Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2003, 16:12
lief mutsje
lief mutsje is offline
Al jaren ben ik heel goed bevriend met J. We gaan heel close met elkaar, gewoon als vrienden. We groeten elkaar bijvoorbeeld met een kus op de mond, slapen makkelijk bij elkaar in 1 bed, zonder dat er wat gebeurd etc. we kennen elkaar door en door.
nu ben ik ruim een maand geleden een week bij hem blijven slapen. in een bed dus. De eerste nacht voelde ik al dat het anders zou worden dan anders. En ja..... we hebben sex gehad. Zo ook de rest van de week, wat friemelen, zoenen, knuffelen, maar ook handwerke n mondwerk, sexen. Eerst dacht ik er niet echt bij na, vond het zelfs wel fijn.
Nu is hij al 3 weken op stage naar het buitenland en hebben we dagelijks contact via de mail. Hij vermaakt zich daar wel, maar zegt dat ie me enorm mist en altijd van me zal houden etc. Bij mij komt nu steeds sterker het gevoel dat ik verliefd op hem begin te worden.... En ik weet dus niet wat ik hiermee aan moet. Ik weet bijna zeker dat hij mij als een gewone vriendin zit...
Wat nu???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2003, 16:19
Boef
Boef is offline
Gewoon er met hem over praten? Dat je duidelijkheid wil? Zeggen wat je voor hem voelt, samen bedenken of je een relatie wil beginnen? Wil je dat zelf eigenlijk wel? Of heb je er spijt van? Kweet niet zo echt of je blij bent dat je verliefd bent of niet...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:19
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Duidelijkheid aan hem vragen... Als hij nou ook verliefd op jou aan het worden is dan is dat natuurlijk helemaal mooi..

Zegt hij dat dat niet het geval is dan kan je beter wat afstand nemen misschien, en zeker lichamelijke afstand.. Bovendien is het ook beter als hij weet hoe jij over hem denkt omdat hij dan ook rekening kan houden met wat hij tegen jou zegt..
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:20
Exhumed
Exhumed is offline
als ie zegt dat ie je mist en altijd van je zal houden, voelt ie denk ik wel wat voor je. Denk niet dat je sex met je beste vriendin kan hebben zonder dat er wat "knapt" in je hersenen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:28
Sangria
Sangria is offline
Grappig, zoiets heb ik ook gehad.. We zitten best wel in dezelfde situatie geloof ik

Ik ben ook heel lang bevriend met een jongen en het was allemaal heel platonisch tot hij bleef slapen en we opeens zaten te zoenen en alles.. Dat heeft een tijdje zo voort geborduurd en nu zit hij voor 4maanden in het buitenland. Van hem was eerst ook geen hoogte te krijgen; hij gaf me wel allemaal koosnaampjes en het leek net of we wat hadden alleen toch nèt niet. De week voor hij wegging kwam er opeens een heel verhaal uit dat hij me echt leuk vond maar dat hij geen relatie wou omdat hij zo lang weggaat en dat hij me heel erg gaat missen en blabla. Ja fijn dat je dat zo op tijd zegt. Dus nu zie ik hem 4mnd niet meer. Weet niet hoelang 'jouw' J wegblijft? Ga je daarop wachten denk je? Ik weet het nog zo net niet. Tis best lang en we hebben niks.. Maar als ik jou was zou ik het hem gewoon vragen. Of wachten en kijken hoe het gaat als hij terug komt.. Ja, hier heb je eigk ook niks aan Maar als hij zegt dat hij je mist en altijd van je zal houden.. Zoiets zeg je ook niet voor niks denk ik
Oud 12-09-2003, 16:35
lief mutsje
lief mutsje is offline
Wel grappig, echt bijna hetzelfde verhaal.
J komt in oktober een weekje terug en daarna definitief in December.
Ik mis hem echt erg, maar durf het niet te zeggen. STEL dat hij nou niets voor me voelt, dan heb ik meteen de goede vriendschap verpest, snap je? Toen wij afscheid namen, de ochtend dat hij zou vertrekken, hebben we heel lang in elkaars armen gestaan. hij heefttoen met tranen in zijn ogen gezegd dat hij nu ecxht moets gaan... Wat moet ik hier nou mee??
Daarnaast begint hij zijn mailtjes naar mij met "he liefie", maar dat deed hij altijd al, dus daaraan kan ikj niet echt iets merken...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:50
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
lief mutsje schreef op 12-09-2003 @ 17:35:
Ik mis hem echt erg, maar durf het niet te zeggen. STEL dat hij nou niets voor me voelt, dan heb ik meteen de goede vriendschap verpest, snap je? Toen wij afscheid namen, de ochtend dat hij zou vertrekken, hebben we heel lang in elkaars armen gestaan. hij heefttoen met tranen in zijn ogen gezegd dat hij nu ecxht moets gaan... Wat moet ik hier nou mee??
Daarnaast begint hij zijn mailtjes naar mij met "he liefie", maar dat deed hij altijd al, dus daaraan kan ikj niet echt iets merken...
hey grappig, dat had ik nou ook.. Heel lang dramatisch afscheid en die mailtjes.. Maarre ja.. als iemand zo afscheid van je neemt lijkt het me toch wel dat hij er iets mee bedoeld. Trouwens, hij heeft al gezegd dat hij je mist dus kan je best terugzeggen dat je hem echt heel erg mist. Anders kun je hem misschien vragen op wat voor manier hij je mist? Als goede vriendin of als potentiële vriendin..
Ik was trouwens eerst ook bang dat de vriendschap verpest was, maar als je al zo close met elkaar bent en hij heeft niet gezegd dat jullie lichamelijke contact een fout was, zou ik me daar niet te druk over maken
Oud 12-09-2003, 16:51
Verwijderd
Je moet wel duidelijkheid aan 'm vragen, nu of als ie terug is. Ik denk dat ie best wel meer voor je voelt dan vriendschap. Want ik vind eigenlijk dat ie het niet kan maken om hierna nog te zeggen dat ie 'gewoon vrienden' met je wilt zijn.
Eigenlijk heeft een vriendin van mij dit ook gehad: die was ook zo bevriend met een jongen en ze deden alles samen, behalve zoenen enz. Zij was heel erg verliefd geworden, maar wist niet wat hij wilde. Toen heeft ze erover gepraat, en hij zei dat ie haar gewoon niet kwijt wilde, en hij was bang dat dat zou gebeuren als ze 'echt' een relatie kregen. Ze hebben nu wel wat en zijn al meer dan anderhalf jaar samen. Misschien een stimulans om er over te praten met 'm...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 01:11
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 12-09-2003 @ 17:51:
Je moet wel duidelijkheid aan 'm vragen, nu of als ie terug is. Ik denk dat ie best wel meer voor je voelt dan vriendschap. Want ik vind eigenlijk dat ie het niet kan maken om hierna nog te zeggen dat ie 'gewoon vrienden' met je wilt zijn.
ja maar als je het aan hem vraagt heb je wel een kans op zo'n antwoord.. In het algemeen bedoel ik dan, ik denk niet dat 'J' dat zal zeggen gezien jullie situatie zoals lief mutsje die beschrijft...

Ik weet niet of ik het nu al zou vragen.. Ik zou misschien wel iets in de trant van: 'hoe leuk vind je me nou precies' vragen, maar beginnen over n relatie lijkt me op dit moment een beetje nutteloos omdat het toch alleen via de mail/telefoon kan. Bovendien, in 4mnd kan veel gebeuren.. Nouja, ik weet t ook niet, ondertussen zit ik ook na te denken over mn eigen situatie en dat schiet ook niet echt op...
Oud 13-09-2003, 09:53
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
lief mutsje schreef op 12-09-2003 @ 17:35:
dit klinkt wel heel erg alsof hij toch ook verliefd op jou is, ok, er blijft een kleine kans dat hij het niet is, maar dan is toch niet perse de vriendschap verpest? toegegeven, het wordt dan wel een moeilijke situatie voor jou, maar de vriendschap overleeft het meestal wel. Ik zou er gewoon voor gaan, want als je het hem niet vertelt blijf je alleen maar in twijfel en dat is ook niet echt leuk en kan ook je vriendschap belemmeren. Maar ik denk toch echt dat die jongen ook gek op jou is.
Oud 13-09-2003, 19:32
Denise84
Denise84 is offline
Tja, als er eenmaal spanning is..

Vraag omduidelijkheid.
Reageren

Regels voor berichten