met het kiezen van een label, hoorde ik van de zanger
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Weer een update van deze band:
Er is een nieuw nummer te downloaden, genaamd "Slap the cubo futurist" via deze link: http://www.undergroove1.co.uk/slapthecubo.mp3 Ook is het nu met zekerheid te zeggen dat de debuut- CD genaamd "everyone's in love and flowers pick themselves" ergens in oktober uitkomt op Undergroove (hetzelfde label als Johnny Truant). Helaas zal hij niet gewoon in Nederland uitkomen, maar hij zal via import zeker te krijgen zijn. Hou het in de gaten, want deze band blijft me verrassen en is dus nog steeds de moeite waard. Wacht in spanning! |
![]() |
|
uiteraard! Zoals je al zei; beter te volgen. Toch weet ik niet of deze beter is dan "the consist of and consist in..."... dat brute werk beviel me ook goed.
De titel "slap the cubo futurist" komt van een leraar van een van de bandleden die werken die kubistisch en futuristisch tegelijk waren 'cubo futurism' noemde. Een onzinnige benaming die hem door het maken van die opmerking dus ook een cubo futurist maakte... aldus Steve, een van de zangers van de band. |
![]() |
|
![]() |
ja, ken ze al een tijdje(althans, die mp3s heb ik al een paar maanden op mn hd staan), ze worden ook redelijk met the locust/ blood brothers vergeleken, maar dit klinkt toch anders. Fijner als je het mij vraagt. Live schijnen ze ook ERg goed te zijn.
Volgens mij zijn er nog wel 7" te verkrijgen, maar dan moet je die steve mailen ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
Hopelijk komt er zo wat interesse voor de ceedee. |
![]() |
||
Citaat:
Maar heb je de muziek geluisterd? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hehe, ze zijn niet anti-communistisch, maar toch past de naam bij de muziek? whaha, dat klinkt zo gaaf dat ik het wel MOET gaan luisteren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Luister. |
![]() |
|
![]() |
August 27 2003
THE MURDER OF ROSA LUXEMBURG - album almost finished!! Worcester's finest camp math violence boys - The Murder Of Rosa Luxemburg - have almost finished their debut album for Undergroove - set for release on October 27 2003. 'Everyone's In Love And Flowers Pick Themselves' has been recorded by Joe Gibb (Johnny Truant, Funeral For A Friend) at Mighty Atom Studios, Swansea, Wales. So far it's sounding killer! They've been busy touring and playing with Army of Flying Robots and The Blood Brothers and will be playing loads more shows - keep checking out their website for details: www.themurderof.co.uk The Murder Of Rosa Luxemburg are: Andy Jackson, Thomas Bush, Shaun Hencher, Simon Lucas, Joel Armstrong. The tracklisting for the album is: 1. Building (A House For Flowers And Lovers) 2. The Beard Is Immortal. 3. Infernal Music. 4. Jack And Oscar Have A Fight. 5. Slap The Cubo Futurist. 6. Time And Death Invading The Arcadian Scene. 7. Ex Post Facto. 8. Venezuela Is Realised. BInnenkort komt ie dus.. Ik wil em nu! en steve(staat ook op de site) is er uit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
tiptop tip topic grandaddy | 28 | 29-12-2004 11:08 |