Advertentie | |
|
![]() |
|
eMule vindt ik persoonlijk harstikke goed
ik zeg je dit alvast: hoe meer je shared, hoe beter je download, dus als je een leecher bent kun je er beter gewoon niet aan beginnen in het begin zal je geen denderende resultaten behaald, maar op den duur komt het allemaal goed kijk op eMule site (MOD: indien deze link niet mag: excuses)
|
ik heb nu emule en ik ben connected aan een aantal servers en nu probeer ik te downloaden maar hij blijt staan op waiting en als ik ze aan klik staat er "on qeueu" achter de gene waarvan hij probeert te downloaden.... gewoon blijven wachten of?...
Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 20:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niks illegaals aan eMule, Overnet, eDonkey, KaZaA of andere P2P-clients. Wat je daar vervolgens mee doet is je eigen zaak...
||
Citaat:
ya, het is geen, ik herhaal, GEEN K@Z@@. dit programma is veel beter, maar je moet wel geduld hebben hij gaat nooit direct dl-en, maar je moet hem gewoon 24/7 aanlaten staan, en af en toe ff kijke wat er klaar is ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
hij gaat wel sneller, op een gegeven moment haal je heus wel 30 Kb/s per file, maar daarvoor moet je eerst veel sharen het lekkere van dit netwerk is dta niet iedereen je files kan verneuken (zoals met K@Z@@ wel kan) en dat het bedoelt is voor grote bestanden, dus hele CD's (ipv verneukte afgeknipte dingen) de slechte releases worden genuked, dus er zitten eigenlijk alleen maar goede aspecten aan ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[P2P] KaZaA wil niet opstarten DaBoY | 12 | 01-05-2004 10:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Buma/Stemra verliest zaak van Kazaa Gatara | 49 | 23-12-2003 21:04 | |
Software & Hardware |
kazaa lite 1.6.0 1234remco | 4 | 06-04-2002 12:12 | |
Software & Hardware |
Kazaa is terug... voor lang ? Edwin uit Kaasstad | 3 | 24-01-2002 17:46 | |
Software & Hardware |
kazaA zegt gebruikers niet te kunnen stoppen Verwijderd | 3 | 02-12-2001 19:09 | |
Software & Hardware |
KazaA moet binnen 2 weken stoppen van de rechter Verwijderd | 19 | 02-12-2001 13:57 |