Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2003, 18:49
SuperSanne
SuperSanne is offline
Heb griep, en kan echt niets binnenhouden! Er zijn momenten dat ik me wat beter voelde (en dus meteen razende honger heb omdat ik de hele ochtend niets had gegeten) en wat at, maar dan werd ik al snel weer misselijk en kwam alles eruit. Zelfs crackers houd ik niet meer binnen en vanacht krijg ik waarschijnlijk weer honger en doe ik dus geen oog dicht. Weet er iemand een oplossing voor dit bijzonder irritante probleem? Ik word onderhand een tikkeltje wanhopig

jeej! nieuwe smilie!!!
Oud 12-09-2003, 18:52
SHIIIIIIT
SHIIIIIIT is offline
ja... simpel!

Zetpillen halen bij de dokter en je bent binnen een uur weer helemaal beter... en pilletjes om je buik rustiger te maken... anders doe je geen oog dicht geloof mij .. ik had het vorige week.

JAM lekker buikpijn snachts!! ;-)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 19:08
Verwijderd
's nacht wat eten als je honger krijgt en hopen dat je het dan binnen houdt? Echinea Force helpt vaak wel goed tegen verkoudheid en griep (het verhoogt je weerstand). Verder helpt Nisyleen volgens mij ook tegen griep... Zijn zat (homeopatische) middeltjes voor, die vaak goed helpen. En gewoon uitzieken, je lichaam is niet voor niks ziek, geef het de rust ed die het nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 19:15
Ieke
Ieke is offline
Het is niet zo erg om een pposje niets te eten, als je maar voldoende drinkt. Dat is echt veel belangrijker, door de koorts ect droog je veel sneller uit.
Soms is het beter om dan even niets te eten en het gewoon op drinken en boillion te houden. Boilion is erg goed, het is wat zout en het helpt wel een beetje tegen het hongergevoel.
Voorzichtig weer beginnen met eten en dan wat je lekker vind. Fruit is vooral erg goed en crackers/ beschuit ook.
En vooral rust nemen!
Beterschap
Oud 12-09-2003, 19:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Antigrippine werkt bij mij goed tegen griep, dat is gewoon een sterke pijnstiller met vitamine C. Verder moet je gewoon niet eten als je geen trek hebt. Begin verder met lichtverteerbare dingen zoals crackers, beschuit, fruit, matzes.

Beterschap iig!
Oud 12-09-2003, 19:42
doggie
doggie is offline
genoeg tips denk om je weer wat beter te voelen!!

beterschap meissie!! en snel weer beter worden he!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten