Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2003, 17:26
daantje_vdm
daantje_vdm is offline
Hallo allemaal,
k begin eindelijk een beetje door te krijgen hoe mijn rekenmaschine in elkaar zit.
Maar toch rest me nog een vraag. Kan ik ook teksten opslaan?zoja,hoe ?en hoe open ik t dan weer??
k hoop dat jullie me kunnen helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2003, 17:32
darthraver
darthraver is offline
Grafische rekenmachine neem ik aan?

Ga naar de program functie (weet niet welke rekenmachine je hebt dus kan niet zeggen hoe) en typ daar je tekst, sla het op et voila (hoe je dan weer opent en hoe je opslaat ligt aan welke rekenmachine je hebt)
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 23:44
lucy48
lucy48 is offline
Als je het precies wilt weten is het inderdaad wel handig als je erbij zet welke rekenmachine je hebt
Oud 10-09-2003, 16:31
daantje_vdm
daantje_vdm is offline
ik heb een TI-83 plus texas instruments
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 18:00
RomeoP
RomeoP is offline
PRGM --> NEW --> naam intikken --> enter --> dan kan je wat intikken.

Als je het weer terug wilt lezen: PRGM --> Edit --> en dan op de naam gaan staat --> enter
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 18:02
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
gebruiksaanwijzing?
Oud 12-09-2003, 20:33
Ieke
Ieke is offline
http://home.wanadoo.nl/ti83world/ Wel engels
Het is veel werk, kan het je wel uitleggen voor simpele programma's. PM me dan maar.
Oud 12-09-2003, 21:08
Verwijderd
In je gebruiksaanwijzing staat alles, maar dan ook alles over hoe je je rekenmachine moet gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 09:10
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 12-09-2003 @ 22:08:
In je gebruiksaanwijzing staat alles, maar dan ook alles over hoe je je rekenmachine moet gebruiken.
Dat is wel zo, maar ik werd daar zelf ook niet veel wijzer van om eerlijk te zijn. Iemand heeft het me gewoon even uitgelegt en toen was het niet zo moeilijk meer en begreep ik het verhaal uit de gebruiksaanwijzing ook beter.
Oud 13-09-2003, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 13-09-2003 @ 10:10:
Dat is wel zo, maar ik werd daar zelf ook niet veel wijzer van om eerlijk te zijn. Iemand heeft het me gewoon even uitgelegt en toen was het niet zo moeilijk meer en begreep ik het verhaal uit de gebruiksaanwijzing ook beter.
Mja, dat kan goed. Ik heb me er zelf niet aan gewaagd omdat ik de belangrijke dingen op school wel uitgelegd krijg en de rest toch niet gebruik.

Misschien is het een goed idee om met z'n tweeen dat boekje door te spitten en het uit te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 14:40
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 13-09-2003 @ 23:41:
Mja, dat kan goed. Ik heb me er zelf niet aan gewaagd omdat ik de belangrijke dingen op school wel uitgelegd krijg en de rest toch niet gebruik.

Misschien is het een goed idee om met z'n tweeen dat boekje door te spitten en het uit te zoeken.
De normale dingen kreeg ik ook wel uitgelegt, maar dat programmeren niet. Er was wel een leraar die dat goed kon, maar die gaf dat niet zo (de tekst speikbriefjes), je kon hem wel een vraag stellen als je er niet uitkwam.
Het boekwerk over de gr is erg dik en soms wat onduidelijk naar mijn mening. Maar goed, het is me toch gelukt (was het enigste meisje dat het ook kon, hoe de rest van de meiden die "programma's" maakten (als ze het al zelf deden) is te triest voor woorden.)
Helaas mag ik geen gr meer gebruiken, heb nu een halve gr. (kan geen grafieken tekenen, maar kan je toch vrij veel mee)

Maar goed, een simpel programma voor tekst is niet moeilijk
Reageren

Regels voor berichten