Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En tenslotte: je kan het altijd proberen.
|
![]() |
Nou sorry hoor, dit slaat echt nergens op...
ga heel even offtopic om het uit te leggen. Punt een: ik ben niet naif. een kamer in amsterdam onder de 300 euro is absoluut niet raar. heb zelf vanaf december een hele verdieping in het centrum voor onder de 300 euro. ik zoek dus iets TIJDELIJKS, en ik weet zeker dat dat er is voor onder de 300 euro. Unexplained: jij studeert zeker niet in Amsterdam?
|
![]() |
Hallo daar!
Waar zijn we over aan het zeiken zeg.....Ja het is een probleem, een kamer in amsterdam vinden, daar kan ik over meepraten, maar soms MOET je er gewoon eentje hebben....ja, en dan wel onder de E300, in verband met het feit dat je als student nou eenmaal geen miljoenen per week verdiend, he, lijkt me vrij logisch... Maarreh...als iemand toevallig twee van die kamers over heeft....ik hoor het graag, haha! Nou, dat moest ik ff kwijt, ben er zelfs speciaal voor lid geworden.... XXX van Floor (toevallig....ook 18)
|
1) T.H.A Studentenkamers in Adam-Slotervaart.
400 kamers. 20-25m2. Douche en toilet. 275 euro all-in. Bellen naar 0206950623 2) Woonruimtes: www.woonsnel.nl 3) Kamers vanaf 300 euro in Adam:0235338085
|
Ik weet misschien wel wat voor je.
De broer van een vriendin van me woont in een studentenhuis ergens in A'dam (weet niet precies waar). Zijn vriendin woont in hetzelfde studentenhuis, maar op een andere kamer. Binnenkort willen ze samen iets kopen, of samen op één van die twee kamers, dus er komt er sowieso eentje vrij. Die vriendin zie ik vanavond en dan zal ik het haar meteen even vragen. Het kan natuurlijk zijn dat die kamer al aan iemand anders beloofd is, ik weet niet precies hoe ze dat daar geregeld hebben, maar ik kan het altijd even proberen, toch? ![]()
|
![]() |
als je de site van woonsnel bekijkt zie je meteen dat t t oplichting is. dus dat zou ik maar niet doen. 300voor amsterdam is wel te vinden.
ik heb 60m2 voor 350 eurie. alles incl. en hans kazan als buurman midden in t centrum hahah. maar das wel antikraak. misschien kan je t daarbij proberen? |
![]() |
||
Citaat:
Niet zo snel oordelen, word je een arrogant pieleke van.
|
Unexplained: ik zit voor 200 euro op een kamer,...dus
(heb r wel 2 en een halfjaar voor gewacht). Anyway, wat dacht je van AsvA kamerbureau? http://www.asva.uva.nl/page.asp?page=32
||
Citaat:
![]()
|
www.kamernet.nl
krijgt elke dag zo'n 4 advertenties binnen voor kamers onder de €300,- dus unexplained moet zijn bek houden ik heb een kamer voor €165,- in amsterdam vlakbij cs, en heb niet veel ruimte maar een vriendin van mij woont in hetzelfde huis en die betaald €233,- voor 20 vierkante meter. kortom, er is nog hoop. voornamelijk in de vriendjespolitiek.
Laatst gewijzigd op 09-09-2003 om 14:00. |
Advertentie |
|
|
|