Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
@ reply Dusjcrib over confrontatie.
Dat probeer ik dus ook.. Maar elke keer (ik zie haar eigenlijk niet meer, ik zit weer op school, zij werkt full time dus spreken elkaar alleen op msn of via telefoon. En elke keer als ik haar er dus mee probeer te confronteren houd haar msn ermee op of is de batterij van de telefoon leeg... Laatst duurde het iets langer voordat de batterij leeg was, toen heeft ze gezegd dat we het er zeer snel over gaan hebben.. Maar ik weet het niet hoor...
Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 15:26. |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij heeft zij nogal misbruik gemaakt van de situatie. Van je vriend vind ik het ook niet echt slim dat hij bijvoorbeeld helemaal niet door had dat jij compleet passief was (toen je sliep) en helemaal niet actief meedeed, dat had toch wel een bel moeten laten rinkelen, lijkt mij, maar goed, wellicht had hij het inderdaad echt gewoon niet door. Daar heb je nu een besluit over genomen en gelukkig zijn jullie eruit gekomen.
Bij je vriendin is het een heel ander verhaal. Zij wist dondersgoed dat jullie het niet meenden en zij heeft hem gewoon laten begaan, dat is gewoon een smerige streek. Ik denk dat ze het zelf ook wel doorheeft en dat ze je daarom ontwijkt. Als je haar spreekt kan je denk ik het beste heel open en duidelijk laten merken dat je door hebt dat zij heel goed wist waar ze mee bezig was. Ik denk dat ik haar in jouw plaats niet erg snel meer zou vertrouwen. Maar goed, wacht dat gesprek, als het er nog komt, even af, vanaf daar kun je verder kijken wat er gebeurt.
||
Citaat:
En ik wacht dus nu het gesprek af, wat het voorlopig wel niet zal worden, ik heb haar vanmiddag nog proberen te spreken maar zoals normaal deed haar msn het ineens weer eens niet... En ze gaan straks op vakantie met haar broer voor een tijdje... Dus zal nog wel even duren of helemaal niet meer komen. In dat laatste geval is het heel simpel, dan zet ik een punt achter onze vriendschap. Het minste wat ze kan doen waarbij we aan de hand van de antwoorden verder kunnen praten over hoe en wat is vertellen wat er gebeurd is en haar excuses aanbieden. Niet aan mijn vriend, maar aan mij. Gebeurt dat niet, sorry, maar dan is't over.
|
![]() |
shit, dit is inderdaad ontzettend moeilijk. ik denk dat ik mijn vriendin echt een tijdje niet meer als vriendin zou zien. wat denk ik na een tijd wel weer terug zal komen als alles wat bedaard is. maar zolang zij nog wat voor hem voelt en ik het nog niet verwerkt heb, zou ik echt afstand nemen.
en dat moet jij misschien ook doen. ik zou denk ik mijn vriend ook niet meer kunnen vertrouwen. echt goed advies heb ik niet voor je, k vind het echt een ontzettende moeilijke situatie. afstand nemen zal goed zijn. als je je vriend kan vergeven is dat mooi, maar hij mag nu best wel even wat moeite voor je doen om je vertrouwen helemaal terug te winnen. laat hem dit ook weten, want straks blijft dit tussen jullie staan. en je vriendin mag ook wel dr spijt betuigen, anders blijf jij deze wrok houden en zal het nooit (iig voorlopig niet) helemaal goed komen. het zal dan tussen jullie in blijven staan. sterkte ermee. |
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad. Mijn vriend en ik hebben het zoals gezegd uitgepraat, ik heb hem laten weten dat er wel een deuk (hoe onrationalisitsch het ook is) in mijn vertrouwen naar hem is gekomen, maar dat ik daar overheen kan komen. Hij doet nu echt zijn uiterste best om het dus goed proberen te maken tegen mij... Hij heeft zelf al een vakantie voor ons 2en ingepland in december en daarin heeft hij ook nog een verrassing voor me... Hij zegt alleen nog niet was (hoe irritant). Mijn (ex) beste vriendin heeft nog op geen enkele manier laten weten dat het haar spijt, nog niet eens over wat er gebeurd is, dus die kan het voorlopig echt shaken bij mij. We hadden samen een hangertje gekocht die symbool stond voor onze vriendschap, maar die is nu dus iig tijdelijk af.
||
Citaat:
||
Citaat:
Sorry maar een beetje met de vriend van je vriendin vozen? Dat noem ik geen vriendin meer...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ben er inmiddels achter dat zowel ik en mijn vriend geblockd zijn door haar... Dat tooltje van MSN is toch best handig. Nou, dat maakt me toch best pissig... Ik had een mail klaarliggen, ik verstuur em nog niet, ik geef haar dit weekend, heb ik morgenavond nog niets van haar vernomen, dan ga ik mailen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. jouw vriend wist het niet, dus treft hem geen schuld -> vergeven. 2. jouw vriendin wist het wel, misbruik van de situatie, ze heeft dus schuld -> hartig woordje mee wisselen, even goed verrot schelden, eventueel vriendschap verbreken maar dat is niet noodzakelijik. |
![]() |
||
Citaat:
2. ik wacht nog steeds af of ze elf ergens mee komt. Ik heb de tijdlimiet gesteld tot na dit weekend, dan heeft ze tijd genoeg gehad, als ik dan nog niets heb gehoord, dan laat ik van me horen. Kan je je daarin vinden of denk je: drastischer kan ook wel.
