Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2001, 19:36
shanne
shanne is offline
Ik ben niet zo goed in Engels praten en ik vind die onderwerpen ook allemaal zo dom. Hebben jullie al zo'n toets gehad? Was het moeilijk?
Oud 21-04-2001, 23:09
Dag Shanne,

aangezien ik moderne talen studeer heb ik best wel al eens engelse test gehad! ik kan je maar 1 tip geven: denk dat je prof een van je vrienden is en dat je ff wat aan het kakelen bent om te grappen! als je je zo lang nog serieus kan houden, raak je er wel!

(en het is best leuk om op een taal te trainen door die taal met je vrienden te spreken, zo is het niet altijd even serieus maar leer je er wel bij!)
Veel succes en groeten van chocolate
Met citaat reageren
Oud 22-04-2001, 10:28
shanne
shanne is offline
Thanks very much! We hebben laatst met een paar vriendinnen nog wat Engels gepraat, maar ik kan het toch niet zo goed.
Oud 23-04-2001, 10:55
FiXato
FiXato is offline
Gewoon jezelf blijven.
Het is ook handig om veel tv te kijken en luisteren. Als je het gesprek hebt, dan moet je niet te veel moeilijke woorden gebruiken, gewoon spreektaal (ga alleen geen scheldwoorden gebruiken, ook al wil je dat tegen die Eikelige leraren zeggen :-)) )
Probeer ook een wat in het Engels te chatten in een chatbox, daar leer je ook veel van.
Dat praten in het Engels met je vrienden/vriendinnen is ook heel goed, ik heb een keer met een vriend een hele dag in Amsterdam in het Engels geluld en elke verkoper trapte erin, Echt lollig

In ieder geval veeeeeel succes en ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt.

Greetz,
Filip Slagter

[Dit bericht is aangepast door Borgcmd (23-04-2001).]
Reageren

Regels voor berichten