Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2003, 11:48
Quantes
Quantes is offline
Druk, rustig, gezellig, leuke mensjujhs?

Mijn klas:
rustig
hardwerkend (das ook voor het eerst in 4 jaar)
leuke mnsen
best wel wat ardige leraren
vreemde jongens
2 nerds
3 vrouwelijke nerdinnen
Oud 14-09-2003, 11:52
wissie
wissie is offline
Druk, kinderachtig, veel meisjes, huppeltrutjes, giechelen, propjes gooien, spijbelen, roddelen.

Ik pas er niet bepaald tussen en ik geloof ook niet dat ze mij zo leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 11:55
Verwijderd
Rustig, serieus, wel heel anders dan ik ben, houden van heel andere dingen enzo. Drie mensen willen dolgraag 'anders' zijn dan de rest, daar erger ik me een beetje aan; ze zijn namelijk helemaal hetzelfde als de rest. Mja, ze houden er ook niet van om 'serieus' te doen, heel kinderachtig nog allemaal... Nogal achterlijk in mijn ogen, je zo afzetten van het 'burgelijke' terwijl ze het zelf zo enorm zíjn. Blegh.
Maar verder is de klas wel ok. Ik kwam er later bij en ben dus nog niet echt deel van de groep, wel vervelend. Maar ja, 'k ga samen met een ander nieuw meisje om, dat is wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 12:02
Qamra
Qamra is offline
5 meiden, 6 jongens. Oversexed, druk, irritant, soms ontiegelijk grappig. Meiden zijn wel aardig.
Oud 14-09-2003, 12:14
Verwijderd
gezellige klas, vrij rustig in vergelijking met de vorige klassen dat ik had.
Geen hooghartige personen erin, ik heb maar met 1 meisje iets van tja... maar t was maar 1 dag dat ik t had dus ze zal wel der dagje niet gehad hebben.

Daarbij ken ik ze maar 1 week dus ik kan er weinig over zeggen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 12:15
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Hardwerkend, saai, met een aantal pipo's die denken dat ze alles kunnen maken
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 12:25
Verwijderd
Een grote,drukke,niet zo hardwerkende 'groepjes-klas'...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 12:44
alpha
alpha is offline
(5v)
oplettend
strevend naar hoge cijfers
huiswerk makend
sociaal
aardig
kinderachtige acties vd jongens
stil
op tijd
wachtend op de bel, ookal is de leraar al weg

Ja, het is echt zooo anders dan op havo! Het is gewoon stil als de leraar er om vraagt en ook als hij dat niet doet.

*schetsje*
Je bent in gesprek en plotseling kom je tot de ontdekking dat niemand meer praat. Je kijkt om je heen en iedereen is druk bezig. Ze maken huiswerk hier! De leraar schrijft iets op het bord en iedereen neemt het over! In stilte! Ze letten op hier!
Tja, dat effect krijg je dan, als je van havo naar het vwo gaat. Tenminste bij mij..
Oud 14-09-2003, 12:55
Balance
Balance is offline
druk
onrustig
ontzettend bijdehand
irritant richting leraren
gezellig
slim

zoiets.
wij waren ooit een gymnasium klas, waarvan er nu nog 5 gymnasiasten overzijn. maar echt zo'n klas vol met types die toevallig goed kunnen leren, maar er niet veel voor hoeven doen (in tegenstelling tot de andere 6v klas, waarin men juist heel hard werkt).
daardoor gaat iedereen een beetje lopen kloten en men is ontzettend bijdehand, dus af en toe worden de docenten behoorlijk gek van al die mensen die het beter weten.
maar 't is wel een behoorlijk hechte groep. niemand valt er echt buiten, hoewel de klas wel op te delen is in 3 groepen. maar als 't er op aankomt staat iedereen voor elkaar klaar en is het echt iedereen tegen de vijand, zeg maar.
Oud 14-09-2003, 13:12
desiree1986
desiree1986 is offline
(6V - Em/Cm --> Ng/Nt zitten in andere klas)

Een aantal groepjes, een aantal die zichzelf geweldig vinden en enorm populair lopen te zijn, een aantal die wel normaal willen werken...

