Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2003, 12:26
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Heej allemaal,

Mijn eerste echte vriendje, en ik zijn nu ongeveer een half jaar uit elkaar, we hebben nog vrij veel contact, omdat zijn zus ook een goede vriendin van me is enzo.
Maar goed hem was ik helemaal vergeten en beschouwde ik als een vriend, ik had m al een maand ongeveer niet gezien omdat ik op vakantie was geweest, daar heb ik zelfs een ander vriendje gehad, dus dacht dat ik echt niets meer voor mn ex voelde.
Tot gisteravond, we hadden elkaar dus al redelijk lang niet gezien, en we hadden dus afgesproken om samen naar de bios te gaan.
Meteen toen ik hem zag, ging er weer iets door me heen, ik kan het niet echt omschrijven maar je kent dat gevoel vast wel..In de bios was het ook onwijs gezellig, we hebben niet gezoend ofzo, maar ik geloof dat er toch echt van beide kanten wel wat was..

Wat moet ik nu in doen?!! Hellup! Misschien is het wel een bevlieging, misschien voelt hij wel helemaal niks meer voor mij ( hoe kom ik daarachter? blauwtje lopen bij je ex lijkt me niet zo geslaagd ) Ik zit echt met een hele hoop vragen en ben vrij confused...

Mijn vraag dus, heeft er iemand ervaring mee? Terug bij je ex, weer verliefd op je ex, denken dat je verliefd op je ex bent, een gevoel houden wat nooit helemaal weg zal gaan..enz..

Liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2003, 12:58
pyres74
pyres74 is offline
het is niet raar dat je nog gevoelens hebt voor je eerste echte vriendje. ik bedoel: dat is toch speciaal op wat voor een manier dan ook.

ik ben nu ook terug bij mn ex. anderhalf jaar (das niet niks) ging het heel erg goed maar toen kwamen er heel veel spanningen en daardoor ging het dus uiteindelijk fout. we weten wat we aan elkaar hebben en we kennen elkaar door en door en we kwamen tot de conclusie (ok ik kwam tot de conclusie en heb hem overtuigd) dat we elkaar niet meer los kunnen laten. vriendschap was heel moeilijk omdat we zo'n sterke band hadden nog steeds na al die tijd (waren anderhalve maand uitelkaar, klinkt kort maar ik vond het zo ontieglijk lang duren).

het "nog een keer proberen" kan dus heel erg goed gaan. mijn vriend en ik praten nu ook veel meer en hebben het vaak over hoe het was en hoe het nu is. natuurlijk heb je nog steeds wel problemen maar die kun je nu beter oplossen omdat je elkaar beter kent.

een relatie met je ex kan ook heel fout gaan.
ik denk zelf dat je niet verliefd bent op je ex maar dat je wel speciale gevoelens voor hem hebt. als ik jou was zou ik nog een paar keer (gewoon als vrienden) met elkaar afspreken om dat gevoel vast te stellen.

maar jullie gingen samen immers naar de film zonder verder iemand erbij. dat is al een bevestiging dat hij ook nog wat voor je voelt.

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 13:00.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:12
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Mooi om jouw verhaal te lezen, ik herken er wel veel dingen in nl. We kennen elkaar ook gewoon door en door, gister zat ik naast om in de bios, en dan voel en hoor ik gewoon z'n adem, terwijl ik van andere mensen echt niet weet hoe ze ademen, weet ik dat van hem gewoon nog steeds. Ook weet ik nog steeds wat hij denkt of voelt, behalve nu dus, ik weet echt bijna zeker dat er bij hem ook (weer) iets was gister, maar zeker weten doe ik dit niet, ook weet ik niet zeker wat ik nu precies voel, we hebben toen we uit elkaar zijn gegaan nl. best veel ruzies gehad, maar dat is het hem nou net, met niemand kan ik zo ruzie maken als met hem, maar ook met niemand kan ik zo goed opschieten als met hem..haha ja ik weet t, beetje haat-liefde verhouding

Maar goed, ik ga volgende week weer iets met hem (en onze gezamenlijke vriendengroep) doen, dus dan zien we wel verder, maar als ik hem echt leuk vind, hoe ga ik dat dan aanpakken, wil echt geen blauwtje lopen bij mn ex! haha

liefs
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:57
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Sannepanne schreef op 21-09-2003 @ 14:12:
Mooi om jouw verhaal te lezen, ik herken er wel veel dingen in nl. We kennen elkaar ook gewoon door en door, gister zat ik naast om in de bios, en dan voel en hoor ik gewoon z'n adem, terwijl ik van andere mensen echt niet weet hoe ze ademen, weet ik dat van hem gewoon nog steeds. Ook weet ik nog steeds wat hij denkt of voelt, behalve nu dus, ik weet echt bijna zeker dat er bij hem ook (weer) iets was gister, maar zeker weten doe ik dit niet, ook weet ik niet zeker wat ik nu precies voel, we hebben toen we uit elkaar zijn gegaan nl. best veel ruzies gehad, maar dat is het hem nou net, met niemand kan ik zo ruzie maken als met hem, maar ook met niemand kan ik zo goed opschieten als met hem..haha ja ik weet t, beetje haat-liefde verhouding

Maar goed, ik ga volgende week weer iets met hem (en onze gezamenlijke vriendengroep) doen, dus dan zien we wel verder, maar als ik hem echt leuk vind, hoe ga ik dat dan aanpakken, wil echt geen blauwtje lopen bij mn ex! haha

liefs
als ik dit zo lees, dan hebben we een band wat betreft dit onderwerp. ik voelde me dan nog net iets depressiever in mn vrijgezelle periode.
ik denk dat het bij jou ook goed gaat komen mits je ex natuurlijk dezelfde inspanning doet voor de relatie. je moet beide dezelfde doelen stellen nl; een goede relatie

komt wel goed
blijven hopen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 14:09
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
heej, nou fijn dat jij er helemaal ingelooft! we zullen wel zien hoe het loopt..what's meant to be...he!

maar dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 14:26
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Sannepanne schreef op 21-09-2003 @ 15:09:
heej, nou fijn dat jij er helemaal ingelooft! we zullen wel zien hoe het loopt..what's meant to be...he!

maar dankjewel!
wel ff laten weten hoe het ging
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:00
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
haha okee! maar dat kan wel ff duren hoor, hij zit nl. door de week ruim vierhonderd km. bij me vandaan, dus zie 'm alleen in het weekend...maar je hoort t nog wel!

doei!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten