Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals gezegd kan het dus aan 'valse lucht' liggen dat je systeem minder goed gekoeld wordt met de kast open. Overigens is dat een vrijwel hypothetisch geval, he...dat moet je wel bedenken. Ook een systeem met ultieme airflow kan de computer nooit ónder kamertemperatuur krijgen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() De nieuwste generatie computers: Computerkast gevult me slaolie, en de kast zelf heeft koelribben ![]() Theoretisch haalbaar ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Zijn er trouwens ook praktijkvoorbeelden, van iemand die zijn PC in de slaolie heeft staan?
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 15:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bah... ik heb een Pentium 4 met stock HSF (verder geen casefans) en die is heel stil en koel met de kast gewoon dicht
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Vind het persoonlijk veel netter staan, ik hoef minder af te stoffen
![]() @ Evil Angel: Gewoon voorkomen dat je huisdier, of het nu n kat is parkiet, schade aanbrengt aan je kostbare computerhardware ![]() Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 20:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als stof zou geleiden, dan zouden er bliksemstralen uit je stopcontact vliegen ![]() De enigste manier om water via vervuiling te laten geleiden, is door er zouten in op te lossen. Maar dit is bij olie niet mogelijk. Maar natuurlijk wist je dit al, want dit heb ik voorgaand slechts 2x gezegt ![]() En als antwoord op jouw vraag: Ja, jouw theorie is niet te begrijpen, omdat er wat feitelijkheden niet kloppen. Misschien snap je nu mijn kant van de zaak?
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Probeer me maar eens uit te leggen waarom jij denkt dat stof elektronen kan geleiden, terwijl jouw trui en het zand in de tuin dat niet doen(die wezenlijk uit hetzelfde materialen bestaan maar dan veel grover). Citaat:
Bovendien als er zout in het water zou komen, zou die hoogstwaarschijnlijk van de mobo zelf afkomen. Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb het e.e.a. opgezocht in het kader van olie, maar wat olie betreft heb je wel gelijk. Er zijn zelfs speciale olieën in de industrie die gebruikt worden voor Electric Discharge Machining; die isoleren electriciteit. Wellicht dus dat olie wel volstaat. Ah, hier toch nog de URL van 't demiwater-verhaal; http://ads.ad-flow.com/?DC=overclock...&TARGET=_blank |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geeft niet hoor ![]()
|
Nieuw ideetje:
Je kan misschien je bak vullen met zuiver water, en dan daar een hele laag olie op kappen. Aangezien de olie op het water drijft, zou die een mooie beschermende laag kunnen vormen om je water proper te houden ( en natuurlijk gebruik je gedesioniseerd water, uiteraard !) Maar ja, weet je, je kan je bak ook gewoon vullen met water en dan die bak afsluiten, zodat er niets in je water kan ... Oh, maar uiteraard is dat wel vree lastig wil je nu iets bijsteken, laat ons zeggen, een extra HD of zo... Maar de oplossing daarvoor bestaat dan natuurlijk weer dat je je kast fatsoenlijk kan afsluiten en er geen water in doen, gewoon lucht. Maar natuurlijk heb je dan airflow nodig, dus dan moet je wat gaatjes maken in je pc en er wat koelers in steken. Misschien met een mooi stofje dat het stof een beetje buiten houdt... Oh, wacht eens even, dat laatste komt me bekend voor ... Mmmmm, even denken... Och ja, kijk nu toch eventjes, dat doen ze nu ook !!! ![]() Sorry, ik kon het niet laten dit eventjes te posten ... ![]() btw, dit is een zeeeeeer leuk topic geworden om te lezen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met een beetje stroming in je olie, zou je best een goede koeling kunnen maken, het oppervlakte van de warmteafgifte wordt zo iig aanzienlijk vergroot.
|
![]() |
|
|