(en ik val overal buiten...)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 13:20
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
2 mannelijk kakkers, 1 vrouwelijke (die is ook nog eens vreselijk irritant en aandachttrekkerig)

geen nerds of nerdinnen.

verder rustige normale klas (uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd)

jongens en meisjes eerlijk verdeeld. de jongens zijn wel een beetje kinderlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 14:12
Mindfields
Mindfields is offline
1, 2, 3 jaar jonger dan ik
hyperactief
vervelend
irritant
Oud 14-09-2003, 14:45
El Kim
El Kim is offline
Mijn klas bestaat uit 29 mensen waarvan eigenlijk alles opgesplitst is in groepjes... de projectgroepen zijn er een heel goed voorbeeld van, ze zijn zelf gemaakt.... 2 heel hardwerkende serieuze groepjes zonder enig gevoel voor humor en daar ben ik natuurlijk weer bij ingedeeld omdat mijn vriendengroepje opgesplitst moest worden een groepje met hardwerkende creatieve mensen met humor had ik graag bij willen zitten maar helaas een groepje die al het vorige jaar bij elkaar zat en een groepje waarin al het uitschot geloosd is om het maar even plat te zeggen.

Verder is het echt zo'n niet-hard-werkende klas, we waren vorig jaar de meest gehate klas van het 1e jaar HBO
Oud 14-09-2003, 15:25
Bird-one
Bird-one is offline
30 mensen. Waarvan 9 'n jaar jonger zijn dan de rest. 4 verschillende tempo's, wat nogal vervelend is met uitleg. Eigenlijk.

Veel hockey.
Redelijk rustig.
'n Aantal hechte groepjes.
Voorderest; ieder voor zich.
Er wordt wel goed gewerkt, vooral eigenlijk door de jongeren.
Oud 14-09-2003, 15:28
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
alpha schreef op 14-09-2003 @ 13:44:
(5v)
oplettend
huiswerk makend
sociaal
aardig
stil
op tijd

Ja, het is echt zooo anders dan op havo! Het is gewoon stil als de leraar er om vraagt en ook als hij dat niet doet.

*schetsje*
Je bent in gesprek en plotseling kom je tot de ontdekking dat niemand meer praat. Je kijkt om je heen en iedereen is druk bezig. Ze maken huiswerk hier! De leraar schrijft iets op het bord en iedereen neemt het over! In stilte! Ze letten op hier!
Tja, dat effect krijg je dan, als je van havo naar het vwo gaat. Tenminste bij mij..

Niet iedere 5vwo klas is zo hoor! Onze meidenklas is vrij saai, vind ik. 8 meisjes, maar ik kan het met allemaal wel vinden. Maar mn beste vriendinnen zitten toch in de andere klassen. Verder een groep kakkers en een groep blowers. Kunen allebei erg grappig zijn. O ja, en 5 nerds. Wel gezellig op zich. Maar ik vind mn clusters toch leuker, denk ik. Betere mix.
Oud 14-09-2003, 15:42
Thomas
Thomas is offline
Serieus tijdens college-uren, maar daarbuiten gezellig.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 15:48
Verwijderd
5vwo

Nu zit ik in een vrij drukke, lawaaierige, gedemotiveerde klas, waarvan ik bijna niemand ken.

Als mijn overplaatsingsverzoek lukt dan zit ik in een rustige, gezellige, gemotivieerde, voor mij bekende klas.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 16:05
Verwijderd
euhmm, ik denk iets van 30 mensen.. Heel drukke klas, veel 'grappenmakers' Wel gezellige klas met bijna alleen maar jongens.. In totaal hoogstens 4 meisjes in de klas en degene die er dan zijn zijn allemaal trutjes op 1tje na.. Een paar nerds maar niemand valt er echt buiten. (hmm ja, ik wel een beetje maar dat is puur door mijn zeer grote afwezigheid)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 16:38
Verwijderd
Mijn 3 hv klas is druk maar serieus. We werken heel luidruchtig maar alles is wel aan het einde van de les af
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 17:17
lingua
lingua is offline
leuke klas!
aardig.
aleen maar meisjes
Oud 14-09-2003, 19:12
PV
PV is offline
paar 'nerds', paar bijdehandte wijven, de rest vrij rustig/normaal..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:43
CoolJessy
CoolJessy is offline
V5, NG/NT

