Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Bekijk resultaten poll: De reden dat ik eruit gestuurd wordt is
Grote mond 1 6.25%
Niet luisteren(dus teveel praten) 4 25.00%
Huiswerk niet af 3 18.75%
Anders, 8 50.00%
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2007, 15:47
FLUBBER
FLUBBER is offline
Worden jullie er vaak uitgestuurd, of juist net niet?
&als je eruit gestuurd wordt, waarom dan?
Heb je een grote mond, praat je door de docent heen, je huiswerk niet af, of iets anders?
& wat voor straf krijg je daarvoor.
Ik ben er wel benieuwd naar!

Laatst gewijzigd op 04-11-2007 om 16:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2007, 15:59
FLUBBER
FLUBBER is offline
Ikzelf ben er weleens uitgestuurd omdat ik zat te drinken in de klas en omdat ik de discussie met een docent aanging. Niet zo slim dus, en natuurlijk ook een paar X (10)voor het niet af hebben van mijn huiswerk. Bij ons is nakomen de straf die je krijgt voor eruitgestuurd worden. En ik moest voor die discussie een opstel schrijven.

Laatst gewijzigd op 04-11-2007 om 16:05.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 18:26
***ailá***
***ailá*** is offline
bij mij zijn alle opties in ongeveer gelijke mate voorgekomen. (niet dat ik er veel uitgestuurd werd, alleen in mn laatste jaar)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 19:21
Qwen
Qwen is offline
Ben er nooit echt uitgestuurd. Wel hanteren veel docenten de regel dat als een leerling zijn of haar huiswerk niet gemaakt heeft, hij/zij in de mediatheek zelfstandig het betreffende huiswerk moet maken (tijdens dat uur). De straf is dan volgens de docent "het missen van de uitleg", lol.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 19:35
Ieke
Ieke is offline
Ik ben er maar 1 keer soort van uitgestuurd. We hadden een tussenuur en dan moest je verplicht in een soort van zaal zitten en dat werd bijgehouden. Je had er een stiltestuk waar ik nooit ging zitten, ik ging altijd in de gene zitten waar je mocht kletsen enzo, soms werd er zelfs gekaart.
Ik had toen met een groepje vriendinnen de slappe lach en de docent die erbij zat stuurde me eruit. Onterecht, je mocht er gewoon praten en lachen en we waren nu ook weer niet zo storend dat het irritant was. De andere toezichthouder die erbij zat vond het ook vaag. Ik kreeg dus ook geen straf bij de begleider.
Oud 04-11-2007, 20:26
Verwijderd
Ik ben er in mijn zes jaren op de middelbare school nooit uitgestuurd, tenzij een "oranje kaart" halen (één keer) vanwege niet gemaakt huiswerk telt als eruit gestuurd worden. Ik heb één keer moeten nablijven omdat ik meeliep met een paar mensen die suikerklontjes stolen van de kantine.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 20:31
Leeghoofd
Leeghoofd is offline
Tijdens mijn middelbare school periode ben ik er dusdanig vaak uitgstuurd dat ik het niet eens meer bij kon houden voor welke redenen allemaal.

Eentje weet ik nog wel. Ik zat met een vriendin te eten in de les. We werden er toen uigestuurd omdat... quote: "het is hier geen mc Donalds"
Oud 04-11-2007, 21:38
Verwijderd
Ik ben er nooit uitgestuurd, ik heb nog nooit een conflictformulier in gevuld gelukkig. Mijn broertje is er een keer uitgestuurd omdat hij een meisje krentebol noemde, absurd gewoon
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:42
marrel
marrel is offline
Ben er 1 keer uit gestuurd omdat ik samen met een vriendin ruzie had met een andere en die leraar vond dat niet kunnen Ow en een keer omdat ik uitleg over m'n rekenmachine vroeg aan m'n achterbuurman (nadat ik er eerst mee had zitten tekenen dus hij dacht dat ik dat weer deed )
Oud 04-11-2007, 23:42
Evil-milkshake
Evil-milkshake is offline
Ik werd er vaak uitgestuurd omdat ik veel te laat was (soms kwam ik iets van 40 minuten te laat, omdat ik zo een verslaapkop ben) en omdat ik best vaak de slappe lach kreeg, wat dus nergens op slaat dat je er uitgestuurd wordt als je de slappe lach hebt!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 12:08
Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Ik ben er in mijn zes jaren op de middelbare school nooit uitgestuurd, tenzij een "oranje kaart" halen (één keer) vanwege niet gemaakt huiswerk telt als eruit gestuurd worden. Ik heb één keer moeten nablijven omdat ik meeliep met een paar mensen die suikerklontjes stolen van de kantine.
ROFL
Oud 05-11-2007, 13:24
Lilium
Lilium is offline
Ik ben er in 6 jaar op school nooit uitgestuurd.
Oud 05-11-2007, 14:20
Verwijderd
ik ben er in 6 jaar nog nooit uit gestuurd eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 16:03
Verwijderd
ik werd er standaard uitgesmeten bij duits want ik maakte mn huiswerk amper en als ik dat wel had gedaan verzonnen ze wel een andere reden om me eruit te gooien, ik praatte altijd te veel, of ik maakte geen hw of ik sliep of ik kwam te laat, erg jammerlijk allemaal
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 17:27
Sanctus
Sanctus is offline
Citaat:
STALEN, meneer spellingskoning de eerste.
Oud 05-11-2007, 17:29
Verwijderd
Citaat:
spuit 11
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 18:45
T_ID
T_ID is offline
Een keer of twintig vanwege huiswerk niet af hebben of niet goed opletten bij maatschappijleer. Maar goed, die man stuurde je er al uit vanwege slecht huiswerk als je de definitie van een vakbond (ruim twintig woorden) enigsinds fout schreef.

Van een klas van 31 man bleef dan ook in de regel slechts een stuk of 4-5 over bij zijn lessen. Desondanks met maar 7 gevolgde lessen, wat geloof ik een kwart van het totaal is, het vak met een 8,3 op de eindlijst afgesloten aan het eind van het jaar.

Ja, en een keer bij wiskunde omdat mijn maag overhoop lag. Ik was ziek naar school gegaan omdat ik nog gewoon kon lopen en het gevoel kon onderdrukken. Zwaar misselijk in de klas, maar goed. Buigt de docent zich tussen jou en buurman, draai je je hoofd om nog een vraag te stellen als ze met je buurman klaar is, en vervolgens gaat er binnenin iets mis waardoor je in plaats van iets te zeggen een enorme boer in het oor van de docente laat. Daar was weinig meer aan te redden of uit te leggen.
Oud 05-11-2007, 20:25
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Toch wel duidelijk dat sommige Bèta-nerdjes moeite hebben met de Nederlandse taal.
Oud 05-11-2007, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Toch wel duidelijk dat sommige Bèta-nerdjes moeite hebben met de Nederlandse taal.
Ja, uit het feit dat de forumers over elkaar heen rollen om Reuters te bellen zodra ik één fout maak, blijkt al dat ik enorm veel moeite heb met de Nederlandse taal.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 21:33
PV
PV is offline
Ik ben ooit een keer eruit gestuurd omdat ik iemand uitschold, en een keer omdat ik te laat kwam.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 22:25
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ja, uit het feit dat de forumers over elkaar heen rollen om Reuters te bellen zodra ik één fout maak, blijkt al dat ik enorm veel moeite heb met de Nederlandse taal.
Gelukkig is fouten maken menschelijk
Oud 05-11-2007, 23:00
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
En niet alleen met de Nederlandse taal...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 23:45
Vice
Vice is offline
In die vier jaren dat ik op school heb gezeten, ben ik er nog nooit uitgestuurd. Wel moest ik twee keer nablijven omdat ik die ene keer mijn huiswerk vergeten was en de andere keer een docent dacht dat ik één van de zes was die een propje tijdens de les had gegooid.
Oud 06-11-2007, 11:36
Nona
Nona is offline
Citaat:
*knip* Ja, en een keer bij wiskunde omdat *verhaal en knip*
OMG

Ik ben nooit de klas uit gestuurd. Wat betreft Duits in de derde klas vond ik dat nog wel verwonderlijk, want ik zette regelmatig een grote bek op. Nou ja, het was ook een dom mens, misschien dat ze mijn sarcasme niet meekreeg ofzo...
Ik heb in totaal één keer in het nablijf-lokaal gezeten, dat was om een gemist proefwerk in te halen.
Oud 06-11-2007, 11:48
Verwijderd
Ik ben er ook nog nooit uitgestuurd op de middelbare school. Gelukkig compenseren mijn lieflijke broertje en zusje ruimschoots voor me.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2007, 12:20
Magican
Magican is offline
Twee keer.

Een keer omdat de leraar in een NSB bui was en voor een hele groep van zijn leerlingen die aan kwam lopen omdat de les begon de deur sloot. Met een sadistische grijns natuurlijk, terwijl hij zei:'Te laat, is te laat'. We waren vier seconden te laat.

Een andere keer omdat we na gym Nederlands hadden. Toen had ik honger en liep ik al etende het lokaal in, wat niet mocht. Toen zei ik:'Ok' en ging mijn boeken uit mijn tas haalde, terwijl ik één hap van mn brood nam. Toen ging die man door het lint en stuurde mij, en 2 andere meisjes eruit, waarvan er 1 moest huilen.
Oud 07-11-2007, 17:55
Roosje
Roosje is offline
Twee keer bij aardrijskunde in de tweede omdat ik een grote bek had tegen mijn leraar. De ene keer ben ik spelletjes op mijn telefoon gaan zitten spelen op de gang, de andere keer heb ik dertig strafregels moeten schrijven. Maar ik had ze opgefleurd met allemaal kleurtjes en bloemetjes en zo dus het was best leuk. En ik vond die leraar eigenlijk ook wel leuk.
Oud 07-11-2007, 21:44
unkki
unkki is offline
Ik werd er regelmatig uitgestuurd omdat ik de leraren psychologisch deed kwellen, nu niet meer. Nu ben ik lief.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten