Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2003, 13:58
Verwijderd
Ik heb nu een relatie, dus ik heb er totaal geen behoefte aan. Maar toen ik nog single was sprak me het idee van seksdating wel aan. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het een beetje vreemd vind. Maar misschien is het daarom wel een aparte ervaring die je een keertje moet mee maken. Het lijk me best wel spannend. En ongedwongen seks zonder enige vervolg lijkt me geweldig als vrijgezel die zich nog niet wil binden. Wat vinden jullie? Belachelijk, vies, idioot, heel normaal of spannend? En wat zijn jullie ervaringen als je die hebt gehad?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 14:00
Lorelei
Lorelei is offline
Hm nee, maar dat zou kunnen komen omdat ik erg gelukkig ben met m'n vriendje.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 14:06
Verwijderd
Op zich is mn eerste reactie 'nee, nooit gedaan, geen behoefte aan ook' maar wat versta je precies onder sexdaten?

Op zich was er toen ik nog vrijgezel was wel een jongen met wie ik niets wou en die ook niets met mij wou, maar waar ik wel mee zoende. We kenden elkaar van uitgaan en praatten ook weleens op msn, altijd flirterig. We hadden duidelijk afgesproken 'just for fun'. Hij woonde in Den Haag en ik zou een keer daar langsgaan, daar langsgaan kwam echter gewoon neer op naar zijn huis en dan sex met hem hebben, that's all. Is er echter nooit van gekomen want ik werd verliefd en kreeg een vriendje..

Geldt dat ook als sexdaten?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 14:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-09-2003 @ 14:06:
Op zich was er toen ik nog vrijgezel was wel een jongen met wie ik niets wou en die ook niets met mij wou, maar waar ik wel mee zoende. We kenden elkaar van uitgaan en praatten ook weleens op msn, altijd flirterig. We hadden duidelijk afgesproken 'just for fun'. Hij woonde in Den Haag en ik zou een keer daar langsgaan, daar langsgaan kwam echter gewoon neer op naar zijn huis en dan sex met hem hebben, that's all.
Dit heb ik momenteel bevalt prima eigenlijk
Oud 09-09-2003, 15:33
Verwijderd
Een seks date is best leuk

Het is nu 5 keer voorgekomen dat ik een meisje van internet ontmoette, en daarmee dus ook sex heb gehad (4 daarvan all the way).

-15 jaar: Eerste keer was niet gepland. We konden elkaar al een tijdje. We hadden niet meteen de eerste dag sex, dat was de tweede keer dat we elkaar ontmoette..dat was toen ook meteen mijn ontmaagding . vervolgens had ik daarna een relatie met haar van ongeveer 2 maanden

-16 jaar: Tweede keer was een beetje gepland, we wisten wel dat er 'iets' zou gebeuren. Bij haar hetzelfde verhaal, kon der al een tijdje en nadat we naar bed waren geweest hadden we een relatie ongeveer 2 maanden

- 17 jaar: Derde keer was met een meisje dat ik op een vrijdag avond leerde kennen en 5 dagen later op woensdag hadden we een bewuste sex-date. Van te voren afgesproken dat we alleen sex zouden hebben en meer niet. Daarna hebben we elkaar vervolgens nooit meer gezien

- 17 jaar: Vierde keer was met een meisje dat hier een paar straten bij mij vandaan woonde. 2 dagen nadat we elkaar leerde kennen op msn hadden we afgesproken, met de bedoeling dat er mischien wel het een en ander zou kunnen gebeuren. en vanaf toen spraken we gemiddeld zo`n 2 a 3 keer per week af en daarbij hadden we ook sex (sexrelatie), alleen met haar niet geneukt.. nouja 1 keer poging tot.