Saai, suf, onaardig, stomme groep.

twee/drie (als ik mijzelf en Morwen meetel als Groep, nu Mojx naar een andere school is) kleine groepjes, en een heel grote groep. Nep lachen om elkaar, dat ze het eigenlijk niet grappig vinden. Kinderachtig, roddeltantes, Te aan elkaar gehecht (de meiden) Geen nerds/nerdinnen. Sommigen doen alleen te veel aan hun huiswerk (en nog halen ze net zulke cijfers als ik, terwijl ik niks doe, mja niet altijd hoor, want zij gingen gewoon over en ik bleef eigenlijk zitten, slechts de genade van de leraren hebben mij in V5 geplaatst... )

Waren altijd vervelend, nu valt het mee.. misschien omdat veel mensen eind vorig jaar net niet zijn blijven zitten?

Geen leuke groep. Allen appart zijn misschien best aardig, maar daar ken ik de meesten na 4 jaar nog niet eens goed genoeg voor. Ga namelijk niet echt met de groep om.
Oud 14-09-2003, 19:49
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
4V maatschappij-stroom

1/2 nerds en de rest heb je wel redelijk leuke mensen bijzitten maar ook n stel 8erbakse hoeren.

we zitten met 28 leerlingen waarvan 8 jongens.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:52
zoef de haas
zoef de haas is offline
uhm 30 mensjes
helft wel gesellie
kwart egt strontvervelende mensjes (lees betweters breezahslutjes en halve gare pooiers) en de andere kwart eg onwijs aardig en gewoon gesellig

trouwens 4 havo e&m c&m klas
Oud 14-09-2003, 20:05
charly not
charly not is offline
Citaat:
alpha schreef op 14-09-2003 @ 13:44:
(5v)
oplettend
huiswerk makend
sociaal
aardig
stil
op tijd

Ik ben ook van Havo naar vwo gegaan, en het viel mij idd ook op dat iedereen hw maakt . Ik kan me van vorig jaar weinig mensen herinneren die altijd hun huiswerk serieus maakten en in de klas goed aan het opletten waren.
Heb wel erg veel meisjes in m'n klas, die nog vrij kinderachtig zijn. En degene die niet op tijd komen.. ben ik en de mensen die zijn blijven zitten.
Oud 14-09-2003, 20:07
moon
moon is offline
behoorlijk kinderachtige klas met allemaal van die onvolwassen giegelende meisjes. (die al beginnen te gillen als er een jongen langs loopt, als je begrijpt wat ik bedoel)
Ik kan beter opschieten met de jongens als met de meiden uit mijn klas.
Oud 14-09-2003, 20:10
MUTS123
MUTS123 is offline
Kleine (18) klas, iedereen accepteert elkaar, vrij rustig, soms wel uitspattingen. Veel fijner dan vorig jaar (enorm grote rotklas, vol met kakkers en bReEzAHsLetJEs, ALTIJD geschreeuw en lawaai en ruzie)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:19
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
5 Vwo
31 leerlingen, ontzettend hechte klas, druk (soms te), allemaal mensen met een grote eigen mening.
7 nerds, die overigens best aardig zijn.
12 voetbal jongens, die redelijk kinderachtig doen soms, maar ook errug bijdehand en lief kunnen zijn.
Verder wordt er niet echt veel gestudeerd, mij valt juist op dat de 'oude havo-ers' altijd hun huiswerk keurig af hebben, en actief met de les mee doen.
de meiden kunnen ook allemaal wel met elkaar opschieten, toch zijn er wel wat groepjes.
ben tevreden
Oud 14-09-2003, 20:23
herbalpower
herbalpower is offline
Citaat:
Druk, kinderachtig, veel meisjes, huppeltrutjes, giechelen, propjes gooien, spijbelen, roddelen.

Maar het is het laatste jaar dus ik ben in mei van ze af.
Oud 14-09-2003, 20:51
marlies
marlies is offline
ik zie hier vaak het woord: nerd/nerdinnen

typeer dat eens?
Oud 14-09-2003, 22:03
Thomas
Thomas is offline
Overigens heb ik ook een ontzettend hekel aan negatieve mensen. Jullie kennen ze wel.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 22:32
Suqeunse
Suqeunse is offline
WTF bedoelen jullie met nerden ??
Oud 15-09-2003, 08:44
Steefjuh
Steefjuh is offline
Vorig jaar zat ik in VWO-4, die klas was superdruk... we waren de schrik van de school...
Ik ben blijven zitten en ik zit nu in Havo-4. Deze klas is rustig en wel aardig, maar omdat ik alles al vorig jaar heb gehad verveel ik me nu een beetje, samen met 2 anderen die ook zijn blijven zitten...
Dus wij zitten constant te giechelen enzo dat is wel lachen..

En met nerden bedoelt men mensen die een beetje buiten de ret vallen... dat heet onderscheidt, want dat hebben we in deze wereld...
Nerden zijn anders hebben niet zoveel vrienden en vallen (bijna) overal buiten. *zucht*
Oud 15-09-2003, 09:09
Zaina
Zaina is offline
Vrij druk en kinderachtig, op een aantal na dan. Gelukkig ben ik er toch niet zoveel te vinden en na 4 jaar redelijk aan ze gewend
Oud 15-09-2003, 09:29
miro
miro is offline
Ik ben al van school af maar mn vorige klas:

JHet waren ontzettende kakkers maar ook feestbeesten en hélemaal niet serieus, dus dat was altijd wel lache. Ook soms wel ergelijk (met de allernieuwste autos en telefoontjes ed.)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 12:23
alpha
alpha is offline
Citaat:
fractuur schreef op 14-09-2003 @ 16:28:
Niet iedere 5vwo klas is zo hoor! Onze meidenklas is vrij saai, vind ik. 8 meisjes, maar ik kan het met allemaal wel vinden. Maar mn beste vriendinnen zitten toch in de andere klassen. Verder een groep kakkers en een groep blowers. Kunen allebei erg grappig zijn. O ja, en 5 nerds. Wel gezellig op zich. Maar ik vind mn clusters toch leuker, denk ik. Betere mix.
O, dat wil ik zeker ook niet zeggen. Maar dat is MIJN beleving, ik had ook gezegt 'bij mij dan'

Citaat:
marlies schreef op 14-09-2003 @ 21:51:
ik zie hier vaak het woord: nerd/nerdinnen

typeer dat eens?
idd, ik vind dat ook altijd zo vreemd. Kijk, het zijn meer de 'sukkels' maar tja, wanneer is iemand een sukkel? En om nou te zeggen 'de mensen die buiten de groep vallen' maar vaak gaan deze mensen weer met elkaar om en vormen dus zo weer een groep. Vaak zijn deze mensen hier ook nog wel gelukkig mee ook dus tja, zijn het dan nerds/nerdinnen? Ik gebruik het woord iig niet.
Oud 15-09-2003, 12:24
Gwinnie
Gwinnie is offline
k u t
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 14:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb al 3 jaar dezelfde klas.
De meisjes zijn heel ijverig en heel vriendelijk.
De jongens zijn wat luier, een paar doen er wel veel aan, maar anderen beginnen pas na 5 weken in een blok te kijken waar ze mee bezig zijn.
Wat ik mis in de klas?..... hmz... een mooi meisje
Oud 15-09-2003, 14:25
Verwijderd
6V (alles door elkaar)

Een aantal jongens zijn nogal meelopers, al hebben ze het zelf niet door. Er zijn niet echt veel hardwerkende mensen, maar als we wat moeten doen, dan gebeurt dat dan ook wel.
Voor de rest zijn we nogal recalcitrant, vervelend, eigenwijs, eigenzinnig en erg goed in het regelen van dingen.

