![]() |
||
Citaat:
soms met zo'n make-up remover pad (alleen slechter voor je huid).
||
Citaat:
||
Citaat:
en kan ik de laatste restjes makkelijk weghalen met een wattenschrijfje + gezichtstonic.
|
Sensitive Mascara van 17 (etos ofzo) is errug goed.
Staat niet op dat ie Water Proof is, maar dat is ie wel. En hij klontert totaal niet. Ook de nieuwe Rimmel Definition is heel goed. Die heeft een kammetje in plaats van een borsteltjuh, dat spreid je wimpers echt heel goed. Maar of die Water Proof is weet ik niet.
||
Citaat:
Mijn mascara is van l'oreal maar vond eigenlijk die roze met zwarte dop (ipv groen) beter.. |
![]() |
||
Citaat:
Dan haal je het er voor je gaat zwemmen toch af? ![]()
|
Weet je, het enige make-up spul waar ik bijna standaard tevreden mee ben is mascara. Aan al t andere mankeert wel wat (maar ha, ik ga wat sites zoeken waar ze PROFFESSIONELE make-up verkopen, want als je die modellen ziet hoe ze opgemaakt zijn, is dat toch even 10x beter dan dat spul in de drogist. Kijk alleen al naar de oogschaduw, in de reclame ZIE je het tenminste, echt fel, koop je t in de drogist is het veel minder fel, maar goed ik dwaal ontieglijk af). Ik gebruik al jaren een mascaradingetje die ik in Italië gekocht heb, doet t nog steeds prima en is waterproof. Maar ja, daar kan ik je dus niet mee helpen haha ;-). Maar ik heb ook lekker al lange wimpers van mezelf. Denk trouwens niet dat je je wimpers werkelijk kunt 'verlengen' met een beetje zwart, behalve accentueren, want bij mij zijn de uiteinden wat lichter.
||
Citaat:
geplamuurd gezicht, en reclames kunnen met computers ed bewerkt worden..
||
Citaat:
Heb nu eentje van manhattan (kruitvat) en L'oreal intensifique. Helpen geen van beide echt...
|
Extreme Definition van rimmel scheidt je wimpers echt.
Deze heeft een kammetje in plaats van een borsteltjuh. En voor het krullen kun je toch een wimperkrultang gebruiken ? Niet dat ik die ooit heb gebruikt...
||
Citaat:
![]()
|
|