Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2003, 13:10
gabymaier
gabymaier is offline
Ik heb nog twee weken en ben op zoek naar een paar reacties van jongeren van 14 to 23 jaar! Waarom ga je naar een museum of waarom ga je juist niet naar een museum! Het lijkt mij leuk om jullie mening in mijn verslag te gebruiken! Daarnaast vind ik het leuk om bij je opmerking je naam en leeftijd te gebruiken, dus bijvoorbeeld: Gaby (23) .............. Je zou me ontzettend helpen met je reactie! Groetjes van Gaby
Advertentie
Oud 28-08-2003, 14:32
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Frits (16):

Hier in haarlem heb je twee plaatsen waar je gratis naar kunst kan kijken, soms loop ik daar naar binnen met iemand ofzo. Gewoon om het te bekijken. Vaak is het wel mooi.
Oud 28-08-2003, 18:59
alpha
alpha is offline
Berniek, 17

Ik ga niet vaak naar musea, dit komt vooral omdat bij mij in de buurt gewoon geen 'echte musea' zijn. Kleine dorpsmusea, ja, dat wel, maar vaak is dat niet echt boeiend. Ik denk dat als ik in de buurt had gewoont, dat ik wel vaker zou zijn gegaan. Als we namelijk op excursie gaan en naar een museum gaan, dan vind ik het vaak echt niet saai, eerder erg interessant!

Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 19:03.
Oud 28-08-2003, 22:00
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
eigenlijk best een beetje een subjectief publiek he, toneel en cultuur forum
Oud 29-08-2003, 06:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Niki (17):
ik ga eigenlijk niet zo graag naar een museum. niet omdat ik sommige niet interessant vind ofzo, maar het trekt maar gewoon niet zo. ik ga veel liever naar musicals, of wat dan ook, maar musea trekt me niet. en mja, vooral musea met schilderijen is niet mijn favoriet. veel te saai.
Oud 29-08-2003, 10:19
regardless
regardless is offline
Ineke (16)

Musea's vind ik meestal maar saai.
Maar het ligt er natuurlijk ook aan wat er in het museum te zien is.
Meestal zijn het niet interessante dingen dus ga ik nooit naar een museum.
Ik ga veel liever naar een toneelstuk.
Oud 29-08-2003, 18:18
Balance
Balance is offline
Linda (17): Ik woon in een klein dorpje waar geen musea zijn. Als ik naar een museum ga, is het omdat het voor school moet. Het vervoer naar de musea toe kost me alleen al genoeg om het te laten. Als ik 'vrijwillig' naar een museum ga, is het een speciaal museum; van schilderijen word ik niet echt vrolijk. In Londen ben ik wel naar diverse musea geweest met speciale onderwerpen; theater bijvoorbeeld. Ook was er een museum waar personen van was werden nagemaakt. Geen Madame Toussoud ofzo; onbekende mensen, waarbij het ging om het zo levensecht te maken.
Dat soort dingen vond ik erg leuk; maar de musea in Nederland trekken me niet zo.
Oud 29-08-2003, 22:21
Verwijderd
Marion (17):

Ben de afgelopen jaren naar een aantal musea geweest (voor/ met school). Het Rijksmuseum vond ik wel boeiend (en mooi) daarentegen was ik bij van Gogh en Gaugain (weet niet meer hoe je t schrijft ) snel uitgekeken
Ben voor mijn profielwerkstuk vorig jaar ook naar t Escher museum geweest en dat vond ik echt interessant; het ligt dus helemaal aan van wie de schilderijen zijn..
om ff op je vraag terug te komen" waarom ga je naar t museum' : ik ga meestal voor school, eigenlijk maar zelden ' vrijwillig'.
Als het wat spetterender zou worden geschowd zou ik misschien vaker gaan (zo'n museumnacht is ook geen gek idee)
Oud 29-08-2003, 22:25
Verwijderd
musea ???

AHAHHAHAHhAHAHAHAHhahahagHAHAHHAHAHAHHFHAHAHAH
rofl
lol

als ik ergen een verschrikkele hekel heb ist wel ............ MUSEUMS
Oud 01-09-2003, 14:37
sepperdepep
sepperdepep is offline
Sebastiaan (21)

Ik ga soms naar musea toe, ben laatst nog naar Botero geweest! Voor de rest ga ik niet vaak alleen als er iets leuks is. Denk dat veel jongeren niet naar musea gaan omdat ze het te oudbollig vinden of niet interessant. Je moet er echt interesse voor hebben. Het is sowieso goed voor je algemene ontwikkeling...
Oud 04-09-2003, 21:55
Verwijderd
Eva (14)

Ik vind sommige musea leuk! Vooral musea met heel veel beelden die abstract zijn en zonder betekenis. Ook vind ik abstracte schilderijen leuk om naar te kijken. Ik kan er dan zelf verder over nadenken en mijn eigen fantasie gebruiken. Ik ga met enige regelmaat kijken in musea die in de buurt zijn zoals de Paviljoens en het Rijksmuseum. Schilderijen die classisistisch zijn enzo die spreken mij niet zo aan dus in zo'n museum zal je mij niet snel vinden.
Oud 07-09-2003, 17:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
nog mensen die nog iets kwijt willen? doe dat dan nu!
Oud 08-09-2003, 13:54
Fantôme
Fantôme is offline
hoi,

ik vrees dat ik al te laat ben?!
maargoed, ik schrijf toch maar even een stukje

wendy (16)

Vorig jaar ging ik wel redelijk veel naar musea, mede omdat dit verplicht werd gesteld voor het vak CKV.
Nu heb ik geen CKV meer (heb er een jaartje ANW voor teruggekregen) en kom er veel minder. Niet zo speciaal omdat ik het niet leuk vind. Sommige dingen zijn best interessant / leuk. maar ook omdat ik vaak geen tijd heb (school; 33 uur in de week, heb mn sporten, bijbaantje, een vriend (en nee, die krijg ik absoluut niet mee naar een museum) enz.)
Ik woon dan ook niet in een erg grote stad, de musea die we hebben heb ik ondertussen wel eens gezien
maar w krijgen een nieuw 'theme-park' waar ook enkele nieuwe museums worden gebouwd. als dat af is ben ik wel van plan heen te gaan.

Regels voor berichten