Ik zit zelf in het 'groepje' dat nogal braaf zijn huiswerk maak. Met mn twee vriendinnen zijn wij de braafsten. ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 14:40
Miracle
Miracle is offline
Gister zou ik getypt hebben:
geen studiebollen
veel lolbroeken (maar ze zijn ook écht grappig)
gezellig
geen rangen/standen

Na vandaag:
aantal gevoelige mensen
gevoelige mensen bepalen de rangen/standen
Oud 15-09-2003, 15:24
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
wissie schreef op 14-09-2003 @ 12:52:

Klopt bij mij, maar we hebben wel een groepje dat "gewoon" doet gelukkig
Oud 15-09-2003, 18:05
Bjorn008
Bjorn008 is offline
Mijn klas:

Junks (speed, XTC, stoned op school, dealen..)
Heeele stille mensen (groepje meisjes en jongens dat buiten school met elkaar optrekt)
Voetbalmensen (die alleen over voetbal en spellen als fifa kunnen praten...)
Drukke mensen, adhd, flink irritant maar dat zijn nog de beste die erbij zitten...

mzzls
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:13
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Ik ben die stomme grappenmakers a la type ab normaal al 3 jaar meer dan zat
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:00
Breg
Breg is offline
5 vwo: we zijn maar met 16 mensen, 7 jongens.

2 nerds
1 1/2 nerdin (eentje gaat steeds meer op een nerdin lijken).
1 meisje die de afgelopen jaren samen met haar beste vriendin dacht dat ze alles was, maar nu die vriendin in een andere klas zit en zij in mijn klas, waar ongeveer iedereen haar laat weten dat ze niet beter is dan anderen.
1 jongen die op vroeger nogal nerd was en nu met bovengenoemd meisje omgaat en ongeveer der kont kust om ook populair te worden.

en verder 10 1/2 mensen die wel ontzettend gezellig zijn. Verder is het vaak op de juiste momenten stil en is iedereen aan het werk, terwijl op andere momenten zo'n beetje iedereen aan het praten is. Verder bijna niet dat de ee zich beter voelt dan de ander, iedereen doet normaal tegen elkaar, niet zo veel geroddel e.d.,
Oud 16-09-2003, 08:27
bloemkool
bloemkool is offline
mijn klasgenoten (pabo 1) zijn over het algemeen (op enkelen na)

-serieus, wel sociaal
-erg modebewust gekleed
-altijd het huiswerk in orde
-socialer dan mijn middelbare school, meer ontspannen sfeer onderling.
Oud 17-09-2003, 14:32
Finger-Eleven
Finger-Eleven is offline
Citaat:
wissie schreef op 14-09-2003 @ 12:52:

perfecte beschrijving van mijn klas
en ik pas er ook niet tussen
al is er dit jaar iets meer acceptatie
en dat is dan 6vwo
Oud 17-09-2003, 15:32
the tourist
the tourist is offline
Ongeveer 14 nerds.
Ongeveer 6 mensen die meer met andere dingen bezig zijn en alles op het nippertje halen.
6 ´arrogante´ mensen die het hardst werken van allemaal.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:43
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
17 meisjes, 4 jongens
Alle jongens zijn cool aardig slim en gezellig
er zijn twee meisjes die alleeeeeeen maar met elkaar omgaan en lachen (heel irritant wie herkend het!?)
Van 1 meisje krijg je geeeen hoogte (vaag en ik weet niet wat ik met dr aan moet....)
Dan heb een groepje van slimme, best aardige maar ook kinderachtige meisjes.
Dan heb je nog 1 meisje dat zichzelf heeeeel erg zielig vind (zelfmoord...depri....gothic-wannabe)

En ik behoor tot een groepje van 4 meiden die al heel lang vriendinnen zijn.
Oud 17-09-2003, 17:34
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Onze h5 groep;
Te veel dames ( en ik erg vinden ) Eerlijk, Hardwerkend, een alternatieveling en veel deelname aan buitenschoolse activiteiten. Goede sociale omgang maar wel druk !
Kortom; Topklas
Oud 17-09-2003, 17:57
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 14-09-2003 @ 15:45:
Verder is het echt zo'n niet-hard-werkende klas, we waren vorig jaar de meest gehate klas van het 1e jaar HBO
Jullie ookal.. Ghehe
Reageren

Regels voor berichten