Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2003, 18:01
Luvies
Luvies is offline
Kun je ook een soa oplopen van het passen van ondergoed uit winkels waar geruild mag worden?

Ik heb n bikini gekocht en ben zo stom geweest m in gebruik te nemen zonder m te wassen. Ikweet het...tis niet fris maar ik heb er met mn stomme kop gewoon niet aan gedacht!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:07
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Kan me niet voorstellen dat dat kan (SOA=seksueel overdaagbare aandoening, en je hebt geen seksueel contact met iemand gehad)...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:13
Souris
Souris is offline
je houd toch met passen je slipje aan?
Oud 06-09-2003, 18:15
Luvies
Luvies is offline
Ja ik houd met passen mijn slipje aan ja...maar wat als iem. anders dat nou niet gedaan heeft? En zoals je hierboven leest was k zo stom mn bikini te gaan gebruiken zonder uit te wassen!
Met citaat reageren
mleen
mleen is offline
Er zit toch altijd zo'n plasticje in een bikinibroekje of in ondergoed als je het nog niet gekocht hebt? Als het geruild is.. JE mag het volgens mij niet meer tuilen als het gebruikt is (en dat plasticje er dus af is).
Verder pas ik altijd bikinis met mn eigen ondegoed ook nog aan en ik dacht dat dat wel normaal was.. dus het lijkt me onwaarschijnijk dat je daarvan iets oploopt.
Met citaat reageren
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 06-09-2003 @ 19:07:
Kan me niet voorstellen dat dat kan (SOA=seksueel overdaagbare aandoening, en je hebt geen seksueel contact met iemand gehad)...
Eh ... wat ik weet, hoeft een SOA niet alleen per se door sexueel contact overgedragen te worden ...
Oud 06-09-2003, 18:26
Verwijderd
nee, dat gaat niet.

en ja, het was een stomme vraag
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:35
Luvies
Luvies is offline
Tsja je kan dan reageren met: het was idd een stomme vraag..

Maar er zijn er tot nu toe toch weinig die er van overtuigd waren dat het NIET kon dus zo'n stomme vraag was het nog niet eens!

Maar hoe meer gerusstellende reacties hoe beter dus als je wil reageren....zeer welkom!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:56
MoonWolf
MoonWolf is offline
Volgens mij staat ook bij alle winkels dat je bij het passen van ondergoed je je eigen ondergoed aan moet houden, en ik zou niet weten waarom mensen dat niet zouden doen.
Dus denk dat het niet erg was dat je hem vergeten was uit te wassen.
Oud 06-09-2003, 19:04
Verwijderd
Mja, volgens mij kan het best hoor... maar ik neem aan dat wanneer iemand hem aan heeft gehad en hem dan gaat ruilen, ze het toch eerst wast? En als iemand in de winkel zonder onderbroek gepast heeft, daar is die plastic strip toch voor? Of zat die er niet in?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
MoonWolf schreef op 06-09-2003 @ 19:56:
Volgens mij staat ook bij alle winkels dat je bij het passen van ondergoed je je eigen ondergoed aan moet houden, en ik zou niet weten waarom mensen dat niet zouden doen.
Dus denk dat het niet erg was dat je hem vergeten was uit te wassen.
Ik heb het nog nooit ergens zien staan dat je je eigen ondergoed aan moet houden, sterker nog; toen ik een keer fijn een setje aan het passen was en m'n onderbroek er onder hield, kwam er een verkoopster kijken en vroeg verontwaardigd waarom ik m'n onderbroek aan hield omdat 'je zo nooit kan zien of het goed zit'.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 19:30
Luvies
Luvies is offline
Dan probeerde die verkoopster jou gewoon aan een soa te helpen nee is een grapje maar als het echt kwaad kon zou zo'n verkoopster dat toch ook niet zeggen denk ik? En ja dr zat idd wel zo'n plastic strip in en die heb ik er uit gehaald. Misschien maak ik me een beetje druk om nix maar ik heb ook nog n vriendje dat hier niet de dupe van moet worden eej!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 20:17
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Luvies schreef op 06-09-2003 @ 20:30:
Misschien maak ik me een beetje druk om nix maar ik heb ook nog n vriendje dat hier niet de dupe van moet worden eej!!
Als je het echt zeker wil weten, doe dan een test.
Hoewel de kans me erg klein lijkt dat je ook
daadwerkelijk iets hebt opgelopen.
Oud 06-09-2003, 21:06
Luvies
Luvies is offline
Ja k las net ff in t sexwoordenboek op ineternet hoe zo'n test ging....moet je helemaal gaan uitleggen wat er gebeurd is...

k zie me zelf al zitten

He dokter ik heb n bikini gekocht en aangedaan...maar k heb m niet gewassen voordat k m ging dragen. Nu wil ik graag een test.

Nee bedankt voor je antwoord ik heb er zelf ook al aan zitten denken hoor!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 22:14
miss Elise
miss Elise is offline
heb ikke ook gedaan. bikini gewoon meegenomen op vakantie zonder hm eerst te wassen.
heb overigens geen soa opgelopen, voor zover ikke weet
maar met n bikini ga je doorgaans zwemmen, dan zal die ook wel min of meer gewassen worden, toch?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 22:16
Verwijderd
Nou, in theorie zou het natuurlijk kunnen, maar de kans dat het in werkelijkheid ook gebeurt is natuurlijk praktisch nihil.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:41
ssjpan
ssjpan is offline
Daar zou ik me maar geen zorgen om gaan maken.
Oud 07-09-2003, 01:00
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
het lijkt me inderdaad erg onwaarschijnlijk
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 02:01
Verwijderd
zat het plastic er nog in dan?
En ehm, je kan natuurlijk nooit zeggen 'het kan niet" maar really... een soa krijgen door een bikini aan te doen (zonder wassen uit de winkel) lijkt me echt wel heel erg strek.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 16:37
Luvies
Luvies is offline
Heel erg bedankt voor jullie reacties!! ik ben nu toch een eind gerustgesteld!!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 00:25
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-09-2003 @ 23:16:
Nou, in theorie zou het natuurlijk kunnen, maar de kans dat het in werkelijkheid ook gebeurt is natuurlijk praktisch nihil.
Oud 08-09-2003, 09:56
marlies
marlies is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-09-2003 @ 20:06:
Ik heb het nog nooit ergens zien staan dat je je eigen ondergoed aan moet houden, sterker nog; toen ik een keer fijn een setje aan het passen was en m'n onderbroek er onder hield, kwam er een verkoopster kijken en vroeg verontwaardigd waarom ik m'n onderbroek aan hield omdat 'je zo nooit kan zien of het goed zit'.
Oh jawel hoor.
"bij het passen van badkleding gelieve uw slipje aan te houden"
Oud 11-09-2003, 19:27
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef op 06-09-2003 @ 18:15:
Eh ... wat ik weet, hoeft een SOA niet alleen per se door sexueel contact overgedragen te worden ...
nee dat klopt (ja doet toevallig een werkstuk over soa's voor ANW) maarre je kan al een soa krijgen door elkaars kleren te dragen of bij elkaar in bed te slapen, soa's zoals schurft en schaamluis....

Regels voor berichten