Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2012, 17:14
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Wat draag jij normaal als je uitgaat?

Ik zelf veel netpanty's met kort spijkerbroekje en lange beenwarmers, met een tshirt of jurkje erboven. Mijn panty en schoenen zijn altijd donker voor langere benen. En het shirt verschilt. DC's of allstars aan mijn voeten.
Mijn jas is vaak enorm groot zodat ik 's nachts niet lastiggevallen wordt als ik alleen naar huis fiets.. Maar in de zomer draag ik vaak mijn mooie oude leren jasje.

Wat draag jij tijdens feestjes/uitgaan?
Oud 18-05-2012, 17:40
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
T-shirt, spijkerbroek, schoenen meestal vans
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 18:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Eigenlijk draag ik niet iets heel anders dan wat ik normaal draag. Spijkerbroek, T-shirt en gympen meestal, maar soms heb ik zin om een rokje te dragen, dus dan draag ik een rokje, T-shirt en gympen.
Oud 18-05-2012, 22:15
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Spijkerbroek, shirt (t-shirt of overhemd met korte mouwen) en gympen meestal. Binnenkort weer eens skategympen op de kop tikken. Af en toe suit up.
En in de zomer het liefste een mesh korte broek met gympen en een t-shirt.
Oud 19-05-2012, 10:40
Roosje
Roosje is offline
Ik draag niet echt andere kleren als ik uitga dan overdag. Wel vind ik mascara dan belangrijker maar dat telt niet, want dat zijn geen kleren. En bling-blingoorbellen zijn 's avonds ook leuker. Maar verder draag ik nog steeds rokjes met shirtjes, of jurkjes.
Oud 19-05-2012, 10:46
Raww-Swag
Raww-Swag is offline
verschild niet veel als dan ik overdag draag. gewoon leuke broek leuk shirt en een paar shoenen wat staat bij et shirt
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 12:32
*oma*
*oma* is offline
Eigenlijk hetzelfde als wat ik altijd draag, maar ik hou wel rekening met warm en koud en zo
Oud 22-05-2012, 12:08
bierkoning
bierkoning is offline
spijkerbroek, t-shirt omdat het vaak warm is in een kroeg en schoenen.
Oud 22-05-2012, 12:52
Verwijderd
Hetzelfde als altijd.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 16:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kleding niet heel anders dan anders, maar haren wel heftiger (opgestoken, getoupeerd, dat soort ongein) en honderd keer zoveel make-up.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 10:16
tuttebel
tuttebel is offline
bluh zoiets typisch nederlands, in je gewone kloffie uitgaan

als ik uitga heb ik een wat sexier variant van mijn normale kleding aan. een strak rokje of een topje met decollete (niet beiden), en hoge hakken.

als ik naar een cafe ga valt het wel mee met de moeite die ik doe, maar ik doe wel vaak hakken aan. maar als ik ga dansen dan wil ik er echt wel leuker uitzien dan gewoon in mn werkkleding

ik heb in Belfast gewoond, en daar gaan de meisjes altijd in mini-jurk, lagen makeup en met enorme plateauzolen uit, dat doe ik dan weer niet, maar ik heb het dus wel meegenomen dat ik me wel wat anders kleedt, veel leuker
Oud 23-05-2012, 18:44
Roosje
Roosje is offline
^ Jaja, behalve dan dat je gewone kleren ook prima heel leuk kunnen zijn. Ik trek overdag echt amper iets aan waarin ik me saai zou voelen als ik uitging.
Oud 24-05-2012, 00:40
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Precies, wat ik aandoe met uitgaan zijn eigenlijk ook mijn normale kleren. Dus je kunt het ook andersom zeggen, ik loop normaal al rond in leuke kleren
Oud 24-05-2012, 11:01
Erato
Erato is offline
Eens met tuttebel, bij het uitgaan kun je sexy kleden zonder goedkoop over te komen. Een mooi topje met een minirokje of een gave jurkje en naaldhakken waarop je nog wel kunt dansen. Als je in het dagelijkse leven zo kleedt kom je al een stuk aandachtshoeriger over.
Oud 24-05-2012, 11:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Overigens ga ik bijna alleen uit naar verkleedfeestjes en met karneval, en dan ga ik natuurlijk in een passend kostuum!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 18:25
Verwijderd
Eens met Erato en tuttebel. Ik heb ook jurkjes in de kast hangen die ik alleen bij uitgaan aan kan doen of op het strand ofzo. Ik ben sowieso een voorstander van jurkjes en korte broeken met tops en vrijwel altijd hakken, dus zou ik ook aan kunnen doen met uitgaan, maar sommige dingen kan ik niet overdag aan naar mijn werk ofzo.
Ik kan ook niet direct vanuit mijn werk naar een bar of een club ofzo, ik móet me omkleden. T-shirt time bestaat!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 13:56
Verwijderd
Daar sluit ik me ook bij aan. Ik heb in het dagelijks leven gewoon een spijkerbroek en shirtje, of iig praktisch, ook omdat ik dat in mijn werk gewoon het allerhandigste vindt. Als ik uitga, ind ik het leuk om er echt werk van te maken met een jurkje of een goede top. Sexy heeft imo niks met goedkoop te maken en andersom. Meiden die zich goedkoop kleden, vind ik vaak al niet sexy meer. Sexy heeft imo veel meer te maken dan met stijl je vrouwelijkheid benadrukken dan met zo veel mogelijk van je eigen lijf laten zien.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 08:37
Verwijderd
Als ik uitga draag ik meestal een lange broek en een mouwloos topje. Op zich een combinatie die ik in het dagelijks leven nooit draag
En donkere oogmake-up.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 05:04
Linda Prins
Linda Prins is offline
Dan besteed ik extra aandacht aan wat ik aan ga doen die avond. of gelegenheid. zomers vaak een jurk, of een rok in combinatie met een leuke blouse. in combinatie met een paar leuke schoenen. het gaat bij mij ook om combineren van kleding als ik iets koop kijk ik vaak ook of de kleuren eventueel te combineren zijn met andere kleding die ik al heb,
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 19:34
-Richard-
-Richard- is offline
Overhemd, v-hals t-shirt en een moderne spijkerbroek, setje sneakers eronder en me haar prima gedaan, luchtje op, and sorry for party-rocking
Oud 29-05-2012, 21:42
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Precies, wat ik aandoe met uitgaan zijn eigenlijk ook mijn normale kleren. Dus je kunt het ook andersom zeggen, ik loop normaal al rond in leuke kleren
+1!

Maar ik bedacht net dat ik soms wel andere kleren aan doe als ik uitga, namelijk op gothicfeestjes, want gelegenheden om een korset aan te trekken laat ik niet aan me voorbijgaan.
Oud 30-05-2012, 16:26
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Meestal rokje met nylons
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten