Advertentie | |
|
![]() |
|
heb een paar nummers van vloeistof gehoord, niet helemaal...dus kan er idd niet over oordelen of die beter is...
waarom weinig nederhop; ik vind engels gewoon mooier klinken.....en ik versta t toch bijna net zo makkelijk...nederlands vind ik niet echt een mooie taal...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
ja maar het heeft bij mij niet met de beats te maken, die kunnen makkelijk net zo goed zijn als amerikaanse zeg maar....ook niet met het niveau van rappen, kan ook net zo goed zijn....
alleen ik vind de taal gewoon minder klinken.... maar ik vind sommige dingen ook wel heel goed hoor, maar niet zo dat ik er een album van zou kopen....
||
![]() |
Citaat:
Luister online.
||
Citaat:
![]() tis erg rauwe hip hop... check nummers als einstein en now it's on enzo (en psycho bitch)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
Vond vroeger die nederlandse shit maar niet zoveel bijzonders,niet slecht maar gewoon het stond me niet zo aan
tot ik opgezwolle hoorde met hun album spuugdingen op de mic en daarna bij de grote prijs zag..DAMN en nu dan Vloeistof tja gewoon te dope Rat
|
Is het niet 'cool' om osdorp te zeggen?
'Geendagsvlieg' en 'Afslag Osdorp' zijn toch echt vrij geniale hip hop albums die heel wat paden hebben platgemaakt voor de latere hip hop-acts. 't hof van commerce en ABN vind ik echt 3 keer niets. doet me niets. Osdorp klinkt ook heel 'echt'
||
Citaat:
Het zijn inderdaad goede albums, maar ik vind eigenlijk dat hiphop in nederland sinds die tijd gegroeid is. Op die platgemaakte paden worden ze nu links en rechts ingehaald door betere acts, maar dat is slechts mijn mening. Vind jij Def P echt zo'n goeie rapper?
||
Citaat:
||
Citaat:
ja dat vind ik dus ook... maar voor de rest vind ik nederhop nog steeds niet zo boeiend...
|
Raymzter - Rayalistisch
shit zeg, waarom wordt deze gast toch altijd zo onderschat, ik vind 'm zelfs nog beter dan die van opgezwolle, terwijl opgezwolle ook echt dope is.. ![]() en binnenlandse funk natuurlijk.. ![]()
|
De Onderhonden vind ik altijd wel cool om te horen, maar verder luister ik nooit echt die nederlandse hiphop. En Opgezwollen is ook wel okee. En Extince en Osdorp ook wel redelijk.
En die NAG shit is gewoon zoooooooo slecht, waaaaaaat zijn die gasten errug. Teriiiing hehe dsfhdfjkdfjdkdsjdrivin me crazy. Me vriend en wat vrienden hadden eens station hoeren (shit kom op nou) en uhm nog zon neppe track gedownload. Hahah echt SLEEEEECHT.
||
Citaat:
Maar hij kan boeiend en informerend rappen, hij laat je nadenken en stimuleert ook. dat vind ik knap
||
Citaat:
Rat
|
Verwijderd
|
Op http://3voor12.vpro.nl/3voor12/index.jsp is bij de luisterpaal het album van opgezwolle te luisteren. Ik vind 't wel goed hoorbaar.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat is een gewone mc die overal wel opduikt en zn ding doet maar hij is echt vreselijk, vreselijk en vreselijk goed hoor. Maar waarschijnlijk bedoel je iemand anders. Daarmee illustreer ik ook meteen het probleem van Hiphop in Belgie, veel te weinig goeie producers, hoop talent hier maar niemand heeft de middelen om door te breken. En reactie op een post van hierboven ergens: ABN is idd 3x niks, hoewel het laatste album (kanonnevlees) niet slecht is maar weinig met hiphop te doen heeft.
|
![]() |
|
|