- 18 jaar: Vijfde keer was met mijn laatste ex. We hadden elkaar ongeveer een jaar terug leren kennen en uiteindelijk vonden we elkaar heel erg leuk, gesprekken op msn en de gesprekken over de telefoon gingen zo af en toe ook over sex, fantasien vertellen enzo. Uiteindelijk hebben we met elkaar afgesproken omdat we elkaar gewoon heel erg leuk vonden en we waren er ook bewust van dat die dag in bed zou kunnen eindigen.. we hadden het niet echt gepland maar we wisten het gewoon van te voren al. Ik wou het toen nog niet echt, maar zij zette de eerste stap en ik volgde haar. Met heb had ik vervolgens ook een relatie van ongeveer 2 maanden

Alle meiden waren overigens gewoon maagd , op 1tje na. Dat was nummer.. uhm... 3.
En de rest van alle internet afspraakjes gingen niet verder dan zoenen en liepen verder ook op niks uit.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 17:12
DEChengst
DEChengst is offline
Als ik geen maagd zou zijn zou ik over sexdating totaal niet moeilijk doen. Makkelijk je genot scoren zonder de nadelen van een relatie.
Oud 09-09-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 09-09-2003 @ 18:12:
Als ik geen maagd zou zijn zou ik over sexdating totaal niet moeilijk doen. Makkelijk je genot scoren zonder de nadelen van een relatie.
Ik zie dat je 27 bent.
Mag ik vragen waarom je nog maagd bent?
Is dat omdat je simpel weg nog niet de kans hebt gekregen om met een meisje naar bed te gaan?
Of omdat je geen sex wilt voor het huwelijk
Of ben je gewoon nog niet de juiste persoon tegengekomen?
Of iets anders

Gewoon nieuwsgierig....
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 17:18
WB_Oud
WB_Oud is offline
Misschien is 5 meisjes wel een beeeeeeeeetje overdreven, denk je ook niet?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 17:23
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
3307 schreef op 09-09-2003 @ 18:15:
Ik zie dat je 27 bent.
Mag ik vragen waarom je nog maagd bent?
Door een totaal gebrek aan sociale vaardigheden en door simpelweg niet lief genoeg te zijn.
Oud 09-09-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 09-09-2003 @ 18:18:
Misschien is 5 meisjes wel een beeeeeeeeetje overdreven, denk je ook niet?
Ja sorry, maar het is toch echt zo.
En het waren niet eens echte sexdate`s. Er was maar 1 ECHTE sexdate en dat was met het derde meisje. De rest liep toch gewoon op een relatie uit, waarvan 1 un soort van sexrelatie.

Ik vind het opzich wel meevallen hoor
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 17:38
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
3307 schreef op 09-09-2003 @ 18:26:
En het waren niet eens echte sexdate`s. Er was maar 1 ECHTE sexdate en dat was met het derde meisje. De rest liep toch gewoon op een relatie uit, waarvan 1 un soort van sexrelatie.

Bij het woordje sexdating denk ik toch meer aan een aantal keren afspreken... en dus dat (in dit geval) 5 meiden helemaal niet zoveel is hoor ...
Sexdating zou zelfs in kunnen houden dat je elke week een ander hebt... zou kunnen... denk ik... weet ik niet... nooit aan gedaan eigenlijk... maar in theorie zou het best mogelijk zijn

(ps. ben je vrouw? Hmmm... zou denken dat het dan wat moeilijker was om te sexdaten... aangezien het aantal heterosexuelen hoger ligt dan het aantal lesbische/bi... maar goed, weet ik niet. Hier ben je in ieder geval nog de topscoorder)
Oud 09-09-2003, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 09-09-2003 @ 18:38:
Bij het woordje sexdating denk ik toch meer aan een aantal keren afspreken... en dus dat (in dit geval) 5 meiden helemaal niet zoveel is hoor ...

(ps. ben je vrouw? Hmmm... zou denken dat het dan wat moeilijker was om te sexdaten... aangezien het aantal heterosexuelen hoger ligt dan het aantal lesbische/bi... maar goed, weet ik niet. Hier ben je in ieder geval nog de topscoorder)
Nee ik vind het ook niet veel. Maar dat komt omdat het bij 3 meiden na de sex uitliep op een serieuze relatie, en dat zie ik dan niet meer echt als een echte sexdating.

Hehe ik ben gewoon een jongen, let niet op dat V`tje
Met citaat reageren
Roos
Roos is offline
Seksdating met iemand die je niet kent? Bijvoorbeeld zo'n babbelbox? Dat zou ik nooit doen.

Maar als je diegene kent en hij is lekker.. en je hebt er beiden geen problemen mee waarom niet (niet dat ik het wekelijks doe ofzo )
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 09-09-2003 @ 18:46:

Maar als je diegene kent en hij is lekker.. en je hebt er beiden geen problemen mee waarom niet (niet dat ik het wekelijks doe ofzo )
Oh hoevaak dan wel
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 17:49
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Roos schreef op 09-09-2003 @ 17:46:
Seksdating met iemand die je niet kent? Bijvoorbeeld zo'n babbelbox? Dat zou ik nooit doen.

Maar als je diegene kent en hij is lekker.. en je hebt er beiden geen problemen mee waarom niet
Idd
Oud 09-09-2003, 17:59
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 09-09-2003 @ 18:26:

Ik ook. Hij geeft zelf al aan dat er maar een "echte" tussen zat.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 18:02
Roos
Roos is offline
Citaat:
3307 schreef op 09-09-2003 @ 18:46:
Oh hoevaak dan wel
Dagelijks

Nee bijna nooit
Oud 09-09-2003, 20:10
Luna
Luna is offline
neej, dat zou helemaal niets voor mij zijn. Ik heb weleens perongeluk ( ) voor 1 keer sex met iemand die ik niet kende gehad. Maar daar heb ik achteraf zon ontzettende spijt van gekregen dat ik dat nooit meer zal doen. (ik zeg altijd: zeg nooit nooit, maar dit zal ik echt nooit meer vrijwillig doen.)
Ik vind sex toch eigenlijk alleen maar leuk als ik echt gek op diegene ben.
Oud 09-09-2003, 20:18
Qimm
Qimm is offline
Hoe kun je nou 'perongeluk' sex met iemand hebben?
Oud 09-09-2003, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 09-09-2003 @ 21:18:
Hoe kun je nou 'perongeluk' sex met iemand hebben?
Vroeg ik me ook al af, maar het kan natuurlijk.

Je (dus een vrouw, even voor de duidelijkheid) lijdt op een rivierschip schipbreuk, drijft hopeloos en naakt (door de stroming zijn al je kleren afgerukt) richting een waterval. Onder aan deze waterval zit een heer te masturberen. Een hoop toeval, en *floep*, penetratie!

Komop Qimm, jij hebt toch fantasie?

In mijn voorbeeld is de man waarschijnlijk uren aan het schreeuwen van de pijn, maar dat terzijde
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-09-2003 @ 20:24:

Je (dus een vrouw, even voor de duidelijkheid) lijdt op een rivierschip schipbreuk, drijft hopeloos en naakt (door de stroming zijn al je kleren afgerukt) richting een waterval. Onder aan deze waterval zit een heer te masturberen. Een hoop toeval, en *floep*, penetratie!

In mijn voorbeeld is de man waarschijnlijk uren aan het schreeuwen van de pijn, maar dat terzijde
Niet zó'n rijke fantasie
Oud 09-09-2003, 20:36
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-09-2003 @ 21:24:

haha, had gekunt. maar nee. Het was niet echt perongeluk maar meer zonder dat ik erover nagedacht had dat het wel een zou kunnen gebeuren en dus nog niet besloten had of ik het eigenlijk wel wilde. Toen was het dus al te laat.
Oud 09-09-2003, 21:16
WB_Oud
WB_Oud is offline
Overigens, 3307, in je post geef je aan dat je minimaal 4 meisjes ontmaagd hebt (misschien ook nog anderen, niet via internet?). Dat vind ik toch redelijk veel eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 09-09-2003 @ 22:16:
Overigens, 3307, in je post geef je aan dat je minimaal 4 meisjes ontmaagd hebt (misschien ook nog anderen, niet via internet?). Dat vind ik toch redelijk veel eigenlijk
hoe ken je eigenlijk zoveel maagden? En hoe zeker was je dat ze maagd waren?