|
Ik vind dat je je heel goed houd in zo'n situatie en ja het is wel een kutstreek van je 'vriendin' maar opgeven zou ik ook niet kunnen het was toch je beste vriendin.. Maar dan moet ze er wel moeite voor doen! En blijkbaar doet ze dat dus niet dus een hartig woordje met dr spreken is wel nodig!
Sterkte meid!!! ![]()
|
Persoonlijk vind ik het ook wel vreemd hoe het met je vriend is gegaan, hij had dus niet door dat je sliep en de eerste seksuele handeling verrichte hij bij je vriendin? Tja, als ik jou was (gelukkig ben ik dat niet) zou ik je vriend ook niet zomaar kunnen vergeven. Uiteindelijk misschien wel, maar hij zou weten wat hij gedaan had.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Weet je.. ik heb eigelijk geen advies voor ej ofzow.. ik kan alleen maar zeggen dat ik het echt zo ontzettend knap van ewj vind dat je nog zo rustig op alles reageert en nog moeite doet om een vriendschap te herstellen na zon kut streek.
Echt waar meid heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het goed komt !!!
||
Citaat:
|
wel een beetje raar dat je vriend dan eerst aan die vriendin gaat zitten ipv aan jou
maar goed; ik zou echt gaan confronteren met dat meisje want dat ze hem leuk vindt zonder het jou te zeggen is natuurlijk fout. niet meer bellen ofzo; gewoon langsgaan zou ik zeggen. wat betreft je vriend; tja als hij zegt dat hij het echt geloofde..... ik snap natuurlijk wel dat jij hem niet meer zo vertrouwd. zou ik ook niet doen maar het is wel zo ..... jij lag er naast. en ik vind het gewoon echt fout dat hij dan eerst aan haar zit en dan pas aan jou wilden zitten ![]() |
![]() |
|
Wat betreft mijn vriend: het serieus nemen ervan was gewoon een miscommunicatie. Over MSN kan je geen gezichtsuitdrukkingen lezen. Dus hij geloofde ook echt dat wij serieus waren terwijl mijn vriendin en ik nog een appart gesprek hadden waarin we er alleen maar over zaten te geinen en elkaar duidelijk lieten merken dat wij niet serieus waren. Trio, oke, ben ik best voor in, maar niet met mijn beste vriendin.
Waarom hij met haar begon is ook eigenlijk redelijk logisch, hij is van zichzelf al wat onzeker, bij mij weet ie alles wat ie wel en niet kan doen, bij haar niet, en dan is het voor hem makkelijker om met de ander te beginnen dan bij mij, ik spring vanzelf wel in, zij niet. Hij wist echt niet dat ik sliep, logisch ook, hij lag met zijn hoofd richting haar, ik aan zijn andere kant, ik draaide me om, viel in slaap. Hij merkte toen dat ik wel erg passief was, had verwacht dat ik in zou springen dus toen hij zich omdraaide en merkte wat ik aan't doen was (slapen dus) schrok hij zich dood en hield meteen op. Wat mijn vriendin betreft, ik heb haar 2 keer een mail gestuurd over waarom ik niets van haar gehoord had over het geval. Op de eerste kreeg ik terug dat haar msn stuk was... Toen heb ik nog 1 gestuurd, toen kreeg ik terug: ik had em naar de andere kant van de tent moeten schoppen, maar da's achteraf en meer heb ik er niet over te zeggen. Kan er ook niet echt heel erg mee zitten. Gebeurt is gebeurt. Nog geen vorm van excuses dus...
