Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, tenzij Microsoft stiekem toch SMP-achtige supporpt (misschien alleen voor HTT?) in WinXP Home heeft gestopt d.m.v. SP1.
Aangezien Microsoft en Intel ("WinTel") billemaatjes zijn, zal me dat niets verbazen. FSB snelheid (200MHz overigens) heeft verder niets met technieken als HTT te maken, maar met de communicatie tussen processor en Northbridge, wat sterk de geheugenbandbreedte bepaalt en de communicatie met de southbridge.
Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 11:24. |
![]() |
||
Citaat:
(maarja, ik ben dan ook iemand die nooit zo van consumentenversies houdt, van wat dan ook)
|
Dat neemt niet weg dat veel mensen die gewacht hebben op de volgende Windows versie vreselijk teleurgesteld werden. Ze dachten eindelijk dat ze van de crashes en andere problemen af waren, terwijl Windows ME het juist erger maakte.
Microsoft had Windows 2000 als opvolger van Windows 98 moeten positioneren en Windows ME nooit uit moeten brengen. Dit geven ze zelf ook min of meer toe, maar zijn nu op de goede weg met de NT-familie en de ter dood veroordeling van de Win9x-familie (waar al geen support meer op wordt gegeven). Maar is wel erg offtopic enzo. ![]()
|
Dat waren dus van die mensen die niet fatsoenlijk met win98se om konden gaan blijkbaar.. Bij mij crashte het nooit. Mja, ik zat dan ook altijd te hakken in de registry..
De conclusie kan dus waarschijnlijk zijn: HTT is net zoiets als MMX, als je software het niet ondersteunt heb je er geen flikker aan, en wordt het misschien wel trager..
|||
Citaat:
Bij sommige mensen werkte Win98 inderdaad vrij oke, bij anderen een ramp, ook na een verse installatie (iets wat je met win98 sowieso elke maand moet doen). Win98 heeft een verotte architectuur, en een héél andere filosofie dan de WinNT-familie. Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Complete PC] Dell ythguaN | 43 | 03-08-2004 19:52 | |
Software & Hardware |