hejhej ik doe mee aan de voorrondes van de sga (sena gitaar awards) alleen.. ik heb een probleem. Mijn gitaarleraar is er een tijd niet (ziek ofzo) en hij zou me helpen met een stuk om te spelen.. maar omdat hij er nu niet is weet ik zo dus niks om te spelen ik kan wel akkoorden spelen ofzo maar is ook zo afgezaagd.. Heeft er iemand een idee?? of op welke site ik mooie stukken kan vinden?? (Liefst geen akkoorden)
Als het een wedstrijd is waar geen onderscheid wordt gemaakt in hoe lang je al speelt, ben ik ook bang dat je niet ver komt...je moet toch echt zelf een beetje wat kunnen bedenken is mijn idee. Maar ik denk dat Wouszer nog niet eens zo'n gek plan heeft...een uitdaging is nooit weg natuurlijk
MisZ-M- schreef op 29-09-2003 @ 21:08: hejhej ik doe mee aan de voorrondes van de sga (sena gitaar awards) alleen.. ik heb een probleem. Mijn gitaarleraar is er een tijd niet (ziek ofzo) en hij zou me helpen met een stuk om te spelen.. maar omdat hij er nu niet is weet ik zo dus niks om te spelen ik kan wel akkoorden spelen ofzo maar is ook zo afgezaagd.. Heeft er iemand een idee?? of op welke site ik mooie stukken kan vinden?? (Liefst geen akkoorden)
gelukkig ben je niet gespeend van enig vertrouwen in jezelf.
Kijk, ik kan wel vanalles verzinnen, en ik kan het ook spelen ,maar ik wil echt iets bijzonders daarom hebk met mn leraar een nummer geschreven... <ben trouwens geen amateur, speel al ruim 8 jaar en heb al zwaar vaak aan wedstrijden/talentenjachten/optredens meegedaan>