Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
kheb em gekocht zaterdag
ik vind em iig beter dan Puritanical Euphoric Misanthropia, op dit album is de afwisseling wat beter en et bombastische klassieke geluid wat in sommige nummers is verwerkt klinken STUKKEN beter (niet gek ook als et in is gespeeld door een compleet orkest) Progenies of the Great Apocalypse is echt een geweldig nummer, de cleane zang van Vortex klinkt te goed
|
hun vorige cd was zo ontzettend slecht, dat dit eigenlijk niet slechter kan, dat zou een reden zijn om de cd eens te downloaden.
maar nou denk ik weer aan die ranzige flikker shagrat in zn leren rokje, dat downloaden gaat dus niet gebeuren.
|
Hmm de commercie rond dimmu schijnt hier belangrijker te zijn dan de muziek. Naja bij mij is het ook meestal zo wanneer een band te commercieel wordt ik er geen flikker meer aan vind (cradle etc). Maar dimmu maakt naar mijn idee gewoon geweldige muziek dus zal me hier het commerciële aspect niet echt veel boeien, hoewel ik daardoor nou misschien niet direct in een shirt van ze zou gaan lopen...
|
Verwijderd
|
Ik moet 'm nog steeds binnenkrijgen; heb er nog geen track van gehoord. Maar ik wacht geduldig op mijn bestelde box-versie
![]() En al die roffe jongens die een harde plasser krijgen door te mauwen dat DB commercieël is; blijf dan gewoon lekker naar Nilfisk-bandjes luisteren met hele elitaire oplages van 300 stuks per album. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat zijn uw laatste aankopen/gefikte cd's 86dagreed | 130 | 13-09-2005 15:53 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
top 100 metalalbums 2003 NeuroticFantasy | 29 | 30-01-2004 10:46 | |
Muziek |
Definitieve jaarlijsten 2003 86dagreed | 79 | 02-01-2004 13:54 | |
Muziek |
jaarlijsten 2003 Master of Puppets | 81 | 26-12-2003 14:33 | |
Muziek |
favoriete albums 2003 Silent Enigma | 99 | 12-10-2003 15:40 |