Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb hier ook last van. Bedenk je een ding goed: jij bent niets minder dan die anderen. De anderen interesseren mij ook nie echt maar ik ga toch af en toe een praatje met ze maken of bij ze zitten in de pauze. Als je dit niet doet voelt het gewoon niet goed. heb ik dan. En als je je meteen al afsluit is het ook voor anderen moeilijker om je te bereiken. en het wordt steeds moeilijker om naar de anderen toe te stappen. want geloof me alleen zijn is niet leuk!
succes! Liefs me, |
![]() |
|
Nouja, ik heb ook niet echt vrienden in mijn klas hoor.
Maar ik vind het wel leuk om een beetje sociaal contact te hebben in mijn klas. Dus ik ga gewoon naast iedereen zitten, praat een beetje met ze, enzovoort. Werkt erg goed , ik ben reuze populair ![]()
|
Ik zit gewoon in dezelfde klas als vorig jaar maar bij ons is het zo dat onze klas heel sterk verdeeld is in groepjes. Twee jaar geleden was dat niet zo maar sinds er iemand is verhuisd is heel onze klas uit elkaar gevallen en dat vind ik best wel jammer. Ik heb niet echt een klas-gevoel. Ik heb eigenlijk ook alleen maar contact met mensen uit 'mijn' groepje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En jij zit tenminste bij je eigen leeftijdsgroep.
|
![]() |
Ik denk dat ik hetzelfde probleem ga krijgen,
Ik start vanaf maandag op een nieuwe school, maar omdat ik Havo heb gedaan en ik een Mbo opleiding ga doen mag ik in het 2e jaar beginnen,....'n bestaande klas dus, en ik zie er best tegenop want ik ben nou eenmaal geen held in contacten leggen ![]() |
![]() |
|
Ik heb 2 nieuwe meisjes in de klas en dat is eigenlijk best goed gegaan. Een is blijven zitten, die kende al een paar meisjes dus dat is heel goed gegaan. De ander is helemaal nieuw. De eerste dagen zei ze niet zoveel (wij ook niet trouwens) maar daarna begon ze wat dingen te vragen zoals: hoe is die leraar, mogen jullie weg in de pauzes, wat voor profiel heb je enz. Dan moet ik er wel bij zeggen dat wij haar ook benaderden. Gewoon praten dus!
|
Verwijderd
|
Ik heb nu een volledig nieuwe klas..
Ach ik doe niet echt moeite ervoor, maar ik ga het ook zeker niet uit de weg.. Ik ga wel gewoon naast een ander zitten als er verder geen plek is, en hou wel een praatje enzo.> En ja, het lukt aardig, ookal ben ik dr bijna nooit, heb wel al iemand in de klas gevonden met wie ik het goed kan vinden.. Verder doe ik tegen iedereen gewoon aardig en dan kan er vrij weinig mis gaan lijkt mij ![]() |
![]() |
|
Denk niet dat je in twee weken iemand leert kennen of vrienden maakt, al denken sommige van wel. Let maar goed op. Je zult de eerste paar weken met groep A omgaan, maar een paar maanden later zal je misschien tot de ontdekking komen dat je meer met groep B wil optrekken.
Ik zit ook in een nieuwe klas. Is leuk, maar eigelijk boeit het mij niet zo. Ik kom op school voor prestaties en niet voor koffieleuten. edit: overigens vind ik het wel belangrijk om een goede verstandghouding met klasgenoten te hebben! Laatst gewijzigd op 07-09-2003 om 11:59. |
![]() |
|
Met ingang van dit schooljaar en een nieuwe klas, ben ik heel spontaan gaan doen, en ben ik gewoon op mensen afgestapt, ookal kende ik ze niet echt of interesseerden ze me. Ik weet dat het moeilijk is, maar het is wel de manier om contact te maken. Gewoon domweg doen. In deze klas zitten wel meer mensen die me interesseren, ookal weet ik dat het moeilijk zoeken is. Maar op dit moment neem ik maar genoeg met dit.
|
Verwijderd
|
ik ben de eerste dag eerst gewoon een beetje gaan kijken wat voor mensen het waren enzo... en de tweede dag ging ik gewoon tegen een paar aan staan praten. Maar er zaten ook al 2 mensen bij me in de klas die ik al kende, en die 2 kenden al veeeeel meer mensen bij me uit de klas
![]() ![]() |
![]() |
|
het is me nooit overkomen dat ik in een klas kwam waar ik niemand kende, maar ik ging in de 3e wel naar een nieuwe school en dan sta je de eerste dag wel ff te kijken
![]() ![]()
|
Hmm lastige kwestie... Maar er zat toch altijd wel iemand in je klas zitten die je wel mag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Koez Koez...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
weg gaan ShadowNegative | 95 | 01-12-2009 18:52 | |
Psychologie |
Hallo! Topic gericht op mensen die te kampen hebben met een "schoolfobie". Dreamerfly | 14 | 14-03-2008 20:11 | |
Liefde & Relatie |
Relationele hoogte- en dieptepunten 2007 Thee Muts | 62 | 22-01-2008 20:48 | |
Algemene schoolzaken |
Klas overgeslagen..? FairyTale | 72 | 06-04-2004 15:28 | |
Psychologie |
sociale angst Verwijderd | 22 | 30-12-2003 19:05 | |
Psychologie |
Je rot voelen maar niet weten waardoor... Juliah | 18 | 30-10-2002 17:32 |