Citaat:
*booh* schreef op 08-09-2003 @ 17:14:
M'n vriend woont in Deventer en ik in Den Haag. Dat's af en toe best wel moeilijk omdat je elkaar zo weinig kan zien enzo. Nu ben ik dus uitgenodigd voor z'n verjaardag (iets wat op zich wel logisch is), maar dan ga ik dus ook z'n vrienden (en vriendinnen) zien.
Op zich vind ik dat wel leuk allemaal, omdat ik m'n vriend daar uit eindelijk beter door leer kennen, en gewoon lol ga maken met die mensen (hoop ik).
Maar aan de andere kant vind ik het ook dood eng om ze te ontmoeten. Ze kennen m'n vriend veel langer (en beter ook denk ik) dan ik en ze gaan veel met 'm om enzo.
Ook ga ik z'n ex ontmoetten. Dat vind ik nog het moeilijkste, omdat hij wel eens laat weten (perongeluk) dat hij't jammer vind dat het uit is gegaan met haar, en dat ze nog steeds één van z'n beste vriendinnen is. Ik ben ook bang dat ik meteen ga denken wat ie allemaal met haar gedaan heeft enzo :/. Maar voor haar is het natuurlijk moeilijker, omdat ze eigenlijk gewoon een relatie wilden hebben maar dat niet mogelijk was. Daarom 'schaam' ik me een beetje voor dat gevoel...
Zelf ben ik best wel onzeker, en ben ik bang dat zijn vrienden me helemaal niks gaan vinden oid. Dat ze me dom vinden, of te jong (ben een paar jaar jonger dan zij denk ik), terwijl ik me niet zo gedraag ofzo (vind ik zelf dan...).
Het komt er dus eigenlijk op neer dat ik "bang" ben niet "geaccepteerd" te worden, heeft iemand iets van suggesties ofzo? Want m'n 'probleem' met zijn vrienden geeft eigenlijk een beetje negatief gevoel over die verjaardag, terwijl ik er wel zin in heb...
Bedankt voor het lezen
|
Eeeey lieverd!!
Ik heb je quote gelezen!, Je hoeft echt niet bang te zijn schatje! Echt niet! Ik heb inderdaad zoals in de reacties ook al werd gezegt voor JOU gekozen! Voor JOU alleen!! Jij bent mijn lieve meisje! M ex is absoluut verleden tijd! het is echt uit met haar en we zijn gewoon nog goeie vrienden! als GEWONE vrienden lieverd! Zo gaan we ook met elkaar om en me ex heeft je nu al geaccepterd en wil j graag ontmoeten! En me vrienden ook!
En er zijn gewoon alleen maar goeie dingen over jou te vertellen dus deed ik dat natuurlijk ook! die veronderstelling werd in de reacties ook gemaakt, en die klopte helemaal!
Er zullen ook niet veel mensen komen, dus heb ik echt nog wel veel tijd voor je! En het word heel gezellig! echt waar liefiej!
En als je wil help ik je maar wat graag! En je bent helemaal niet en paar jaar jongr hoor..wel dan een paar vrienden, maar me ex dus nie. En je bent een heel slim meisje! ze zullen je absoluut niet dom vinden! dat weet ik 110% zeker! JE BENT EEN GEWELDIG MEISJE EN IK BEN ECHT GEK OP JE!
En JIJ staat voor mij op nr 1!
Ik hou van je lieve schat! heel veel!...I'm lost without you..
Ik bel je gelijk als ik thuis ben liefiej!
Jeg elsker deg! Kusj!, Je vriendjuh , Ukjuh