|
|
Bekijk resultaten poll: De reden dat ik eruit gestuurd wordt is | |||
Grote mond |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 6.25% |
Niet luisteren(dus teveel praten) |
4 | 25.00% |
Huiswerk niet af |
3 | 18.75% |
Anders, |
8 | 50.00% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Een keer of twintig vanwege huiswerk niet af hebben of niet goed opletten bij maatschappijleer. Maar goed, die man stuurde je er al uit vanwege slecht huiswerk als je de definitie van een vakbond (ruim twintig woorden) enigsinds fout schreef.
Van een klas van 31 man bleef dan ook in de regel slechts een stuk of 4-5 over bij zijn lessen. Desondanks met maar 7 gevolgde lessen, wat geloof ik een kwart van het totaal is, het vak met een 8,3 op de eindlijst afgesloten aan het eind van het jaar. Ja, en een keer bij wiskunde omdat mijn maag overhoop lag. Ik was ziek naar school gegaan omdat ik nog gewoon kon lopen en het gevoel kon onderdrukken. Zwaar misselijk in de klas, maar goed. Buigt de docent zich tussen jou en buurman, draai je je hoofd om nog een vraag te stellen als ze met je buurman klaar is, en vervolgens gaat er binnenin iets mis waardoor je in plaats van iets te zeggen een enorme boer in het oor van de docente laat. Daar was weinig meer aan te redden of uit te leggen. ![]()
|
In die vier jaren dat ik op school heb gezeten, ben ik er nog nooit uitgestuurd. Wel moest ik twee keer nablijven omdat ik die ene keer mijn huiswerk vergeten was en de andere keer een docent dacht dat ik één van de zes was die een propje tijdens de les had gegooid.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben nooit de klas uit gestuurd. Wat betreft Duits in de derde klas vond ik dat nog wel verwonderlijk, want ik zette regelmatig een grote bek op. Nou ja, het was ook een dom mens, misschien dat ze mijn sarcasme niet meekreeg ofzo... Ik heb in totaal één keer in het nablijf-lokaal gezeten, dat was om een gemist proefwerk in te halen.
|
Twee keer.
Een keer omdat de leraar in een NSB bui was en voor een hele groep van zijn leerlingen die aan kwam lopen omdat de les begon de deur sloot. Met een sadistische grijns natuurlijk, terwijl hij zei:'Te laat, is te laat'. We waren vier seconden te laat. Een andere keer omdat we na gym Nederlands hadden. Toen had ik honger en liep ik al etende het lokaal in, wat niet mocht. Toen zei ik:'Ok' en ging mijn boeken uit mijn tas haalde, terwijl ik één hap van mn brood nam. Toen ging die man door het lint en stuurde mij, en 2 andere meisjes eruit, waarvan er 1 moest huilen.
|
Twee keer bij aardrijskunde in de tweede omdat ik een grote bek had tegen mijn leraar.
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
kan uitgestuurd door sportsbroek dragen? mmat7 | 3 | 21-03-2016 18:51 | |
Algemene schoolzaken |
Klas uitgestuurd coman010 | 14 | 29-09-2009 16:06 | |
Algemene schoolzaken |
les uitgestuurd coman010 | 46 | 11-11-2008 19:06 | |