Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
of een vermoeden waarom het er nou niet instaat, hé , anders ga je onderzoek verrichten naar het feit waarom iedereen wel snapt wat een kontsert is... ookal staat het niet in je dikke vette van Dale... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kortom: oepsie ![]() |
![]() |
|
Zoals al gezegd spelen bands op festivals zo ongeveer tussen de 30 en 60 minuten. Een voorprogramma duurt ongeveer ook zo lang.
Hoofdacts.. 2 uur is gemiddeld, er zijn wel uitschieters bij.. (3 uur Santana in 1998 ofzo)
||
Citaat:
maar ook naar band als Tool die 2.5 uur speelde in013 (zonder voorprog). het ligt natuurlijk aan de band en publiek. Hoe lang kan een band boeien (te maken met de muziek die ze maken) en hoe lang trekt het publiek het (te maken met interesse voor de band, o.a.)
|
Ga dan zitten
![]() Maja gemiddeld duurt een concert een uurtje.. Tenminste een beetje redelijk concert.. Die van een half uur kunnen soms ook echt vet zijn, omdat ze lekker energiek zijn enzo.. Dan moet het ook niet langer dan een halfuurtje duren vind ik dan..
||
Citaat:
||
Citaat:
2.5 uur? dan was jij bij een andere show geloof ik... ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ah well, als er echt geen voorprogramma is duurt het echt geen 2,5 uur lijkt me.
|
|