Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
euhmm, ik denk iets van 30 mensen.. Heel drukke klas, veel 'grappenmakers' Wel gezellige klas met bijna alleen maar jongens.. In totaal hoogstens 4 meisjes in de klas en degene die er dan zijn zijn allemaal trutjes op 1tje na.. Een paar nerds maar niemand valt er echt buiten. (hmm ja, ik wel een beetje maar dat is puur door mijn zeer grote afwezigheid)
|
![]() |
|
![]() |
V5, NG/NT
Saai, suf, onaardig, stomme groep. twee/drie (als ik mijzelf en Morwen meetel als Groep, nu Mojx naar een andere school is) kleine groepjes, en een heel grote groep. Nep lachen om elkaar, dat ze het eigenlijk niet grappig vinden. Kinderachtig, roddeltantes, Te aan elkaar gehecht (de meiden) Geen nerds/nerdinnen. Sommigen doen alleen te veel aan hun huiswerk (en nog halen ze net zulke cijfers als ik, terwijl ik niks doe, mja niet altijd hoor, want zij gingen gewoon over en ik bleef eigenlijk zitten, slechts de genade van de leraren hebben mij in V5 geplaatst... ![]() Waren altijd vervelend, nu valt het mee.. misschien omdat veel mensen eind vorig jaar net niet zijn blijven zitten? Geen leuke groep. Allen appart zijn misschien best aardig, maar daar ken ik de meesten na 4 jaar nog niet eens goed genoeg voor. Ga namelijk niet echt met de groep om.
||
Citaat:
![]() Heb wel erg veel meisjes in m'n klas, die nog vrij kinderachtig zijn. En degene die niet op tijd komen.. ben ik ![]()
|
![]() |
|
behoorlijk kinderachtige klas met allemaal van die onvolwassen giegelende meisjes. (die al beginnen te gillen als er een jongen langs loopt, als je begrijpt wat ik bedoel)
Ik kan beter opschieten met de jongens als met de meiden uit mijn klas.
|
5 Vwo
31 leerlingen, ontzettend hechte klas, druk (soms te), allemaal mensen met een grote eigen mening. 7 nerds, die overigens best aardig zijn. 12 voetbal jongens, die redelijk kinderachtig doen soms, maar ook errug bijdehand en lief kunnen zijn. Verder wordt er niet echt veel gestudeerd, mij valt juist op dat de 'oude havo-ers' altijd hun huiswerk keurig af hebben, en actief met de les mee doen. de meiden kunnen ook allemaal wel met elkaar opschieten, toch zijn er wel wat groepjes. ben tevreden ![]()
|
Vorig jaar zat ik in VWO-4, die klas was superdruk... we waren de schrik van de school...
![]() Ik ben blijven zitten en ik zit nu in Havo-4. Deze klas is rustig en wel aardig, maar omdat ik alles al vorig jaar heb gehad verveel ik me nu een beetje, samen met 2 anderen die ook zijn blijven zitten... Dus wij zitten constant te giechelen enzo dat is wel lachen.. ![]() ![]() ![]() ![]() En met nerden bedoelt men mensen die een beetje buiten de ret vallen... dat heet onderscheidt, want dat hebben we in deze wereld... Nerden zijn anders hebben niet zoveel vrienden en vallen (bijna) overal buiten. *zucht*
|||
Citaat:
Citaat:
|
Heb al 3 jaar dezelfde klas.
De meisjes zijn heel ijverig en heel vriendelijk. De jongens zijn wat luier, een paar doen er wel veel aan, maar anderen beginnen pas na 5 weken in een blok te kijken waar ze mee bezig zijn. Wat ik mis in de klas?..... hmz... een mooi meisje ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
6V (alles door elkaar)
Een aantal jongens zijn nogal meelopers, al hebben ze het zelf niet door. Er zijn niet echt veel hardwerkende mensen, maar als we wat moeten doen, dan gebeurt dat dan ook wel. Voor de rest zijn we nogal recalcitrant, vervelend, eigenwijs, eigenzinnig en erg goed in het regelen van dingen. Ik zit zelf in het 'groepje' dat nogal braaf zijn huiswerk maak. Met mn twee vriendinnen zijn wij de braafsten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn klas:
Junks (speed, XTC, stoned op school, dealen..) Heeele stille mensen (groepje meisjes en jongens dat buiten school met elkaar optrekt) Voetbalmensen (die alleen over voetbal en spellen als fifa kunnen praten...) Drukke mensen, adhd, flink irritant maar dat zijn nog de beste die erbij zitten... mzzls ![]() |
![]() |
|
5 vwo: we zijn maar met 16 mensen, 7 jongens.
2 nerds 1 1/2 nerdin (eentje gaat steeds meer op een nerdin lijken). 1 meisje die de afgelopen jaren samen met haar beste vriendin dacht dat ze alles was, maar nu die vriendin in een andere klas zit en zij in mijn klas, waar ongeveer iedereen haar laat weten dat ze niet beter is dan anderen. 1 jongen die op vroeger nogal nerd was en nu met bovengenoemd meisje omgaat en ongeveer der kont kust om ook populair te worden. en verder 10 1/2 mensen die wel ontzettend gezellig zijn. Verder is het vaak op de juiste momenten stil en is iedereen aan het werk, terwijl op andere momenten zo'n beetje iedereen aan het praten is. Verder bijna niet dat de ee zich beter voelt dan de ander, iedereen doet normaal tegen elkaar, niet zo veel geroddel e.d., ![]()
|
mijn klasgenoten (pabo 1) zijn over het algemeen (op enkelen na)
-serieus, wel sociaal -erg modebewust gekleed ![]() -altijd het huiswerk in orde -socialer dan mijn middelbare school, meer ontspannen sfeer onderling.
||
![]() |
Citaat:
en ik pas er ook niet tussen al is er dit jaar iets meer acceptatie en dat is dan 6vwo
|
17 meisjes, 4 jongens
Alle jongens zijn cool aardig slim en gezellig er zijn twee meisjes die alleeeeeeen maar met elkaar omgaan en lachen (heel irritant wie herkend het!?) Van 1 meisje krijg je geeeen hoogte (vaag en ik weet niet wat ik met dr aan moet....) Dan heb een groepje van slimme, best aardige maar ook kinderachtige meisjes. Dan heb je nog 1 meisje dat zichzelf heeeeel erg zielig vind (zelfmoord...depri....gothic-wannabe) En ik behoor tot een groepje van 4 meiden die al heel lang vriendinnen zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|