||
Citaat:
Kreeg net nog een berichtje van haar, ze voelt zich er een beetje halfjes onder, niet zwaar kut, maar ook niet nonchalant. Ik zou me zwaar kut voelen iig. Ik heb nou een mail gestuurd waar mijn vragen instaan: Waarom ze het me niet verteld had en waarom ik nu naar alles moet vragen voordat er iets uit komt? Wat er volgens haar precies gebeurt was? Waarom ze hem niet tegen heeft gehouden? Of ze hem stiekum toch nog steeds leuk vind? Ik heb er ook in gezet hoe ik me voel, dat ik het niet langer accepteer dat ze zo naar hem toe trekt (ook lichamelijk, vooral lichamelijk), en dat het me vreselijk veel pijn doet dat ik alles uit haar moet trekken. Ik weet nu al wel dat onze vriendschap nooit meer zo sterk kan zijn. Maar of het totaal over is, dat hangt van haar antwoorden af denk ik... Trouwens nog een nieuwe ontwikkeling: Mijn vriend stond laatst bij haar in het dorp op de bus te wachten en die wou zelf ook nog even met haar praten omdat ze aangaf dat ze zich er niet echt erg rot onder kon voelen, hij heeft zelf zijn antwoorden ook nog niet helemaal binnen. Dus vroeg hij of ze misschien even langs kon komen. Kreeg hij berichtje terug: nee, ik heb er geen zin in dat jij mij een schuldgevoel aan gaat lopen praten. ![]()
||
Citaat:
Laat ik het zo zeggen: op een gegeven moment kwam de buurvrouw op lowlands bij ons en die vroeg aan mijn vriend: niet om het 1 of het ander hoor, maar we vroegen het ons even af, met wie ga je nou, haar die nou tegen je aan hangt, of haar die naast je zit. Nou dat was ik dus, ik zat ernaast, toekijkend hoe zij hem ongevraagd als stoel gebruikte... Stel je eens voor hoeveel pijn zo'n vraag eigenlijk doet. Een verklaring zoals dat zij hem nog steeds leuk vind, zou veel ophelderen...
|
Ik heb weer een mail terug, ze zegt dat ze geen verdere gevoelens heeft voor mijn vriend dan vriendschappelijk, dat ze niet weet hoe het heeft kunnen gebeuren en dat ze de nare gewoonte heeft om haar ruzies nooit uit te praten en verder weinig eigenlijk geen antwoorden voor me heeft.
Met andere woorden, ik heb er weer lekker veel aan... Heb teruggestuurd dat ze er maar over heeft te praten omdat ze me anders kwijtraakt, want hier kan ik dus echt geen vrede mee hebben...
||
Citaat:
|
ik denk als het volgens haar ook wederzijds is (beste vriendinnen) zal ze je niet lang meer negeren want iedereen heeft wel een behoefte aan een beste vriendin het zou wel kut zijn als ze dat niet meer met je wil zijn maar ze vraagt er ook wel zelf om ook al is ze verliefd op je vriend zogenaam dan
moest ze hem maar gaan waarschuwen en vertellen dat het niet kan enz dat het een misverstand is ofzo maar mischien wou ze het toch wel doen met je vriend denk het wel ..want je hebt altijd een rem zon rem heb ik ook gehad met men vriendin toen ze net uit had met men oude kameraad dus ik vind het gewoon bull shit ze meot maar naaar je toe komen en excusses aan bieden ander heeft ze maar pech toch? ![]() ![]() het is moelijk het is je beste vriendin maar toch zij zit fout ..dus als zij het weer goed wilt moet ze maar naar je toekomen zo denk ik er over ik kan neit weten hoe je vriendin denkt :: maar je moet wel met haar praten ..maar zij moet naar je toe komen als dat niet gebeurd moet je het beschouwen als gebeurd en niet meer met haar incontact komen dus vriendinnen zijn ik ben benieuwdd ![]() ![]() wens je nog veel sucses koes koes
||
Citaat:
![]() Maar even kleine correctie op je verhaal: zij heeft mij laten weten dat ze geen verdere gevoelens voor mijn vriend heeft dan vriendschappelijke. Al twijfel ik daar nog steeds aan, net als jij... Ik vind ook net als jij dat zij naar mij toe moet komen met haar verhaal, doet ze dat niet, zeg ik bye bye. Ik heb haar nu een allerlaatste kans gegeven om alles aan me te vertellen, het is aan haar of ze die pakt. Ik ben zeer benieuwd.
||
Citaat:
maar als ze geen verdere gevoelens heeft voor je vriend waarom doet ze dan zo klef en jou een beetje pijn doen. Ik vind het gelul wat ze dan zegt, als het zo is dat ze die niet heeft (gevoelens) waarom praat ze het niet uit met je dan, het geeft gewoon aan dat ze die wel heeft want als ze die niet had zou ze het allang met je uit gepraat en er lucht over gedaan .ik denk dat je wel betere bestevriendin verdient die je teminste respecteerd . maar ik ga weer nog maals veel sucses koes koes
||
Citaat:
|
ik heb uit haar kunnen trekken dat ze niet weet wat ze voelt, over het voorval zelf weet ik niet hoe ze erover denkt, daar krijg ik nog steeds niets uitgetrokken, maar wel over het feit dat ik haar niet meer vertrouw, dat vind ze kut, maar ze kan er toch ook weer niet mee zitten omdat ik alleen maar beter af zou zijn als ik dat idd niet zou doen...
Ik vind het een vaag kind, is ze altijd al geweest, maar niet zo.. ps: nog steeds geen excuses, alleen een ik ga op vakantie dus kan niet op je verjaardag komen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden gebleven met ex maar tis zo moeilijk want hij heeft een vriendin :( auw meisje833 | 5 | 07-07-2004 19:16 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer ken je iemand echt? Margriet | 39 | 11-08-2003 15:07 | |
Liefde & Relatie |
Wie is hier nog vrienden met zijn/haar ex? miekmuis | 64 | 17-07-2003 17:06 |