Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2003, 19:19
nienna elensar
nienna elensar is offline
We moeten voor tekenen een opdr. doen waar je veel gebruik moet maken van arceren en licht/donkere delen. Heeft iemand een leuk idee of is dit een te vage beschrijving van de opdracht?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2003, 19:28
Verwijderd
'k vind het wel een beetje een vage opdracht id...maar misschien kun je iets met dag/nacht doen ofzo? Of met een klein kind (lichte kleuren) en een eng iets onder het bed (donkere kleuren) ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 18:52
kate_temp
kate_temp is offline
Hey HEy, ik heb die opdracht al eens gedaan. Ik had toen een plaatje uit een tijdschrift van 2 personen (gezichten, naast elkaar) Als je goed kijkt op zo'n plaatje zie je dat sommige delen net iets lichter zijn of juist donkerder dan andere delen. Overdrijf dit goed op je opdracht!! Wat je ook kunt doen is een foto maken (vanaf een mooie plaats) van de lucht! Als je een mooie avond hebt, heb je de kans dat daar heel veel verschillende donkere kleuren en lichtere gedeeltes in voorkomen! Probeer maar! En denk niet te snel dat het mislukt is of dat je het niet kan! Want iedereen kan tekenen, je moet het alleen ff doorhebben!!!!!!
Oud 01-09-2003, 20:08
nienna elensar
nienna elensar is offline
eeej, super bedankt voor deze reacties. Ik loop al een paar dagen met veelste moeilijke ideeën in m'n hoofd, maar ik denk dat ik hier wel wat mee kan! Dat idee met dat kind vind ik wel heel leuk, en ik kan idd wel een paar foto's gaan maken (rolletje moet toch vol...vakantiefoto's
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 10:15
alpha
alpha is offline
Als je bijvoorbeeld de huid van een dier maakt, moet je ook erg veel gebruik maken van licht/donker en arceren. Bijvoorbeeld een fantasiebeest met de huid van een olifant, tijger, schildpad ed. Zou mijn leraar een goed voorbeeld hebben gevonden, moesten wij namelijk ook eens in de 3e doen met oost-indische inkt.
Oud 03-09-2003, 17:55
Balance
Balance is offline
teken een gezicht na waarbij de ene kant echt fel wordt verlicht door een lamp, waardoor de andere helft van het gezicht compleet in schaduw verandert.
Oud 14-09-2003, 20:37
Fearless
Fearless is offline
zonsondergang ( in zee..) ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten