Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-09-2002 om 18:25. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Groetjes, Ripper
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ripper
|
![]() |
ik wil ook wel eens weten wat ik in mijn vorige leven ben geweest, of niet, want ik heb er al een ide van en straks blijkt dta helemaal niet waar te zijn, dan blijf ik toch bij mijn gevoel, dus heeft het geen zin...maargoed, toch wil ik het eens een keertje doen...
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
DAT was dus mijn verhaal
|
Hoe verklaart het praten met je onderbewuste vorige levens. Al die dingen die daar uitkomen kan je namelijk ook (onbewust) gedurende je (huidige) leven in je onderbewuste opgenomen hebben.
En dat ik nu geïnteresseerd ben fantasy en bang ben voor honden, betekent dat dat ik in m'n vorige leven de zwarte kat van een heks ben geweest?
||
Citaat:
Nee tuurlijk niet. Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar je onderbewuste blijft zeg maar in al je levens. Dat is het enige wat echt van jezelf is. Je lichaam en je naam e.d. veranderd elke keer. Nou en alles wat ik dus in mijn vorige leven(s) heb meegemaakt herinner ik me dus in mijn onderbewuste. Als het nodig is dat ik die herinneringen weer 'weet' om een conflict ofzo op te lossen dan brengt ie het naar boven, maar als je dat niet toelaat met je bewuste moet iemand je helpen bijvoorbeeld door neij therapie.
||
Citaat:
PS: als je een mossel was, dan had je vast geen leuk leven ![]()
|
Ik weet niet of het al gevraagd is...maar wat was je dan?
![]() ik denk dat ik een cowboy of een geit of paard of koe ben geweest omdat ik zo van die sappige groene graslandschappen houd, zoals in montana
||
Citaat:
in mijn laatst vorige leven was ik een heks (of ja eigenlijk een wijze vrouw, een soort wicce dus zeg maar) ik ben verbrand op de brandstapel, dus ik heb ongeveer in de middeleeuwen geleefd toen. Het leven daarvoor was ik een zwerver (een man), ik zwierf, omdat mijn vrouw en kinderen om zijn gekomen door een ziekte... verder weet ik daar niets van Het leven DAARvoor weet ik niet wat ik was, maar ik was in ieder geval een bastaard (een vrouw), en ik werd niet geaccepteerd door mijn familie.. best lullig. maar goed Dat was het dus....
||
![]() |
Citaat:
ik vind dit juist op zich wel een goeie gedachte, zo leef je veel intenser, niet stilstaan bij verleden. je leeft nu, als het de bedoeling is dat we veel weten over vorige levens zouden we dat niet allemaal 'vergeten' zijn denk ik. Als je veel bezig bent met reincarnatie ga je denk ik minder op het moment leven.
||
![]() |
Citaat:
maargoed, ik heb dus sterk het gevoel dat ik in de georgiaanse tijd heb geleefd (18e eeuw), ik weet niet wie of wat ik was, wel iemand van hoge stand denk ik...maargoed dit kan allemaal ook wishfull thinking zijn ![]()
||
Citaat:
|
Maar ik heb even een vraagje
![]() ![]()
|
Mijn moeder heefd regressie therapie gevolgd en daar een heel schrift over volgeschreven en weet van een paar levens wat ze was enzow.
Ikzelf weet alleen dat ik twee levens hiervoor een stamhoofd was en een moeilijke beslissing moest nemen. (ook zoort regressie therapie gehad) Mja, meer ga ik hier daarover niet vertellen
||
Citaat:
Ok waar en hoe duur.. ehm waar, tsja dat weet ik niet. Kan je misschien wel op internet vinden en hoe duur weet ik ook niet, want mijn tante doet het bij mij.
|
Ik was me oma's hondje in me vorige leven :\
Dat hondje was nog kerngezond, en me moeder hoogzwanger. Ineenkeer ging dat hondje pats boem dood zonder enige duidelijke reden (zo oud was ie nog niej), en 5 minuten daarna werd ik geboren ![]() ![]()
|
Ik wou ff zeggen dat ik precies weet wat je bedoelt, wat betreft de angsten.
In mijn vorige twee levens was ik namelijk een duif, heel toevallig bij beide levens... In dit leven als mens, ben ik als de dood voor paard en wagen. Dit komt omdat ik als duif al TWEE keer ben verpletterd onder de hoeven van het paard... Ik heb hiervoor paarden therapie gedaan en dat heeft zeker gewerkt. Ook heb ik grote angst voor katten, die hebben heel wat met me uitgehaald toen ik duif was... Nu ik mens ben zie ik het las mijn plicht om gewonde en hongerige duiven te helpen. Ik hoop dat er in mijn volgende leven ook een duivenmens zal bestaan. Denk niet dat ik zomaar wat onzin uitkraam, want een duiven-hart zou dat nooit doen.. Ik zou het zeer op prijs stellen als iedereen die dit leest, in het vervolg ook gewonde en hongerige duiven helpt. |
![]() |
|
Ik heb vroeger een zieke duif opgevangen... toen ie beter was heb ik hm weer vrijgelaten
![]() ![]() ![]() Ben ik nu een goed mens in jouw ogen?? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Iemand heeft mij eens vertelt dat ik al een oude krachtige ziel heb. En zelf heb ik al 2 keer tot nu toe mensen ontmoet (die nu goede vrienden zijn
![]() Dat was het eigenlijk wel. Blessings
||
Citaat:
![]() Ow Silver Moonfox (zo heet je toch?) Ik denk dat ik ook Engels was. Of ja eigenlijk uit Ierland (denk ik...) Maar ik ben tot mijn 4de of 5de 2-talig opgevoed (engels en Nederlands) dus ik weet niet of het daardoor komt dat ik soms alleen maar Engels ga praten. Als ik dronken (of nou ja ECHt dronken ben ik nooit, maar aangeschoten zeg maar) ben kan ik ook nog alleen maar Engels praten en dan kost het me echt ontzettend veel moeite om gewoon Nederlands te praten. En ik schijn een iers accent te hebben (wat ik zelf nog niet gemerkt heb) maja
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Enquete tijdschrift voor homo's/lesbies lisaa_ | 5 | 04-09-2013 09:29 | |
Muziek |
Leeft ie wel of niet? Ivon* | 26 | 08-07-2006 14:53 | |
Psychologie |
Vanaf nu neem ik mijn leven in mijn handen! voyager | 7 | 21-10-2005 12:46 | |
Psychologie |
niets meer om voor te leven Mira Dos Santos | 12 | 11-02-2004 07:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba) niceman1984 | 24 | 04-12-2003 00:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven: "Evolutie of schepping?" BiL@L | 13 | 03-12-2003 11:02 |