Ik ben nog nooit met een maagd naar bed geweest, voor zover ik weet.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 02:16
Saeed al-Sahaf
Saeed al-Sahaf is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 09-09-2003 @ 18:23:
Door een totaal gebrek aan sociale vaardigheden en door simpelweg niet lief genoeg te zijn.
komt heel erg bekend voor
Oud 10-09-2003, 09:39
ZHAzha
ZHAzha is offline
Eigenlijk van bijna alle jongens waarmee ik naar bed ben geweest was een sexdate.
Oud 10-09-2003, 10:06
Francesco
Francesco is offline
Via het internet heb ik nog nooit een sexdate gehad. Maar wel een keer naar aanleiding van een paar telefoongesprekken, en meerdere malen 'gewoon' na een ontmoeting.

Vaak was sex niet eens het doel van betreffende date (soms wel), het kwam er gewoon van. Of met iemand die jaren al 'gewoon' over de vloer kwam; op een gegeven moment kijk je elkaar aan en pats boem...

Ik heb er helemaal niets op tegen, je moet alleen wel van jezelf en elkaar weten waar je aan toe bent. Als je allebei alleen sex wilt moet je geen duurzame relatie verwachten, als een van beiden een relatie wil en de ander wil alleen sex dan is dat ook geen goede fundering voor een langdurige relatie.
Oud 10-09-2003, 10:38
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 10-09-2003 @ 10:39:
Eigenlijk van bijna alle jongens waarmee ik naar bed ben geweest was een sexdate.
date?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 13:35
never mind
never mind is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 09-09-2003 @ 18:23:
Het is wel eerlijk
Oud 10-09-2003, 13:48
AngelLena
AngelLena is offline
Zelf zou ik het niet zo snel doen, maar ik kan me ook wel voorstellen dat mensen die langdurig vrijgezel zijn dit wel doen. Heb ik geen enkel probleem mee ook. Liever dat, dan dat ze zich vergrijpen aan mensen die eigenlijk helemaal niet willen of lopen te slijmen om ze in bed te krijgen, de ander verwacht dan meer, terwijl er niet meer is en dus met een gebroken hartje achterblijft.
Nu weten beide partijen precies waar ze aan toe zijn. Dus op zich heb ik er geen problemen mee, maar zelf ben ik er niet 1 die zoiets snel zou doen.
Oud 10-09-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef op 10-09-2003 @ 10:39:
Hoeveel?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 17:33
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
never mind schreef op 10-09-2003 @ 14:35:
Het is wel eerlijk
Lekker nuttig dat het eerlijk is. Met een "ik ben een klootzak. Mag ik je neuken ?" zal je toch geen vrouwen scoren. IRL is het voor figuren zoals ik dan ook raadzaam om netjes toneel te spelen en te liegen .
Oud 10-09-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 10-09-2003 @ 18:33:
Lekker nuttig dat het eerlijk is. Met een "ik ben een klootzak. Mag ik je neuken ?" zal je toch geen vrouwen scoren. IRL is het voor figuren zoals ik dan ook raadzaam om netjes toneel te spelen en te liegen .
Het is nog steeds eerlijk
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:39
never mind
never mind is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 10-09-2003 @ 18:33:
Hmmm ik vind mannen die zichzelf afbranden ook wel stoer ... Met die hele "ik ben zo geweldig sexy"-scene heb je het na een minuutje wel gehad...

maar je blijft inderdaad eerlijk
Oud 10-09-2003, 21:17
Fjall
Fjall is offline
misschien eens een bureau starten waar je je kan inschrijven voor sexdates. van te voren een gesprek op het bureau, waar foto's genomen worden van je.... dan kunnen mensen in het 'assortiment' naar elkaar zoeken en dan een sex date afspreken. is misschien best een markt voor.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:56
Thomas
Thomas is offline
Dat is dus gewoon naar de hoeren gaan, zonder te betalen?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:59
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Wawl schreef op 10-09-2003 @ 22:56:
Dat is dus gewoon naar de hoeren gaan, zonder te betalen?
hmmm ligt eraan of die hoeren het vrijwillig doen of dat ze er door wat voor situatie dan ook tot gedwongen zijn
Oud 10-09-2003, 22:14
Verwijderd
Gedaan, ja. Geen spijt van, maar ik zou het zeker niet nog een keer doen. Ik ben daar het type niet voor.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 10:39
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
3307 schreef op 10-09-2003 @ 16:02:
Hoeveel?
6
Oud 11-09-2003, 10:48
Verwijderd
Het idee vind ik erg spannend, maar ik denk dat ik me er in de praktijk volkomen ongemakkelijk bij zou voelen. Niet echt wat voor mij.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 11:19
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 11-09-2003 @ 11:39:
6
je bent een groter sletje dan 3307
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 12:13
elledc
elledc is offline
Ik vind het bijzonder laag om sex met iemand te hebben en erna diegene nooit meer te zien.
Achterblijven met de gedachte dat hij je gebruikt heeft, daar kan ik niet voor inkomen.
Ik verkies een vaste relatie met iemand met wie ik regelmatig naar bed ga, elkaar leren kennen op elk vlak, aan 1 lichaam heb ik genoeg, dezelfde persoon kunnen behouden, dàt is de kunst.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 12:28
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 11-09-2003 @ 12:13:
Achterblijven met de gedachte dat hij je gebruikt heeft, daar kan ik niet voor inkomen.
jij hebt hém net zo hard gebruikt hoor
Oud 11-09-2003, 13:50
Multilot
Multilot is offline
er was idd een jongen die ik vaak zag tijdens het uitgaan. We wisten allebij dat het meer niet was. We pasten ook absoluut niet bij elkaar, maar we voelden ons gewoon aangetrokken tot elkaar. Nu mag ik niet uit en dat duurt ook nog wel even, dus zie ik hem ook niet...
Oud 11-09-2003, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 11-09-2003 @ 13:28:
jij hebt hém net zo hard gebruikt hoor
Dat is helemaal niet van toepassing... ik heb hetzelfde, en hoe vaak ik ook zeg dat ik hem net zo goed gebruik, het blijft kut. Ik wil speciaal zijn voor iemand, niet gewoon iemand om zijn lusten mee te bevredigen. Ik ben geen opblaaspop, zeg.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:00
metalgirl
metalgirl is offline
Het trekt mij wel om eerlijk te zijn... Er zijn (waren ) wel jongens van wie ik dacht: "nouhou, een keertje ontmoeten en sex zit er zeker in, maar meer dan dat niet echt..."

En ik geloof dat die jongens dat ook wel van mij dachten.

Nooit van gekomen alleen.
Oud 12-09-2003, 12:38
Verwijderd
bestaan dat soort dingen dan al niet...sexdatings bureau's?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
rxQueen schreef op 12-09-2003 @ 13:38:
bestaan dat soort dingen dan al niet...sexdatings bureau's?
Jawel, maar dat is voor voor mensen die zo sociaal incapabel zijn dat ze niet zonder de hulp van een derde in contact kunnen komen met mensen van het andere geslacht.

Het soort seksdating wat hier bedoeld wordt gaat uit van twee personen die elkaar al dan niet kennen en gewoon afspreken om seks te hebben zonder tussenkomst van een koppelaar o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 15:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-09-2003 @ 19:33:
Dat is helemaal niet van toepassing... ik heb hetzelfde, en hoe vaak ik ook zeg dat ik hem net zo goed gebruik, het blijft kut. Ik wil speciaal zijn voor iemand, niet gewoon iemand om zijn lusten mee te bevredigen. Ik ben geen opblaaspop, zeg.
En als je dát gevoel hebt moet je het dus niet doen. Gek genieg zijn er mensen die daar niet zo veel last van hebben.
Oud 12-09-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 12-09-2003 @ 16:38:
En als je dát gevoel hebt moet je het dus niet doen. Gek genieg zijn er mensen die daar niet zo veel last van hebben.
Mja, ik vind het niet gek, en ik heb het ook niet bij iedereen *wijst naar M. en M. en R.*, hoewel ik niet weet of ik die genoeg vertrouwd zou hebben om all the way mee te gaan... nja, het ligt er dus aan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten