Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet wel duidelijkheid aan 'm vragen, nu of als ie terug is. Ik denk dat ie best wel meer voor je voelt dan vriendschap. Want ik vind eigenlijk dat ie het niet kan maken om hierna nog te zeggen dat ie 'gewoon vrienden' met je wilt zijn.
Eigenlijk heeft een vriendin van mij dit ook gehad: die was ook zo bevriend met een jongen en ze deden alles samen, behalve zoenen enz. Zij was heel erg verliefd geworden, maar wist niet wat hij wilde. Toen heeft ze erover gepraat, en hij zei dat ie haar gewoon niet kwijt wilde, en hij was bang dat dat zou gebeuren als ze 'echt' een relatie kregen. Ze hebben nu wel wat en zijn al meer dan anderhalf jaar samen. Misschien een stimulans om er over te praten met 'm... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of ik het nu al zou vragen.. Ik zou misschien wel iets in de trant van: 'hoe leuk vind je me nou precies' vragen, maar beginnen over n relatie lijkt me op dit moment een beetje nutteloos omdat het toch alleen via de mail/telefoon kan. Bovendien, in 4mnd kan veel gebeuren.. Nouja, ik weet t ook niet, ondertussen zit ik ook na te denken over mn eigen situatie ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat nu? CheyKuil | 1 | 09-11-2015 22:57 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? sweetshorty19 | 9 | 14-04-2006 08:35 | |
Liefde & Relatie |
[verliefd] Wat nu? Rerisen Phoenix | 14 | 03-10-2003 07:40 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? please help Verwijderd | 2 | 07-06-2002 14:42 |