Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou kben wel ziek geweest van verliefdheid, maar niet echt dat ik het niet meer leuk vond. Ik vind het een vreselijk lekker gevoel. Ik heb het nu nog steeds, als ik alleen al aan hem denk ![]() Waar ik alleen ziek van wordt, is de angst die ik heb om hem kwijt te raken.. ![]() Citaat:
![]() En dan kan ik niet slapen .. Maar dat vind ik dan niet erg ![]() En heel erg dromen, wat bedoel je daar mee? Ik droom heel erg veel over hem, dat wel ![]() |
![]() |
|
Er schiet me nu maar 1 keer te binnen dat ik echt lichamelijk gewoon ziek was ervan, dat was toen het uit ging met mijn laatste vriendje. Dat vond ik zo erg dat ik echt twee dagen in bed heb gelegen met koppijn en een misselijk gevoel
![]() En ja dat je niet kan slapen van verliefdheid komt ook wel voor... maar dat hoeft niet altijd op een negatieve manier te zijn ![]()
|
![]() |
Ja ben wel eens "lichamelijk" ziek geweest van verliefdheid, je kan zo gestrest raken van alleen maar diegene, hij/zij dwaalt de hele dag door je hoofd, je kan aan niks anders denken zelfs slapen en eten lukt niet meer en het effect van dat is natuurlijk dat je fisiek ziek word. Dus dat is op zich erg normaal...
|
![]() |
|
![]() |
Ennnn by the way....
mijn beste vriendin is erg depressief geweest van een relatie....hij had echt de controle over haar gedachten. Alles wat ze deed, alles wat hij deed, het was echt eng......Toen het slechter ging en uiteindelijk uitging omdat haar ouders er niet meer tegen konden is ze erg depressief geworden.......ik heb zelfs een heledag met dr in het ziekenhuis gezeten omdat ze zelfmoord heeft geprobeerd te plegen........ze wilde niet meer leven, ze wilde geen probleem meer zijn.......ze wilde al haar innnerlijke pijn stoppen.....was echt ENG! Dus je kan wel degelijk ziek worden van verliefdheid......noujah, misschien was dit wel geobsedeert zijn......KIJK UIT! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Vandaag was ik weer ergens waar hij ook was en ik was al ontzettend nerveus en gespannen, en opeens werd ik zó ontzettend misselijk.. alsof ik ieder moment kon gaan overgeven ![]() ![]() ![]() [edit: ik droom ook de hele tijd dat hij dood gaat, of gaat trouwen met iemand anders dan ik.. echt niej leuk ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 22:53. |
![]() |
|
![]() |
Ziek van liefdesverdriet wel!!! Maagpijn, hoofdpijn, niet kunnen slapen en eten, alleen maar huilen en kotsen enz... Heel vervelend!
![]() ![]() Ziek van verliefdheid? Uhm, ja, maar niet op een vervelende manier. Als ik echt verliefd ben kan ik niet slapen, niet eten, me niet concentreren en heb steeds een vaag gevoel in mijn buik. Ik functioneer op zo'n moment (en zeker in het begin) niet echt normaal! ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit had ik de afgelopen week ook, en het was nog niet eens uit ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Haha, ik zei gister nog tegen Sander dat ik verslaafd ben aan hem en aan het gevoel dat hij me geeft! ![]() |
![]() |
|
Hoi,
Ja ben nu echt ziek.. eigenlijk word ik er knettergek van.. en ik kan er niet zoveel aan doen.. heb hem nu al 6 dagen niet gesproken en ik word geeekkkk.... Oke.. gaat wel weer over hoor ![]() Kus
|
umm, ik kan niet wakker zijn en dromen tegelijk hoor
![]() ehh ghehe, dagdromen wel.. kheb tegenwoordig dat ik jank als mn vriend weg gaat met zn trein (hij woont ver weg) maar dat is ook omdat ik niet tegen alleen zijn kan en dan krijg ik een nog eenzamer gevoel.. ![]()
Laatst gewijzigd op 19-04-2002 om 19:19. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen? #2 Axel11 | 99 | 24-06-2012 11:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlands zorg- en pensioenstelsel Mark52 | 60 | 22-06-2012 14:25 | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 |