Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien vinden ze het onzin, maar misschien reageren
ze wel hartstikke goed... Ik weet niet hoe de band met je ouders is, en misschien zullen ze wel schrikken ed, maar ik denk/hoop dat ze juist blij zijn dat je het vertelt, en je evt kunnen helpen... (dmv rekening houden ed) Je weet niet hoe ze reageren, maar je moet niet bij voorbaat van het negatieve uitgaan. ![]() Kan je niet voordat je met je moeder gaat praten goed bij jezelf nagaan wat en hoe je precies wilt vertellen? Schrijf het desnoods op, dan heb je er een beetje zicht over.
|
*update* sorry als ik irri ben...
![]() Ik heb met mijn moeder gepraat, die nam het allemaal heel goed op. Ze zei dat als ik er echt mee zat ik gewoon naar de huisarts moest bellen, dan kon die me doorverwijzen. Ze kon zelf ook meepraten over die angst voor menigten, ze had het zelf ook gehad. Maar hoe ze ervan af was gekomen kon ze niet uitleggen. Het luchtte wel op dat ze dat zo goed begreep. Dus nu voor dinsdag ofzo maar een afspraak maken, en dan afwachten...
||
Citaat:
![]() zal wel lukken. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
aha.
Ik ben dus bij decaan geweest en niet bij huisarts, maar ik hoefde eigenlijk bijna niks uit te leggen (beetje maf ![]() Intake gesprek lijkt me lastiger, ze zouden me bellen voor een afspraak. Succes alvast voor dinsdag.
|
*update*
Ik ben zonet naar de huisarts geweest, het ging heel goed. Ik ben eerst begonnen over iets anders (heb een zwaardere pil nodig ![]() Nadat ik zo ongeveer alles in grote lijnen verteld had heeft hij voorgesteld me naar het Riagg te sturen. Er is nu dus een formulier naar het Riagg onderweg, over een paar weken ofzo word ik uitgenodigd voor een intake-gesprek. ![]() Tjee, ik ben wel opgelucht hoor.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
herftdepressie IK HAAT HET metalhead1990 | 29 | 11-11-2012 09:53 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #158 darkfairy | 487 | 25-10-2010 21:43 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #13 Nijn* | 500 | 26-10-2004 15:59 | |
Psychologie |
Voel me kut EenPim | 10 | 13-11-2003 15:49 | |
Psychologie |
nergens last van hebben - zelfmedelijden en melacholiek Ninnoc | 11 | 03-10-2003 20:48 | |
Lifestyle |
Zwolle-after-meeting-meeting Jules | 191 | 14-11-2002 22:35 |