Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2003, 16:14
Boef
Boef is offline
M'n vriend woont in Deventer en ik in Den Haag. Dat's af en toe best wel moeilijk omdat je elkaar zo weinig kan zien enzo. Nu ben ik dus uitgenodigd voor z'n verjaardag (iets wat op zich wel logisch is), maar dan ga ik dus ook z'n vrienden (en vriendinnen) zien.

Op zich vind ik dat wel leuk allemaal, omdat ik m'n vriend daar uit eindelijk beter door leer kennen, en gewoon lol ga maken met die mensen (hoop ik).

Maar aan de andere kant vind ik het ook dood eng om ze te ontmoeten. Ze kennen m'n vriend veel langer (en beter ook denk ik) dan ik en ze gaan veel met 'm om enzo.

Ook ga ik z'n ex ontmoetten. Dat vind ik nog het moeilijkste, omdat hij wel eens laat weten (perongeluk) dat hij't jammer vind dat het uit is gegaan met haar, en dat ze nog steeds één van z'n beste vriendinnen is. Ik ben ook bang dat ik meteen ga denken wat ie allemaal met haar gedaan heeft enzo :/. Maar voor haar is het natuurlijk moeilijker, omdat ze eigenlijk gewoon een relatie wilden hebben maar dat niet mogelijk was. Daarom 'schaam' ik me een beetje voor dat gevoel...

Zelf ben ik best wel onzeker, en ben ik bang dat zijn vrienden me helemaal niks gaan vinden oid. Dat ze me dom vinden, of te jong (ben een paar jaar jonger dan zij denk ik), terwijl ik me niet zo gedraag ofzo (vind ik zelf dan...).

Het komt er dus eigenlijk op neer dat ik "bang" ben niet "geaccepteerd" te worden, heeft iemand iets van suggesties ofzo? Want m'n 'probleem' met zijn vrienden geeft eigenlijk een beetje negatief gevoel over die verjaardag, terwijl ik er wel zin in heb...

Bedankt voor het lezen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2003, 16:25
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik kan je uit ervaring vertellen dat "geaccepteerd" worden geen probleem is. Probeer je gewoon positief op te stellen en met iedereen kennis te maken en een praatje te maken, dan is er nix aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 16:34
barbara.inc
barbara.inc is offline
Zijn vrienden hebben waarschijnlijk alleen maar goeie dingen van hem over jou gehoord, dus op zich kijken ze waarschijnlijk allemaal positief tegen je aan. Stel je gewoon voor en blijf lekker jezelf, dan zullen ze je echt geen doos vinden...probeer gesprekken met ze aan te knopen, zodat je niet alleen afhankelijk bent van je vriend, die is immer jarig en zal zijn tijd moeten verdelen tussen jou en de rest en dus niet constant bij jou kunnen zijn.
Praat hier anders ook met je vriend over, vooral dat het van die ex je zo dwars zit. Ik kan helemaal begrijpen wat je bedoelt, heb het zelf ook gehad, en het is heel erg moeilijk. vooral als ze nog zoveel met elkaar omgaan. Maar gewoon blijven denken aan het feit dat het UIT is met haar, en AAN met jou. Jij bent dan toch minstens net zo leuk en waarschijnlijk zelfs wel leuker?

heel veel plezier en succes op zn verjaardag, laat je nog ff weten hoe het is gegaan?
Oud 08-09-2003, 16:49
never mind
never mind is offline
Hehe ik ken je verhaal.
Toen ik met mijn vriend op vakantie ging kwam ik op een camping met veel van zijn vakantievrienden terecht, die staan daar dan met zijn alle al 13 zomers achter elkaar ofzo. Ook zijn ex staat daar vaak, een enorm mooi meisje met wie hij wat gehad zou hebben als ze in NL woonde.
Maar alles bleek enorm mee te vallen, ik werd meteen geaccepteerd, zijn ex deed enorm vriendelijk, en ik heb nu nog contact met veel mensen van de camping

Niks om je zorgen over te maken
Oud 08-09-2003, 18:22
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat gevoel had ik in het begin ook heel erg...
Mijn vriend en ik zijn al heel erg verschillend, laat staan zijn vrienden en ik. Maargoed, ik denk dat je je daar niet te veel mee moet bezighouden. Blijf gewoon jezelf en dan komt het contact vanzelf wel. Natuurlijk is het leuk als je goed met ze op kan schieten, maar zoniet dan is het geen ramp: je hebt iets met je vriend, niet met zijn vrienden.
Oud 08-09-2003, 20:51
In_stilte
In_stilte is offline
Ik ken het gevoel ook, toen ik hem vertelde dat ik het eng vond wijfde hij t weg met, das nix en ik heb t ook moeten doorstaan bij jou vrienden. We zijn behoorlijk anders, in doen vooral, en zeker in vrienden, toch klikte t wel redelijk en meestal als je bent komt t wel goed.

1 tip ga niet de hele tijd plakken, mjah dat zou ik vervelend vinden als er een vriendin bij was en die dan zou gaan plakken aan mijn vrienden. Maar ik neem aan dat je gewoon lekker jezelf kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 08:09
Gothic
Gothic is offline
Zo ik kom een hoop herkenbare dingen tegen zeg

Maar ja, ik heb ook eigenlijk weinig idee. Probeer jezelf te zijn, gewoon meepraten, hij zal vast ook wel met zijn vrienden gaan praten. Misschien kan je de minst 'engste' ook eens wat vragen, interesse tonen oid...
Oud 09-09-2003, 10:26
Verwijderd
Zoals iedereen.... ook ik herken dit.
Ik was ook wel beetje zenuwachtig toen ik zijn vrienden ging ontmoeten, maar alles viel reuze mee, heb nu zelf ook goed contact met ze en ze waren echt superleuk.
Dat met die ex, kan ik me heel erg goed voorstellen, zelf niet zo gehad, maar gewoon zoals iemand al zei denken: jij hebt met hem. En met haar is het uit. En ook al zegt ie dan dat ie het soms jammer vind... Als hij het echt zou willen, dan had ie het al wel uitgemaakt en voor haar gekozen, maar dat heeft ie niet gedaan. Hij heeft voor JOU gekozen.

Probeer gewoon jezelf te zijn en er een leuke dag van te maken. Heel erg veel plezier en als je er echt heel erg mee zit, zeg t gewoon tegen je vriend. Dan kan ook hij je geruststellen.

Dikke kus,
Ilona
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 10:51
*Primo
*Primo is offline
Citaat:
*booh* schreef op 08-09-2003 @ 17:14:
M'n vriend woont in Deventer en ik in Den Haag. Dat's af en toe best wel moeilijk omdat je elkaar zo weinig kan zien enzo. Nu ben ik dus uitgenodigd voor z'n verjaardag (iets wat op zich wel logisch is), maar dan ga ik dus ook z'n vrienden (en vriendinnen) zien.

Op zich vind ik dat wel leuk allemaal, omdat ik m'n vriend daar uit eindelijk beter door leer kennen, en gewoon lol ga maken met die mensen (hoop ik).

Maar aan de andere kant vind ik het ook dood eng om ze te ontmoeten. Ze kennen m'n vriend veel langer (en beter ook denk ik) dan ik en ze gaan veel met 'm om enzo.

Ook ga ik z'n ex ontmoetten. Dat vind ik nog het moeilijkste, omdat hij wel eens laat weten (perongeluk) dat hij't jammer vind dat het uit is gegaan met haar, en dat ze nog steeds één van z'n beste vriendinnen is. Ik ben ook bang dat ik meteen ga denken wat ie allemaal met haar gedaan heeft enzo :/. Maar voor haar is het natuurlijk moeilijker, omdat ze eigenlijk gewoon een relatie wilden hebben maar dat niet mogelijk was. Daarom 'schaam' ik me een beetje voor dat gevoel...

Zelf ben ik best wel onzeker, en ben ik bang dat zijn vrienden me helemaal niks gaan vinden oid. Dat ze me dom vinden, of te jong (ben een paar jaar jonger dan zij denk ik), terwijl ik me niet zo gedraag ofzo (vind ik zelf dan...).

Het komt er dus eigenlijk op neer dat ik "bang" ben niet "geaccepteerd" te worden, heeft iemand iets van suggesties ofzo? Want m'n 'probleem' met zijn vrienden geeft eigenlijk een beetje negatief gevoel over die verjaardag, terwijl ik er wel zin in heb...

Bedankt voor het lezen

Eeeey lieverd!!
Ik heb je quote gelezen!, Je hoeft echt niet bang te zijn schatje! Echt niet! Ik heb inderdaad zoals in de reacties ook al werd gezegt voor JOU gekozen! Voor JOU alleen!! Jij bent mijn lieve meisje! M ex is absoluut verleden tijd! het is echt uit met haar en we zijn gewoon nog goeie vrienden! als GEWONE vrienden lieverd! Zo gaan we ook met elkaar om en me ex heeft je nu al geaccepterd en wil j graag ontmoeten! En me vrienden ook!
En er zijn gewoon alleen maar goeie dingen over jou te vertellen dus deed ik dat natuurlijk ook! die veronderstelling werd in de reacties ook gemaakt, en die klopte helemaal!
Er zullen ook niet veel mensen komen, dus heb ik echt nog wel veel tijd voor je! En het word heel gezellig! echt waar liefiej!
En als je wil help ik je maar wat graag! En je bent helemaal niet en paar jaar jongr hoor..wel dan een paar vrienden, maar me ex dus nie. En je bent een heel slim meisje! ze zullen je absoluut niet dom vinden! dat weet ik 110% zeker! JE BENT EEN GEWELDIG MEISJE EN IK BEN ECHT GEK OP JE!
En JIJ staat voor mij op nr 1!
Ik hou van je lieve schat! heel veel!...I'm lost without you..
Ik bel je gelijk als ik thuis ben liefiej!
Jeg elsker deg! Kusj!, Je vriendjuh , Ukjuh
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 11:31
Verwijderd
Citaat:
*steelo86* schreef op 09-09-2003 @ 11:51:
Eeeey lieverd!!
Ik heb je quote gelezen!, Je hoeft echt niet bang te zijn schatje! Echt niet! Ik heb inderdaad zoals in de reacties ook al werd gezegt voor JOU gekozen! Voor JOU alleen!! Jij bent mijn lieve meisje! M ex is absoluut verleden tijd! het is echt uit met haar en we zijn gewoon nog goeie vrienden! als GEWONE vrienden lieverd! Zo gaan we ook met elkaar om en me ex heeft je nu al geaccepterd en wil j graag ontmoeten! En me vrienden ook!
En er zijn gewoon alleen maar goeie dingen over jou te vertellen dus deed ik dat natuurlijk ook! die veronderstelling werd in de reacties ook gemaakt, en die klopte helemaal!
Er zullen ook niet veel mensen komen, dus heb ik echt nog wel veel tijd voor je! En het word heel gezellig! echt waar liefiej!
En als je wil help ik je maar wat graag! En je bent helemaal niet en paar jaar jongr hoor..wel dan een paar vrienden, maar me ex dus nie. En je bent een heel slim meisje! ze zullen je absoluut niet dom vinden! dat weet ik 110% zeker! JE BENT EEN GEWELDIG MEISJE EN IK BEN ECHT GEK OP JE!
En JIJ staat voor mij op nr 1!
Ik hou van je lieve schat! heel veel!...I'm lost without you..
Ik bel je gelijk als ik thuis ben liefiej!
Jeg elsker deg! Kusj!, Je vriendjuh , Ukjuh

heel lieve reactie van je. zal ze ook heel erg waarderen denk ik.
succes beiden en natuurlijk heel erg veel plezier!
Kus
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:14
D3wd
D3wd is offline
uber, die gast kan Noors
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:42
*Primo
*Primo is offline
Citaat:
D3wd schreef op 11-09-2003 @ 18:14:
uber, die gast kan Noors
Eeej kerel!
zeker kan ik noors! Ik ben half noor Ik spreek het vloeiend en schrijf en lees het ook gewoon
(vind *booh* wel leuk )
overigens ook zweeds ..
mzzls he!
greetz, Me, Steelo
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:53
Faery
Faery is offline
*Steelo86*

.
Oud 11-09-2003, 21:30
D3wd
D3wd is offline
Citaat:
*steelo86* schreef op 11-09-2003 @ 20:42:
Eeej kerel!
zeker kan ik noors! Ik ben half noor Ik spreek het vloeiend en schrijf en lees het ook gewoon
(vind *booh* wel leuk )
overigens ook zweeds ..
mzzls he!
greetz, Me, Steelo
ik kan ook vet goed zweeds *kuch*
jag alskar deg!
heutekneute knackebrod
meuteneuke

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten